wtorek, 19 listopada 2013

błyszczyk / szminka w kremie MIYO - intensywny róż

Witajcie!


Wracam do Was po przerwie z podwójną siłą!
Czułam wewnętrzną potrzebę odcięcia się na jakiś czas od bloga.. 
Dobrze mi to zrobiło i już do Was wracam z nowymi notkami.
Chcę żebym mój blog wyglądał troszeczkę inaczej niż dotychczas.. chcę żeby o wiele częściej pojawiały się recenzje kosmetyków, szczególnie kolorówki i produktów do włosów gdyż na nich ostatnio skupiłam się najbardziej. 

Dziś przygotowałam recenzję produktu do ust z firmy MIYO

Jest to dokładniej błyszczyk BIG BANG GLOSS o nazwie bad woman 03.










Nie jestem przekonana do tego, że to jest typowy byłyszczyk, według mnie jest to szminka w kremie, gdyż konsystencja i krycie jest typowe dla tych właśnie kosmetyków.

Nie wiem czy wiecie ale ja uwielbiam wszelkiego rodzaju produkty kolorowe do ust. 
najchętniej jednak sięgam po róże, od jasnych baby pink po dość ciemne, intesywne, wyraziste.
Ważne jest dla mnie to żeby kosmetyk był kryjący, nie lubię szminek półtransparentnych.

Jeśli chodzi o MIYO jest to moje drugie zetknięcie z tą marką.
Wcześniej miałam pomadkę, która bardzo lubiłam, może gdzieś ją znajdę i Wam pokażę.
kosmetyki MIYO są bardzo tanie i słyszałam o nich dużo pozytywnych opinii. 
Ja swoje produkty tej marki kupuję w drogerii Jasmin w podziemiach dworca centralnego w Warszawie.

Do zakupu tego produktu zachęciła mnie oczywiście cena, i intensywność koloru.

10 ml / około 9 zł ( z tego co pamiętam)


zapakowany jest w dość ładne, solidne opakowanie, typowe dla błyszczyków.

+ intensywność koloru
+ cena 
+ kolor
+ trwałość, u mnie trzyma się dość długo na ustach, do kilku ładnych godzin

+ prosta aplikacja, można to zrobić bez lusterka

+ nie klei się
+ schodzi równomiernie

- minusem może być dostępność


w najbliższym czasie chcę zrobić kilka takich szczegółowych recenzji ze zdjęciami produktów do ust jak i do twarzy. Co Wy na to?

buziaki ;*

56 komentarzy:

  1. Wow, piękny kolor, pasuje Ci taki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko jaki cudowny kolorek! bardzo Ci pasuje! :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ! rewelacyjny kolor .. idealny do ciebie ! właśnie z takimi ustami mi się kojarzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci ładnie w tak intensywnym różu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten kolorek, pasuje Ci;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale odważny kolorek ;D

    P.S. Ostatni dzień rozdania, wpadnij: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek piękny :) i Ty również !

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona! Przepiękny, intensywny kolor! Must have :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakiego używasz podkładu? Nadaje się do skóry z niedoskonałościami, kryje dobrze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam cerę problemową z niedoskonałościami i używam podkladu catrice photo finish - jest świetny!

      Usuń
  10. kolor jest boski :)

    Kochana mam prośbę :) staram się o współpracę ze sklepem sheinside i czy moglabym Cie prosić o klilniecie w link sklepu w poście???
    http://fashionismypassion-marta.blogspot.com/2013/11/wishlist-from-sheinside.html
    Mam nadzieję, że nie uznasz tego jako spam albo reklamę :)
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten odcień różu na ustach do końca życia będzie mi się chyba już tylko z Tobą kojarzył:) bardzo Ci pasuje i przyznam, że dość fajnie wygląda, choć trochę odważnie. Zaczęłam prowadzić bloga także zapraszam i serdecznie pozdrawiam :)
    .....................................................
    http://kateberrydaysofspring.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo kochana, bede z przyjemnością odwiedzać Twojego bloga ;*

      Usuń
  12. Poleć mi proszę coś by zakryć straszne cienie pod oczami albo jak je zlikwidować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam cieni pod oczamil, podobno super jest korektor z MAC niestety jego cena powala.
      ja używam korektor z bell

      Usuń
  13. Cześć! Mogłabyś mi powiedzieć czy ta spódniczka co masz na zdjęciu głównym (z preski, dwukolorowa ((beżowo-czarna)) Jest ze zwiewnego materiału?? Czy troszkę grubszego?? Nadaje się na zimę??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest ona ze świetnego materiału, grubszego. idealnego na zimę, ja spódniczki z preski noszę do grubych rajstop ;)

      Usuń
    2. Dzieki! To chyba ja kupie!;-)

      Usuń
  14. dziękować to potrafisz, ale odpowiadać to już nie buuuuuuuuuu :(((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  15. super kolor! i pięknie podkreśla Twoją urodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem za :) Piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kochana zmieniłaś kolor włosów ? taki ciemny masz i chyba włosy krótsze ciooo ...
    szminka cudna idealnie do ciebie pasuje taka słodka Gonia :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, to moje naturalne :( niestety musze je tak zostawić ponieważ są strasznie zniszczone.
      a długość... hmmm musiałam je podciąć ale i tak wyglądają fatalnie..

      Usuń
  18. Bardzo fajny, soczysty kolor. Uwielbiam takie :) Super, że wpisy będą częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ZOBACZYMY . obiecanki już kolejny raz,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tym tonem moja droga;) co zobaczymy ? przecież zawsze może coś wypaść blog nie jest moją pracą ;)

      Usuń
    2. A to gdzie pracujesz?

      Usuń
    3. a co, chcesz mnie odwiedzić ;) ?
      myślę, że informacja o tym gdzie pracuje jest zbędna :)

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. już niedługo kolejne szminki pokażę na blogu :) buziaki;**

      Usuń
  21. Gosiu? Jaki lakier masz na tych zdjęciach, mogłabyś skrobnąć? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście ;) to golden rose seria selective numerek (chyba) 61 ;) starło się i nie widzę :(

      :*

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *