środa, 18 grudnia 2013

Essence 163 hey, nude! lakier piaskowy

Witajcie!

Chyba nigdy nie robiłam oddzielnej notki o jednym lakierze.
Ostatnio będąc w Naturze zwróciłam uwagę na jeden z lakierów firmy Essence. 
Szukałam jakiegoś jasnego ale też nie zwykłego nudziaka. 
Zawsze przed zakupem lakieru sprawdzam w telefonie w grafice google jak dany lakier wygląda na pazurkach. Tak też stało się tym razem ale zdjęć było mało a te co były mnie nie zachwyciły. 
Po dwóch dniach jednak wróciłam po ten lakier. Dokładnie po Essence 163 hey, nude!
Co prawda potrzebne są 2 warstwy żeby ładnie wyglądał. Ale według mnie efekt jest przepiękny, jest to lakier piaskowy ze srebrnym brokatem. Wydaje mi się, że jest to idealny lakier na zimę, paznokcie wyglądają jakby były posypane lukrem albo śniegiem :)

Mam go na paznokciach 4 dni i jest w stanie nienaruszonym!
Jest tani - kosztuje (chyba) 7 zł


















36 komentarzy:

  1. wow, cudowny muszę go sprawdzic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj już czuję jak będzie się zmywał ciężko :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już zmywałam jeden paznokieć i nie było ciężko, w sumie nie miałam żadnego problemu:)

      Usuń
  3. piękny lakier
    idealny na święta

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem totalnie zauroczona tym lakierem :-) Piękny

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go właśnie na paznokciach :) nie ma problemu ze zmywanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wygląda, wpisuję go na listę zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam podobny lakierek z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski!!! Gosiu, i znowu rujnujesz mój budżet:P:P

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całe szczęście nie jest taki drogi ;)

      Usuń
    2. Wczoraj zakupiłam i właśnie mam go na paznokciach;)
      Wesołych Świąt Gosiu! :)

      P.

      Usuń
  9. Rewelacja! <3 <3 <3 Muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  10. Myslalam ze bedzie taki rażąc a tu proszę- cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda pięknie! będzie mój! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu, masz przecudne paznokietki!:D ja dopiero swoje uratowałam:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Szukałam go w Hebe w podziemiach Centralnego ale niestety tego kolorku nie było :( ciekawe dlaczego? Pewnie po reklamie Gosi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny lakier, chyba będzie mój :)

    Gosiu, czy ten płaszcz z New Yorkera Amisu jest ciepły i nadaje sie na zimę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w nim przechodzilam juz dwie zimy ;))))

      Usuń
  15. Udany zakup w takim razie :)
    A czy mogłabyś podać skład z metki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne lakier, bardzo świąteczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam go, ale nie pasowało mi, że białe końcówki moich paznokci strasznie prześwitywały po nałożeniu dwóch warstw. Zdecydowanie efektowniejsze są dla mnie piaski z zimowej kolekcji Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakier boski :)jak będę w Naturze to go wezmę, o ile będzie ;)
    Bardzo podoba mi się nowy wygląd bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ci to wyszło!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny lakier!!!

    Nominowałam Cię do LBA! Szczegóły u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny! Wzdychałam do ostatniej limitki Lovely, ale ten lakier zachwycił mnie bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny mam nadzieję że go jeszcze dorwe ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. naprawdę wygląda ślicznie! muszę się na niego skusić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *