sobota, 28 grudnia 2013

foto mix

Hej!


Dziś luźny post ze zdjęciami z mojego telefonu, tak jak pisałam kilkakrotnie, sama bardzo lubię 'czytać' takie notki. 

Ostatnio jestem strasznie zalatana, praca, przeprowadzka i zakupy do nowego gniazdka - dzieje się! Właśnie niedawno wróciłam z Ikei, kupiliśmy kilka pierdół, mam nadzieje, że uda mi się zrobić wszystko przed nowym rokiem. Trzymajcie kciuki!


uzależnienie
 miś na chmielnej :)
 geko :)
 babski wieczór :*
uwielbiam takie kolory na paznokciach :)
 szary też jest spoko :)
 świątecznie w arkadii :)
 wolna chwila :)
 piękny kubek z Home&You 
 lekturka :)
 sukienka H&M :)
 Kawka z przyjaciółką :*
 uwielbiam twaróg z rolmleczem <3
 ulubiony zimowy kubek :)
 pani zima
 tymbarkowy sweterek
 Hanulka :*
 własny kąt 
 hmmm nie wiem kto to :P 
 koczek
 mmm pychotka
 ulubione ciastka
 na luzaka :)
 na bolące gardło 
 galeria mokotów :)
 kapelutek z NY
 rowerowo  :)
 kolacyjka z misiem w north fishu
 przestraszone ogórki 
 dżentelmen  
 czapeczki 
 kaaaawa <3
 kącik :)
 kawałek pałacu
 mniami
 hello mokotów - moja nowa miejscówka
 w tvp 
 my misie :)
 niestety uwielbiam :)
 czas na herbatkę
 mój przepiękny kubek z Home &  You

 pegazy 
 talerzyki :)
 herbatka 
 pierwszy śnieg - całe szczęście już go nie ma :D
 uwielbiam moje łóżko
 lecznicze cukierki
 moje psisko <3 
 babeczka od sis :*
 plac unii :)
 fonsy :)
 deserek
 ulubiony napój! tymbark mango <3
 WARSAW <3
 piękne kwiatki od K. 
 pierwsze mrozy - kiedy to było :)
 herbatka
 czas na film
 krówka
 uśmiech 
 kwiatki na 5 rocznicę
 pychotki
 Roksan <3
 lejdis :)
 neo czapa
 smile:)
 uwielbiam !

 śniadanko 


 hmmm :D
 pl. Zamkowy 



 piękne niebo 


 mini tictaci




 ulubione cukierki z USA :)
 ciemne usta

 wymiana dowodu :)
 ?

ahhhh

 Home& You:)

 Krakowskie Przedmieście


 oo:)
 geko
 napój kokosowy. uwielbiaaam
było minęło :)

 lubicie?


 sztućce z Home&You
 Sandi :*

buziaki, 
Gosia


29 komentarzy:

  1. Gosiu! ten lakierek z My Secret jest piekny! co to za numerek?

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie u Ciebie po zmianie szablony, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu to jakaś nowa sukienka z H&M? Myślisz, że jeszcze jest dostępna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcie było robione jakies 2 miesiące temu... jest z działu divided może jeszcze ją znajdziesz:)

      Usuń
  4. witam na Mokotowie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. WSZYSTKIE FOTKI DOBRZE Z INSTAGRAMA ZNAM I MI SIĘ BARDZO PODOBAJĄ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy cz.2 szminek i pomadek? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten rodzaj postów należy do moich ulubionych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki piękny ten miś ;) I wszystkie zdjęcia super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia. Ładnie Ci w tej czarnej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia ;) Miło się ogląda
    Magdalena Achtelik
    Tel.665-279-165
    E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
    www.oritwojsukces.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny mix! :)
    Gratuluję 5. rocznicy! :)
    Pokażesz swoje nowe mieszkanki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu, co to za ciemna szminka na jednym ze zdjeć :)
    Jesteś z niej zadowolona ? Bardzo pasują Ci ciemne szmineczki
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co to za bronzer z ztego zdjęcia?? bardzo proszę odpisz jaki numer

      Usuń
  13. zdecydowanie lepiej ci w tej ciemnej pomadce:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten piękny biało złoty kubek z Home&You też mam, wczoraj zakupiłam dla siebie i swojego faceta po 5, 70zł za jeden (obnizka chyba z 19 zł, więc żal było nie brać). :)

    OdpowiedzUsuń
  15. hej
    czy mogłabyś napisać jaki to numerek lakieru z Wibo?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju, jaka Ty jesteś przepiękna!!! Bosko wyglądasz w ciemnej szmince!

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello! I just love playing Farmerama, but who doesnt?
    Dragonballz games golf

    OdpowiedzUsuń
  18. " Na luzaka" & " ciemne usta"- rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  19. o wiele lepiej Ci w blondzie kochana ;-(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *