czwartek, 21 listopada 2013

MOJA KOLEKCJA SZMINEK cz.1

Witajcie

Jako,że jestem miłośniczką kolorowych produktów do ust postanowiłam Wam pokazać moją kolekcję.
Trochę tego mam, nie ukrywam, ale większości nie używam, mam swoje ulubione perełki, których się trzymam.  Często też zapominam o jakimś produkcie i odkrywam go na nowo :)
Nie jestem chyba w stanie pokazać Wam wszystkiego na raz dlatego w jednej notce pokazywać Wam będę 3 produkty.

Oczywiście wszystkie będę prezentować na swoich ustach.

Więc dziś pierwsza trójka :)
Kompletnie przypadkowa, nie używana zbyt często.. 

Essence Stay matt lip cream - 01 velvet rose
kremowa, matowa szminka do ust w kolorze brudnego różu. 
kolor mi nie podpasował i kompletnie go nie używam. 




















Inglot 418
Matowa szminka w kolorze jasnego różu.
niestety podkreśla suche skórki.





















Golden Rose ultra rich color 55
kremowa, lekko satynowa szminka w kolorze różowym


 









 Jak Wam się podoba taka seria notek na moim blogu ? 

buziaki!

57 komentarzy:

  1. piękne pomadki !

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza najlepiej ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tego matowego błyszczyka z Essence nie lubię i wgl nie umiem jej nakładać tak żeby ładnie wyglądała na ustach

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ci pasują odcienie różu, przesliczna jesteś ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Od zimy czekalam na ten post;D
    Sliczna jestes;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy będzie recenzja podkładu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Całuśne szmineczki, ale jedynka najlepsza!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do obserwacji mojego bloga:))

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka Ty jestes śliczna <3 a w tych kolorach Ci idealnie <3 wszystkie piękne !

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! :D
    Wiesz co, fajnie by były jakbyś jeszcze na koniec notki dodawała takie połączenie 3 zdjęć, każde z inną szminką na ustach, byłoby widać jak się różnią :) to tylko taka moja podpowiedź, może Ci się spodoba :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam moją imienniczkę :)
    Spadła mi Pani z nieba, tak właściwie. Nie, nie - proszę się nie bać, już wyjaśniam :)

    Jestem w drugiej klasie liceum i planuję pójść na studia, kosmetologię, ponieważ bardzo "rajcuje mnie" temat składów kosmetyków i tym podobne, generalnie wszystko co ma związek z kosmetykami pielęgnacyjnymi (mam nadzieję, że to nie ma AŻ tak wiele wspólnego z wizażem? nie jestem w tym najlepsza;)) Porzuciłam nawet 5-letnie pragnienia o dietetyce na rzecz kosmetologii, więc naprawdę mi zależy :)
    I teraz moje pytania :)
    Czy studia są trudne? Na jakich studiach jest Pani dokładnie (miasto) i czy ma Pani wybór konkretnej 'specjalizacji'? I w jakiej konkretnie branży teraz Pani pracuje, lub zamierza pracowac? Bardzo mi to pomoże :) Nie mam żadnej znajomej osoby, która studiuje kosmetologię i mogłabym z nią porozmawiac.
    Z górę D-Z-I-Ę-K-U-J-Ę!

    xx, Blondie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do nissiax83 lub fooddrugandcosmetics-mają swoje kanały na Ytube. One Ci bardziej pomogą.

      Usuń
    2. Droga Blondie. Studiowalam w warszawie w wyzszej szkole przedsiebirczosci jesli chodzi o sama uczelnie to sa plusy I minusy.. po pierwsze jest to prywatna uczelnia. W warszawie nie ma panstwowo kosmetologii niestety... studia same w sobie nie sa trudne, nie maja w sumie duzi wspolnego z wizazem. Jest duzo chemii I biologii przez caly okres studiow. Nie pracuje w branzy. Chcialabym pracowac przy produkcji natmiast nie jest to takie proste :(

      Usuń
    3. Ja skonczylam specjalizacje spa & wellness :)

      Usuń
  11. Też uwielbiam pomadki :D:D:D Czekam na kolejne pokazy na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne :) jak dla mnie pierwsza najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne pomadki.A pierwsza chyba najładniejsza.Mogłabyś polecić jakieś delikatne brzoskwiniowe pomadki, które nie podkreślają suchych skórek?Z góry bardzo dziękuję. Podzdrawiam ;*/ N.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz, a ten błyszczyk i szminka bardzo do ciebie pasują.
    Bardzo lubię zaglądać na twojego bloga, dodajesz tyle pięknych zdjęć, że nie można się napatrzeć.
    Pozdrawiam AnkaKoper ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. A skąd jest ta prześliczna opaska?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo lubię pomadki z Inglota ,,mają świetne krycie ,pigmentacja jest bardzo dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza jest moim zdaniem najładniejsza :) Bardzo ładnie Ci w niej, tak naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pracujesz w zawodzie?

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosiu pomocy, chce sobie kupić podkład Bourjois ale nie wiem jaki wybrać :-/ nie mam trądziku tylko lekkie przebarwienia ...i proszę o pomoc w kolorze dla pomocy powiem ci używam Rimmela ivory czyli takie jak ty kolory :-) odpisz plis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana pójdz do drogerii i porównaj sobie kolory, ja niestety nie uzywałam podkladów bourjois

      Usuń
    2. a jaki podkład możesz mi polecić ?????? dziekuje za odpowiedz

      Usuń
    3. ??????????

      Usuń
  20. Pierwsza jest bardzo ładna, dziewczęca ;)
    zapraszam do mnie beslight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gosiu, kiedy masz zamiar nakręcić nowy filmik? Bardzo lubię Cię oglądać i nie moge się doczekać Cb na yt :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Gosiu! Jaki tusz masz na tych zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana, mogłabyś zrobić jakiś tutorial jak robisz sobie kreski? Muszę przyznać, że bardzo mi się podobają, a mi samej nigdy nie wychodzą tak ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to są zwykle kreski, nie ma w nich nic nadzwyczajnego, myślę, że na YT znajdziesz pełno takich filmików :)

      Usuń
  24. Gosiu mam pytanie, zapuszczasz grzywkę? Bo kiedyś miałaś krótszą i świetnie w niej wyglądałaś, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kiedys miałam grzywkę krótką :) teraz grzywkę mam do ust i nie zamierzam jej obcinać :)

      Usuń
    2. dziękuję za odp. W sumie to ładnemu we wszystkim ładnie ;-)

      Usuń
  25. No nie ładnie... tyle komentarzy i osób czekających na odpowiedzi,a Ty Gosiu nie odpowiadasz od kilku dni...Nie ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokąłdnie nie ładnie nie odpisywć az mnie to drazni

      Usuń
    2. na co nie odpisalam ?
      blog nie jest moją pracą - to chyba normalne, że nie odpisuje co pół godziny,wchodze na bloga raz dziennie i wtedy staram sie odpisac.

      Usuń
    3. Ma rację ktoś. Czasem trzeba czekać na odpowiedź kilka dni ;/

      Usuń
    4. np. o podkładzie jaki możesz polecić zero odzewu, mówisz że wchodzisz codziennie a nawet nie odpiszesz, blog owszem to nie twoja praca ale chcąc mieć czytelników to się odpisuje na pytania.

      Usuń
    5. To nie jest tak, że my Cię nienawidzimy Gosiu, tylko z niecierpliwością czekamy na Twoją odpowiedź ;)

      Usuń
  26. gosiu napisz prosze czym masz podkreslone brwi na zdjeciach w tym poście - super delikatny odcien i swietny efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tylko jeden produkt do brwi - catrice eyebrow set :) polecam

      Usuń
  27. gosiu jakim tuszem masz pomalowane rzęsy na tych zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziewczyny, mogłybyście mi polecić jakieś tanie ale dobre, pogrubiające i ładnie rozczesujące tusze do rzęs? Z góry dziekuję :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Gosiu zrobiłabyś post o Twoich lakierach na sezon jesień-zima?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do prośby :)

      Usuń
  30. Kiedy 2 cześć kolekcji szminek? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Olewasz czytelników jak zwykle. A za kilka dni znow pojawi się komentarz "na co nie odpowiedziałam?" Żałosne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *