czwartek, 12 grudnia 2013

szybka wizyta w HOME&YOU


Hej!

We wtorek będąc całkiem przypadkowo w galerii handlowej plac unii weszłam do HOME&YOU.
Uwielbiam ten sklep. Mają tam genialne dodatki i gadżety do domu. Teraz są przepiękne ozdoby świąteczne, gdybym tylko miała więcej funduszy to wyszłabym z pełnymi siatami, jednakże budżet mi na to nie pozwala z racji tego, że czeka mnie wiele wydatków związanych z przeprowadzką, kupnem mebli.
Podczas chodzenia po sklepie zwrócił moją uwagę piękny kubek, biało-złoty. Moje ulubione kolory. No musiałam go wziąć. Nie dość, że herbatę i kawę piję hektolitrami więc kolejny kubek się przyda to jestem też straszną sroką i gadżeciarą. No MUSIAŁAM go wziąć :)
Nie był na szczęście bardzo drogi, kosztował 19 zł. 

Wam też się podoba?

a jako, że uwielbiam wszystko z muffinkami to ten widelczyk również nie został mi obojętny. 
kosztował 5,90, były jeszcze łyżeczki, z pierniczkowymi serduszkami :)


moja siostra również wie, co lubię i dostałam od niej taką piękną babeczkę do powieszenia. Wygląda jak prawdziwa, do zjedzenia :)

20 komentarzy:

  1. wowww jestem w szoku masz siostre ??!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu,ten kubeczek jest przepiękny :) Muszę wpaść do home,może znajdę coś do przyjaciółki na święta :)))

    A ten widelczyk taakże uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubeczek jest rewelacyjny :)

    Zapraszam także do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodkości:) Gosiu,Ty zawsze wypatrzysz coś świetnego! :)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio w home&you kupiłam piękny duży kubek :D na kakao idealny

    OdpowiedzUsuń
  6. Kubek wygląda świetnie, a babeczka faktycznie wygląda jak prawdziwa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kubek świetny, mają teraz wyprzedaż w e-sklepie i już się czaję na kilka rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu, proszę powiedz mi jak zaczeła się Twoja przygoda z you tube? i po jakim czasie firmy zaczely sie do Ciebie odzywac? Chciałabym zaczac nagrywac filmiki

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdybyś nie napisała, że babeczka jest do powieszenia, a nie do jedzenia, nigdy bym się nie domyśliła :) Piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Ci tych łupów <3 niestety tego uroczego kubeczka, o który Cię wypytywałam już nie ma :(

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana wczoraj byly, az tak szybko sie rozeszły :( ?

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *