wtorek, 24 grudnia 2013

WESOŁYCH ŚWIĄT


Moi Drodzy, chciałabym Wam życzyć WESOŁYCH ŚWIĄT, byście spędzili je wraz z rodziną i najbliższymi Wam osobami. Dużo zdrówka, szczęścia i miłości, oby Wasze wszelkie marzenia się spełniły! 

Ja po Świętach rozpoczynam nowy rozdział w moim życiu, już Wam wspominałam, że się przeprowadzam, aczkolwiek sama nie wiem jak to zrobię ponieważ chciałabym zdążyć przed Sylwestrem.. tylko czasu brak. Życzcie mi dużo wytrwałości przy przeprowadzce i urządzaniu nowego gniazdka :) 


13 komentarzy:

  1. Wesołych Spokojnych Świąt !!!!
    http://zwariowana25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia kochana przy przeprowadzce, oby wszystko poszło sprawnie i szybciutko. Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego kochana :*****

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych i spokojnych Świąt spędzonych w gronie najbliższych osób :** 3mam za Was kciuki ,czekam aż zaprosisz na kawkę w nowym mieszkanku :D !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzajemnie Wesołych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych! :)
    Oby się przeprowadzka powiodła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *