sobota, 2 listopada 2013

ulubiony tonik - Synergen fruity flirt

Hej!


Dziś recenzja kosmetyku :)
Mam zamiar częściej pisać takie notki.


Od dłuższego czasu szukałam jakiegoś dobrego toniku do twarzy. Mam cerę mieszaną, zanieczyszczoną, podatną na niedoskonałości dlatego nie wszystkie kosmetyki są odpowiednie do mojego typu cery. 
Długo jako tonik służył mi sok z aloesu jednakże miał on łagodne działanie, nawilżające ale mimo wszystko przeciwtrądzikowe. Oczekiwałam mocniejszego działania dlatego szukałam dalej.. Będąc w Rossmannie padło na (chyba) najtańszy tonik. Wybrałam produkt Synergen fruity flirt, czyli kosmetyk z marki Rossmannowskiej :) Kosztował chyba 6 zł a kupiłam go ze względu na opinię na KWC. Mimo dobrych recenzji podeszłam do niego z rezerwą. 
Użyłam i byłam mile zaskoczona, zmył z mojej twarzy resztki makijażu, skóra była oczyszczona, lekko zaczerwieniona (tonik ma w składzie alkohol i kwas owocowy).

Używam go od ponad miesiąca i nie zmieniłam o nim zdania, przemywam nim twarz rano i jak mam możliwość to w ciągu dnia. Nie jest zbytnio wydajny, może przeleje go w jakieś inne opakowanie.

Po miesięcznym używaniu stwierdzam,że twarz rzeczywiście jest oczyszczona, pojawia mi się mniej niespodzianek, pory wydają się mniejsze.. Zaznaczam też, że o dziwo nie wysuszył mi skóry.

dodatkowo jest bez parabenów.
w opadkowaniu jest 200 ml zielonego płynu.

warto spróbować za tak niską cenę.

A Wy polecacie jakieś toniki ? 


19 komentarzy:

  1. Ziaja ogórkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam z botanica i jestem zadowolona , a mam cerę tłusta i tradzikoea więc jest to trudne znaleść odpowiedni kosmetyk do mojej twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja teraz mam z baalea , i na zmianę z liren z tym tańczącymi drobinkami ale nie polecam go , ale wole micelarny płyn z biedry co mieli go wycofać

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja po synergenowskim bublu (peelingu) jakoś z dystansem podchodzę do ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Woda Uriage lub płyn micelarny z Biodermy - zależy kiedy/jaka pora dnia. Zwykłego toniku już dawno nie miałam u siebie na półce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sory że tak z innej beczki ale ciekawi co robisz że masz taki płaski brzuch? Ćwiczysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie,tak jestem zbudowana, że brzuch płaski a dupa duża :D

      Usuń
    2. Zazdroszczę... :)

      Usuń
  7. Tego nie miałam, ale mój ulubieniec to tonik z Urody Melisa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako tonik polecam wodę różaną , jest tania, wydajna a dzięki niej doskonałości bardzo szybko znikają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tej firmy miałam puder i był fajny:) może spróbuję i toniku.

    OdpowiedzUsuń
  10. używam nivea różowy,jest dobry orzeźwiający

    OdpowiedzUsuń
  11. zrób room tour :)) proszęę ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używam Garniera różanego, ale jeśli chodzi o Synergen to uważam, że mają bardzo dobre kosmetyki za niską cenę. Sama często sięgam po ich produkty :)
    Buziaki! :*
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakiś czas temu wypróbowałam kilka kosmetyków z tej serii i jestem bardzo mile zaskoczona, bo nie dość, że są tanie to nie podrażniają ani nie uczulają mojej alergicznej cery :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie ostatnio z tych tańszych kosmetyków zachwycił tonik rumiankowu z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie ostatnio z tych tańszych kosmetyków zachwycił tonik rumiankowu z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety mam fatalne doświadczenie z tym tonikiem, po krótkim czasie stosowania go zaczęły robić mi się na twarzy wypryski. Ale cieszę się, że innym służy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *