wtorek, 10 grudnia 2013

ulubieńcy listopada


Hej!


Dziś mam dla Was ulubieńców minionego miesiąca, troszkę się spóźniłam ale listopad tak szybko zleciał.. Do tego już mamy 10 dzień grudnia.. Ale to dobrze, że czas tak szybko leci, oby do wiosny :)

W poprzednim miesiącu jakoś dużo produktów nie zdobyło mojego serca, ale mam Wam do pokazania kilka perełek ;)

Podkład RIMMEL stay matte 
Co prawda nie używałam go pełny miesiąc ale podkład zdecydowanie zdobył moje serce, świetnie kryje, matuje(!) ma gęstą konsystencję ale nie jest tłusty ani zbyt ciężki.
może lekko przesuszać, nie polecam go stosować po oczy oraz na powieki.

Na dniach zrobię szczegółową recenzję tego kosmetyku.




























już wiele razy pokazywana na moim blogu pomadka Kryolan lc123 


















pomadko-błyszczyk idealny!
kremowa konsystencja i świetne krycie!
Miyo big bang gloss
























kredka na linię wodną z Paese numer 21
u mnie świetnie się sprawdza, robi to co ma robić :)


















Ziaja Pro maska intensywnie regenerująca 
świetnie koi moją buzie gdy jest przesuszona

















cień z paletki sleek glory - drugi cień, jasny, rozświetlający. używam go do rozświetlenia wewnętrznego kącika, świetnie się sprawdza, dostaje wiele pytań o niego ;)


















olejek łopianowy z green pharmacy
ja mam wersję z czerwoną papryką. Kosmetyk ten ma stymulować wzrost włosów, tego nie zauważyłam ale bardzo poprawił ich kondycję, stosuję go na skalp, grzywkę oraz końcówki. 
jest tani (kosztuje 5-6 zł), jest to moje drugie opakowanie. nie przetłuszcza mi włosów,dobrze się zmywa.

















tonik Synergen z Rossmanna
bardzo dobry ale nie dla osób z wrażliwą cerą, świetnie oczyszcza.
niestety mało wydajny.























i ulubieniec jedzeniowy - baton musli orzechowy za mniej niż złotówkę z kerfa ;)



36 komentarzy:

  1. uwielbiam podkład z rimela :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Man olejek łopianowy ale bez papryczki, kupie taki bateonym razem:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie ten podkładzik dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ten olejek i całkiem fajnie się sprawdza na włosach.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten olejek łopianowy. genialnie przyspiesza mi porost :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo to będę jeszcze chętniej go używała skoro Ty go używasz, a masz piękne włosy ;*

      Usuń
  6. Już raz skusiłam się na podkład którym się zachwycałaś - z Essence :) I jestem baaardzo zadowolona!
    Także za jakiś czas planuję kupić ten o którym piszesz! Czekam na recenzję jeszzcze! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo :*
      notka o podkladzie bedzie na dniach :)

      Usuń
  7. Mam ten podklad i faktycznie kryje swietnie ale u mnie w ogole nie matuje. Mam mieszana skore i po dwoch godzinach strefa T jest tak tlusta ze swiece sie jakbym byla spocona. I wtedy mi sie rozmazuje ale ja mam tak z kazdymi podkladami w musie i nie mam dlaczego mnie tak przetluszczaja:( ale krycie ma swietne:D I kolory sa zdecydowanie lepsze niz w Essence;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja strefę T dodatkowo pudruje, może dlatego trzyma mat cały dzień :)

      Usuń
  8. Z jakich skladnikow zrobiony jest ten batonik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia widzilam, że sie za detox wzięłaś. napiszę Ci skład na fejsie,ma cukier ale nie ma pszenicy :)

      Usuń
    2. Noo detoksykacja organizmu raz w miesiącu must be ;) a pytam bo szukam czegoś w ramach słodkiej przekaski ale wszystko zawiera lecytyne sojową emuglatory konserwanty i inny szit kupilam nawet ostatnio te ciastka owsiane z zurawina które zajadasz ale rozbolala mnie po nich glowa i bylo mi niedobrze :P

      Usuń
  9. Podobno seria Ziaja Pro jest przeznaczona dla salonów kosmetycznych. Gdzie udało Ci się dostać tę maskę? Sama chętnie bym ją kupiła, bo moja buzia cierpi przez sezon grzewczy i pierwsze mrozy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem kosmetologiem, bez problemu kupuje ich produkty:)

      Usuń
    2. podobno tylko na papierze jestes kosmetologiem bo z wiedzy czy umiejetności raczej nie!!!!

      Usuń
    3. Haha, czemu jak chamski komentarz to od razu od Anonima? :-)
      Ech.. :-) Mapety..

      Usuń
  10. Znam tylko olejek łopianowy i bardzo sobie go chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten błyszczyk bardzo mi się podoba :) A podkład Stay Matte mi też przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna strona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rownież mam ten podkład, dobrze ze Rimmel stworzył nową wersje starego o kolorze beżowym. Ten stapia się ze skórą, dobrze kryje i matuje tylko jeden minus "tępo"się go rozprowadza. Niestety starsza wersja mi wg nie podpadła do gustu, robił plamy na buzi wg nie krył. Jest to jeden z moich ulubionych podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest warty uwagi ale nie dla wszystkich ;)

      pozdrawiam! ;*

      Usuń
  14. Gdzie mozna kupic taki blyszczyk?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. tak jak już pisałam, uwielbiam Twojego bloga a zwłaszcza Twoje posty o kosmetykach. po przeczytaniu wielu z nich pędziłam do drogerii ;) zmiany na blogu jak najbardziej na plus. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chcę wiedzieć więcej na temat podkładu! Widzę że teraz każdy go kupuje, na prawdę jest taki wow? : ) Kochana a jak z trwałością? : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *