środa, 11 grudnia 2013

bardzo dobra drogeryjna maska : GARNIER GOODBYE DAMAGE

Hej!

Ostatnimi czasy wzięłam się porządnie za pielęgnacje moich włosów. 
Moje włosy są niestety bardzo zniszczone i przesuszone przez ombre, które robiłam ponad rok temu, dodatkowo słońce w Egipcie mi je dodatkowo dobiło. 
Od ponad miesiąca stosuje przed każdym myciem oleje. Ale o olejach będzie osobna notka.
W październiku gdy moja Hania była w Warszawie zachwycałam się jej włosami. Były idealnie gładkie i wyglądały zdrowo. Hanulka zdradziła mi swój 'sekret' i powiedziała czego używa do ich pielęgnacji. 
Okazało się, że zwykłej serii drogeryjnej z Garniera, dokładnie Goodbye damage. Początkowo dość sceptycznie podchodziłam do tego, bo wiadomo, że na każdego działa coś innego, szczególnie, że moje włosy są wymagające jeśli chodzi o ich odżywienie i ogólne dopieszczenie :)
Jakiś czas temu w SuperPharm była promocja między innymi na produkty do pielęgnacji włosów, skusiłam się na jeden kosmetyk z pomarańczowej serii Garniera - na maskę głęboko odbudowującą. Stwierdziłam, że wiele nie tracę (11 zł na tej promocji)

No i co Wam mogę powiedzieć po kilku tygodniach używania tego produktu..
Stosuję ją co dwa dni, ponieważ tak często myję włosy.
Maskę nakłada się na 3 minutki, następnie spłukuje wodą. 
Konsystencja produktu jest przyjemna, nie za rzadka nie za gęsta.
Zapach również na plus.

Według producenta jest to maska do włosów bardzo zniszczonych, z rozdwojonymi końcówkami. Moje takie właśnie są. Na opakowaniu jest również napisane, że stosując ten kosmetyk cofniemy w 1 tydzień rok uszkodzeń włosów(!) Szczerze.. nie wiem jak się do tego odnieść ponieważ maska rzeczywiście działa! Końcówki moich włosów są w o niebo lepszym stanie, ogólnie włosy wyglądają ładniej, lepiej się układają, są lśniące. Nie wiem.. może to działa na tej samej zasadzie co serum z Avonu do końcówek. Naprawdę nie wiem.. ale ja ją będę nadal używać, bo efekt mnie zadowala. Nie obchodzi mnie jej skład szczerze mówiąc, nie wiem czy są w nim silikony i inne sklejacze, polepszacze. Ja ją lubię i polecam spróbować :)

buziaki,
Gosia



21 komentarzy:

  1. Mi idealnie podpasował szampon z tej serii, genialny do zniszczonych kłaczków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo fajnie, ja wolę 'inwestować' w odżywki i maski a szamponu używam najtańszego, ma po prostu dobrze zmywać olej ;)

      Usuń
  2. Dobrze wiedzieć, dawno nie miałam żadnej drogeryjnej maski :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam serum z tej serii ale uzylam dopiero kilka razy, zapach jest piekny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak skończe wszystkie olejki i sera do włosów to też go przetesuję ;)

      Usuń
  4. Mam zamiar wypróbować tę serię :) Co prawda nie wierzę w magiczne właściwości odbudowania zniszczonych włosów, ale jeśli wizualnie poprawiają ich wygląd to już jest duży plus.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i także ją baaardzo lubię :)
    Choć przy pierwszym użyciu obciążyła mi włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. zaciekawilas mnie, na pewno jak skonczy mi sie moja maska to wyprobuja ta:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam odżywkę z tej serii i dobrze się sprawdza. Wygląda na to, że teraz czas na maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też ją używam od kilku tygodni i jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu, pisze ten komentarz już któryś raz i nie dostałam odpowiedzi. Zrobiłabyś post o swoich lakierach na obecny sezon? Albo wgl o Twoich lakierach? Będę wdzięczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod każdym z Twoich komentarzy odpisałam;)

      Usuń
    2. na blogu jest post o moich lakierach, w zimę używam tylko kolorowych lakierów;)

      Usuń
  10. Bardzo chętnie wypróbuję. Rozjaśniane włosy aż proszą o takie produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. czemu usuwasz komentarze !!!? czyli jednak to prawda ze nie masz pojecia o kosmetologi haha ... zero pojecia o podstawach ... szok co za uczelnia dała Ci dyplom hahah polewka!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja droga czytalniczko, zapraszam do rozmowy na priv, napisz na fejsie albo maila , chętnie odpowiem na Twoje pytania.Twoje komentarze są żałosne.

      Usuń
  12. nie radze używać całej seri produktów Garniera Goodbye damage ,lecz szampon i ta maską są przecudowne !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *