piątek, 6 grudnia 2013

mój wieczór

Witajcie !

U Was też już biało ? 
W Warszawie nieźle posypało śniegiem, nie lubię zimy ale śnieg dodaje świetnego klimatu. Gdyby nie ten straszny wiatr chętnie wybrałabym się na spacer.
Obiecywałam, że będę pisać częściej, niestety wypadło kilka ważniejszych spraw. Jestem podekscytowana ponieważ czeka mnie przeprowadzka :) Mam nadzieje, że znajdę w międzyczasie czas na naskrobanie jakiejś notki. 

Dziś luźny post, spadł śnieg i nie ruszam się z domu. Samotny wieczór spędzam z książką i kubkiem herbaty. Dziś w Rossmannie skusiłam się na białą herbatę aromatyzowaną o smaku liczi. Uwielbiam ten owoc, herbata jest równie smaczna. 
Skoro i tak siedzę w domu to zrobię sobie mini spa :) olej łopianowy na włosy, później maska z biovaxu, a na buzie zielona glinka. 
Jutro czeka mnie miłe spotkanie, będzie relacja na blogu :)





Zima to idealny czas na noszenie ciepłych swetrów, moim ulubionym ostatnio jest przepiękny sweter w róże z www.sheinside.com 





         
 uwielbiam w zimowe wieczory palić świeczki 
    





 w zimowym okresie mam bardzo przesuszoną skórę, moim wybawcą jest regenerujące mleczko z Tołpy, jest lekkie, bardzo dobrze nawilża i łagodzi podrażnioną skórę, dodatkowo pięknie pachnie.                               
 ostatnio w Hebe za 10 zł kupiłam serum z dodatkiem oleju arganowego z Delii, stosuję je pod oczy, w okolice nosa i ust.





ja w wersji eskimosa.
bez czapki/kaptura lepiej nie wychodzić!


ściskam gorąco!
G.

26 komentarzy:

  1. :D Jest śnieg, jest klimat :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie za oknem też biało :)
    Kochana piękny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodki ten kubek! Skąd?!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiony chyba 3 lata temu w rossmannie, teraz podobno jest taki w tesco ;)

      Usuń
  4. To prawda wiatr jest straszny, a snieg magiczny i oby utrzymał się do świąt w co wątpie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. u nas na opolskim śniegu nie ma jeszcze:) kubek świetny

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta ksiązka przewija się na wielu blogach. Gdzie można kupić ją stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie też pełno sniegu :) ale ja to lubię, żeby tylko chlapy nie było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, ważne zeby chlapy nie było ;)

      Usuń
  8. Gosieńko, do zobaczenia jutro, mam nadzieję że cykniemy sobie fotkę!;D:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu, czy zrobiłabyś może jakiś filmik lub post o Twoich lakierach na sezon jesień-zima? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. problem jest taki, że ja używam zimą tych samych lakierów co latem,bardzo lubię kolorowe paznokcie ;)

      Usuń
  10. This is tough. Im not saying you are responsible, I think it is everyone else out there that isnt taking notice.
    jeux de ninja

    OdpowiedzUsuń
  11. Kubek jest przepiękny :) Gratuluję decyzji o przeprowadzce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterek jest śliczny, u mnie też za oknem biało:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosiu czy możesz napisać gdzie kupiłaś tą białą latarenke?:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *