czwartek, 28 listopada 2013

strój dnia : sukienka


Witajcie!

Dziś strój dnia, dawno takiej notki nie było na moim blogu, idzie zima, ciężko jest robić zdjęcia w plenerze, jednakże będę się starała robić takie posty częściej, jak tylko dam radę. 

Dzisiejszy dzień zaczął się bardzo miło, byliśmy w studiu Pytania na Śniadanie, Kamil opowiadał jak łączy prace na pełen etat z dziennymi studiami. Tutaj możecie zobaczyć materiał  klik ! Miałam zupełnie inne wyobrażenie jak to wszystko wygląda, okazało się, że jest bardzo miła atmosfera, bez spiny i nerwów (przynajmniej do osób towarzyszących, hahahaha) :)


a jeśli chodzi o strój dnia : 
sukienka - no name
kurtka (jako marynarka) - sheinside.com
płaszcz - amisu
kołnierz lisek - H&M
opaska - diva
buty - no name
rajstopy - gatta
rękawiczki - H&M




















 buziaki!

zapraszam serdecznie na mojego FB  :)





59 komentarzy:

  1. Przecudny płaszczyk !
    ________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bez tej opaski byloby lepiej
    poza tym super plaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  3. OJ, a liczylam ze dowiem sie co za sukienka- sliczna jest <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk jest przeuroczy, sukienka też bardzo fajna.
    pozdrawiam

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj biedny jak sie zestresował..... te gestykulacja rąk i te ciągłe 'Yyy' nie brzmiały ciekawie, ale rozumiem debiut w TV ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie kokardka i różowe rękawiczki to za dużo szczęście naraz. Zrezygnowałabym z jednego elementu, ale to oczywiście moja opinia, bo to Ty masz się dobrze czuć. Poza tym świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zawsze cudownie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie wyglądasz, Gosiu ;) Wszystko bardzo mi się podoba :) Śliczne te rękawiczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z reguły nie komentuje jeżeli coś mi się nie podoba (w końcu nikt nie każe mi wchodzić na Twojego bloga), ale dziś nie dam rady. Stylizacja jak "z cyrku" - kokarda, futerko i różowe rękawiczki. Ja rozumiem, ze chcesz się wyróżniać, masz jakiś tam pomysł na siebie, ale to co dziś widzę jest poprostu śmieszne. Pomyśl nad tym. Nie pisze tego złośliwie - na serio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież nie każdemu musi się podobać :) rozumiem to i dziękuję, że piszesz to w kulturalny sposób ;)

      Usuń
  10. daj znać jabkyś chciała sprzedać płaszczyk :D hihhii :*

    OdpowiedzUsuń
  11. skończyłaś kosmetologie. pracujesz w jakimś salonie? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś śliczną dziewczyną naprawdę ale ten róż i kokardy naprawdę zaszkodziły tej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię kokardę we włosach i nie zrezygnuję, dziękuję za komentarz ;)

      Usuń
  13. kochana wyglądałaś uroczo, jak laleczka... rękawiczuszki pasują do ustek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki masz rozmiar tego plaszczyka xs czy s :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie jakoś ładniej leży :) Ja sobie w tym roku kupiłam , dzięki Tobie własnie , bo ślicznie w nim wyglądasz zawsze :)

      Usuń
  15. to nie jest stylizacja tylko raczej przebranie bezguście ,przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. wygladasz slicznie:D ale osobiscie bym nie zalozyla opaski z kokarda ale ja to ja hehehe;D
    ogladalam, bardzo fajnie wypadl!!:) sympatycznie:D

    OdpowiedzUsuń
  17. zakochałam się w Twoim płaszczyku:) a Ty wyglądasz uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej. Moje pytanie jest może głupie, ale ja tego nie wiem: zamierzam jutro na zabawę przykleić sobie sztuczne rzęsy 9te z Essence). Czy moje naturalne rzęsy muszę wytuszowac przed czy po przyklejeniu sztucznych? Ten klej, który jest do nich dołączony jest trwały? Z góry dzięki za odpowiedź, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tuszuję rzęsy przed przyklejeniem rzęs ponieważ nie lubię sklejać tych sztucznych natomiast wtedy jest trudnej je przykleić ;)

      Usuń
  19. bez nadziejna kokarda jak dziecko czy fruzia jakas heheh paskudneeeee ... jestes starsznie dziecinna !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak kokarda może być beznadziejna ?
      a mi się podoba ;)

      Usuń
    2. Moze kokarda jest fajna dla 5 latki heheh ... a pozatym dojrze masz wielka głowe nie proporcjonalna do reszty ciała to jeszcze ja powiekszasz suchym sianem napuszonym tapirem na głowie i ta tandetna kokarda wiem wiem uwazasz ze jest fajna hahahha ...

      Usuń
    3. chyba nie widziałaś nigdy dużej głowy,
      wiesz co to tapir ?

      może skończ wchodzić na tego bloga bo zaraz zatrujesz się własnym jadem.

      współczuje.

      Usuń
  20. Jakoś za dużo tego wszystkiego, ale nie zmienia to faktu że sukienka jest cudna! Gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  21. jak zwykle stylizacja tragedia z porazka !!! kokarda jak wol do karety, nie masz gustu za grosz !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przeciwieństwie do Ciebie nie przyszłoby mi do głowy prowadzić głupiego bloga i pokazywać ubrania:)

      Usuń
    2. popieram magda

      Usuń
    3. no tak głupiego bloga ale oglądać to juz fajnie.
      hipokryzja

      Usuń
  22. Co to za wyleniały niedźwiedź na kołnierzu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten który miał Cie pożreć zeszłej zimy ;)

      Usuń
  23. Opaska masakraaaaa skad Ty wpadłaś na taki pomysł wyglądasz jak jakaś uciekinierka z wariatkowa hhhehehe powaga ... !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Ty masz styl pisania komentarzy jak ucieknierka z wariatkowa 'hehehehehehehehhehe'

      Usuń
  24. "od 3 lat prowadze bloga" cytat Gonironiiiii heheh się uśmiałam wpada raz na ruski rok i prowadze bloga mysle ze chodzi Ci o kosmetyki i ciuchy i nic pozatym jakbys lubiła mode i kosmetologie to bys znalazła 5 minut dziennie na to azeby podzielic sie czymkolwiek z swoimi czytelnikami a Ty ewidentnie ich olewasz !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myslisz ze prowadzenie bloga wymaga tylko 5 minut dziennie?
      ja mam inne ważniejsze zajecia! nie utrzymuję się z bloga, piszę jak mam czas.
      poza tym chyba przesadzasz z tym, że wpadam raz na ruski rok..

      Usuń
  25. pokaz swoje przepiękne stylizacje z gustem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój gust, może rzeczywiście trochę dziecinnie, ale za to masz odwagę aby się podzielić z innymi tym jak wyglądasz, Twoimi stylizacjami itd. Ludzie, nie besztajcie tak innych, powtarzam- każdy ma swój gust, a jak wam się nie podoba, to przestańcie obserwować. Gosiu, nie przejmuj się obraźliwymi komentarzami! Pozdrawiam, N. :)

      Usuń
  26. ludzie co wy się tak czepiacie dziewczyny nie każdy ma wszystko w dobrym guście ale tandety publikować ja tez nie lubie po

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna sukieneczka! Bardziej podoba mi się w połączeniu z ramoneską, która nadaje jej charakteru i przełamuje "cukierkowy" look :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ciuszki ładne natomiast dodatki a raczej jeden nie potrzebny dodatek to ta kokarda masakra za duża i jakoś mam dziwne wrażenie że troszkę Ci powiększa głowę..

    OdpowiedzUsuń
  29. nie troszke powieksza tylko ona ma wielka glowe nie proporcjonalna do reszty ciała i plackowata twarz jakby dostała patelnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przesadziles anonimie

      Usuń
    2. Dokładnie przesadziłeś. Jak chcesz sobie powyzywać i besztać ludzi to tutaj nie jest na to najlepsze miejsce.

      Usuń
  30. ogarnij się człowieku... co Ty piszesz?! a Ty się uderzyłeś/aś w głowę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wygladasz zakochałam się w rękawiczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gosieńka nie przejmuj się takimi chamskimi i prostackimi komentarzami naprawdę nie warto. Jesteś ładną kobietą o bardzo wielkiej wartości. Pozdrawiam Cię serdecznie.
    Imienniczka;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *