niedziela, 22 grudnia 2013

ulubione kosmetyki do makijażu!

Witajcie!

Obiecałam, że jeszcze w tym tygodniu pojawi się post z moimi ulubionymi kosmetykami do makijażu, tak więc dotrzymuję słowa. 

Nie mogę się pochwalić wielką kolekcją kosmetyków, nie mam 3456 podkładów, 267 róży i bronzerów, w zasadzie to mam wszystkich kosmetyków po jednym egzemplarzu, no może gdzieś w pudle znalazło by się kilka nie używanych niedobitków, natomiast nie mam zbyt dużego wyboru jeśli chodzi o produkty do makijażu z czego się cieszę. Mam sprawdzone perełki do których powracam.

ulubiony bronzer - W7 Honolulu
idealny, matowy bronzer. Niestety jest słabo dostępny (drogerie internetowe, allegro)
To jest już moje 3 opakowanie więc o czymś to świadczy :)


Róż z Wibo o numerku 2
Podbił moje serce, jest dobrze napigmentowany, dodaje świeżego wyglądu. Jest tani i bardzo dobrze dostępny (Rossmann,ok.10 zł)
Więcej pisałam o nim tutaj



 Podkład Rimmel Stay Matte 
jak dla mnie - ideał!
Świetnie kryje i matuje na cały dzień!
Jest jednym z tańszych podkładów jakie miałam. Na promocji można go dostać za 15 zł a jego cena regularna to ok. 21zł
Zrobię o nim oddzielną notkę bo zasługuje na to!



Eyeliner któremu jestem wierna od lat, niby zdradziłam go kiedyś z linerem z Catrice to i tak wróciłam z podkulonym ogonem do tego z Wibo :)
Jest SUPER czarny, dzięki pędzelkowi robi się nim perfekcyjne kreski. 
Cena jest również jego zaletą (poniżej 10 zł, Rossmann)


L'Oreal True Match - korektor
Używam do pod oczy, świetnie kryje, jest treściwy, jasny, przepięknie rozświetla okolice oczu. Niestety jest dość drogi.. ale będę go kupować na promocji -40% w Rossmannie :)


 Kredka na linię wodną z PAESE numer 21
Spełnia swoją rolę w 100% , ma beżowy, korektorowy odcień, świetnie powiększa i rozświetla oko. 


Paletka do brwi CATRICE 
jestem w niej zakochana i nie wyobrażam sobie makijażu bez podkreślenia brwi!
pisałam o niej tutaj.


Tusz do rzęs Essence I love extreme.
Mam wiele tuszy do rzęs i do żadnego nie mogę się przyczepić, każdy na moich rzęsach wygląda dobrze :)
Jednakże ten tusz jest moim ulubionym, dzięki wielkiej szczocie mogę uzyskać efekt sztucznych rzęs! 
Lubię TO!


puder transparentny Essence fix & matte
teraz jest już nowa wersja tego produktu, nie miałam jej więc nic na temat nie mogę powiedzieć.
Ogólnie jestem miłośniczką tego typu pudrów ponieważ świetnie się u mnie sprawdzają, dzięki nim robiąc makijaż rano, do końca dnia mam spokój z błyszczeniem się skóry.

 Kosmetyk którego nie używam codziennie aczkolwiek czasem zdarza się, że mam ochotę na lekkie rozświetlenie, wtedy sięgam po Prime and Fine z Catrice. 
Zrobię oddzielną notkę o tym kosmetyku, ponieważ ma dość specyficzny kolor moim zdaniem.


Już niedługo ciąg dalszy serii o moich pomadkach do ust. 

buziaki !

23 komentarze:

  1. Zaciekawiłaś mnie tym produktem z catrice.

    OdpowiedzUsuń
  2. moze ten puder transparentny wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię bronzer Honolulu i paletkę do brwi Catrice. Jak dla mnie Honolulu ma idealny odcień, bez zbędnej domieszki pomarańczu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten rozświetlacz z catrice. Niestety na mojej bladej cerze jest własciwie niewidoczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowałas mnie korektorem.Z chęcią go wyprobuje bo szukam tego idealnego pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Róże z Wibo bardzo lubię, a o tym podkładzie z Rimmel bardzo chętnie poczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojj kupię ten podkład niedługo <3

    OdpowiedzUsuń
  8. też jestem zdania, że lepiej mieć mniej kosmetyków a naprawdę sprawdzonych i godnych polecenia ;) świetne produkty, dużo słyszy się o nich dobrego ;)
    świetny post, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam do kresek z wibo mój ulubieniec .
    Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękną masz tą patere na ciacha *.*
    Róż z wibo miałam i lubiłam dopóki mi się nie pokruszył w trakcie wyjazdu :P

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też lubię ten podkład Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam ten liner z Wibo, ale powoli się kończy i zastanawiałam się nad zakupem tego żelowego z Essence bo wiele dobrego o nim słyszałam, a jak się nie sprawdzi to na pewno wrócę do Wibo bo jest super - choć może ciut za lejący jak na moje umiejętności malowania...

    OdpowiedzUsuń
  13. Super!! Nie mogę się doczekać notki o pomadkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo osób chwali ten podkład od Rimmel...hmm...:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Mocno się zastanawiam nad tym bronzerem. Chyba czas na zakup ;-)

    Wesołych Świąt dla wszystkich ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też uwielbiam ten bronzer :) widziałam w Rossmannie ten podkład Rimmela za ok. 15 zł ale nie wzięłam, bo bałam się że będzie za ciemny. Eyeliner z Wibo uwielbiam ale tylko latem, bo zimą jak jest wiatr i łzy lecą to szybko znika z oczu :/ Śliczna jest ta patera :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam paletkę do brwi z Catrice.

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne roze są z sensique

    OdpowiedzUsuń
  19. Bronzer uwielbiam, róż również jest moim ulubieńcem , eyeliner zarówno z wibo jak i z essence lubię bardzo a podklad jest wspaniały ! Większość z moich ulubionych kosmetyków pokazałaś cudownie ! ;) jeśli masz ochotę poczytać moją opinie na temat tego podkładu niedawno dodalam recenzję gorąco zapraszam beautifulisthebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. całą uwagę zwróciłam na tą muffinkę ;p przed chwilką też dodałam posta z ulubieńcami, zapraszam Gosiu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny post, muszę coś podobnego zrobić u siebie :)
    czekam niecierpliwie na ulubione pomadki:D:D:D:D
    + dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *