piątek, 10 stycznia 2014

haul, czyli ostanie zakupy kosmetyczne

Hej dziewczynki ;*

Dziś szybciutki haul, czyli kosmetyki które kupiłam ostatnio :)
Oczywiście możecie liczyć na recenzję każdego z nich za jakiś czas. 

Dziś w Rossmannie za cenę 4 zł kupiłam szampon z Syoss


Błoto z morza martwego. Rossmann, 15 zł.
stosuję jako maseczkę na buzię.


lakier do włosów Isana, 3,99 zł
ma dodawać obiętości


ulubiona odżywka do włosów !
Aussie do włosów farbowanych, nic tak dobrze nie działa na moje suche kudły :)
Rossmann, 18,99 zł

odżywka Gliss Kur dorwana w Ross za 3,09 :)
żal nie wziąć :)

ulubiony drogeryjny peeling morelowy Soraya
kosztował na promocji chyba 10 zł



 glinka zielona i żółta
4 zł/opakowanie w zielarni


zapas mojego ulubionego bronzera Honolulu
allegro, około 13 zł/szt.



Jesteście ciekawe jakiegoś z tych produktów ? 

buziaki,
Gosia

48 komentarzy:

  1. Ten peeling Soraya mam prawie rok i nie moge skończyć ale bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. skad takie ceny szamponu i odzywki? ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. codziennie są takie promocje tylko trzeba szukać:D

      Usuń
    2. Ale to w necie wcześniej dostajesz cynk czy po prostu idziesz i przeszukujesz każdą półkę? Te ceny są przy produktach czy przy kasie dopiero nabijają? Napisz coś więcej, bo bywam dość często w ross i pierwsze słyszę :(

      Usuń
    3. No właśnie Gosiu, dołączam się do prośby, napis coś więcej o tych promocjach. Może nawet jakiś osobny post? Gdzie są, jak tego szukać itd.?
      Prosimy bardzo;-*

      Usuń
    4. Trzeba szukać małych zielonych kartek z napisem "cena na do widzenia " przy cenie danego produktu, z tego co pamiętam to każdego dnia jest inny produkt w tej promocji:) Ja czasami tylko po to wchodzę do Rossmanna żeby sprawdzić czy coś jest w tej właśnie promocji :D

      Usuń
    5. Dokładnie,szukajcie zielonych plakietek 'cena na do widzenia'
      pracuję często przy kosmetykach w rossmannach dlatego wyłapuję takie okazje :)

      Usuń
    6. racja sa takie promocje! ja np kupiłam szampon Garnier fructis duża butla za 6,89 czy coś :) i też cena na do widzenia :)

      Usuń
  3. Kurcze, przypomniałam mi o tym błocie z Rossmanna- zapomniałam kupić jak byłam w pl :(

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne te promocje upolowane w Rossmannie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja mam tak, że co u Ciebie się sprawdza, to u mnie nie i na odwrót :P ale zawsze jakiś wyznacznik, którym mogę się sugerować jest! ;)
    było tak z lakierem z Essence tym sand sparkle(w ogóle mi nie schnie, żeby ładnie wyglądał, to przydałoby się z 3-4 warstwy), podkładem StayMatte z Rimmela(dla mnie to ogromny bubel, ciężko się nakłada-o pędzlu lub Beauty Blenderze to można zapomnieć, robi smugi, w ogóle nie matuje, ma ziemisty odcień) i bronzerem z W7(jest dla mnie zdecydowanie za pomarańczowy ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha o matko ! aż trudno mi uwierzyć:(

      Usuń
  6. Ciekawi mnie to błotko na twarz, nie widziałam go w swoim rossmanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to błoto bardzo ciekawi i jeszcze lakier z Isany.

      Usuń
  7. Też lubię Aussie i rownież się skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak Aussie rewelka;D

    http://ladyisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To sobie zrobiłaś zapas Honolulu :) Tak szybko go wykańczasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwne, ja go używam codziennie od pół roku i nie widać zużycia

      Usuń
  10. super zakupki:) u mnie nie ma takich promocji w rossmannie, a szkoda :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainteresowało mnie to błotko ;) Muszę go poszukać w rossmanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. tez mam ten peeling kupilam wlasnie niedawno w rossmannie

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zakupy jestem ciekawa tego szamponu

    OdpowiedzUsuń
  14. tez zgarnelam gliss kur za 3 zł:) Zapraszam http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. mi szampon się nie sprawdził, użyłam go kilka razy, pachnie przyjemnie, delikatnie, niestety zbyt obciążał moje włosy, wydawały się tłuste. Myślałam, że jakoś to przeboleję, jednak nie dało się.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja ciekawa jestem tego lakieru do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzo bardzo przeciętny żeby nie powiedzieć kiepski sama cena oczyms swiadczy

      Usuń
    2. moim zdaniem cena wcale nie swiadczy o tym że produkt jest zły.ja uzylam juz tego lakieru i jestem zadowolona..

      Usuń
    3. JEST OKROPNY

      Usuń
  17. Mój brat jest super jest na zdjęciach chłopak Gonironi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jaki to ma związek z kosmetykami

      Usuń
    2. Taki że Gonia jest piękną dziewczyną a na żywo wygląda jeszcze lepiej:] mówię w
      wam. Pozdrawiam
      PS Mój brat nie jest muminem.

      Usuń
    3. nikt nie kwestionuje urody dziewczyny twego brata bo to nie wybory MISS MOWIMY TU O KOSMETYKACH TRZYMAJ SIE MLODY MYCHA

      Usuń
  18. Właśnie zamówiłam bronzer Honolulu, ponieważ już któryś raz czytam o nim na Twoim blogu i aż muszę również wypróbować :) pisz częściej, bo Twoje wpisy bardzo przyjemnie się czyta :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. powiedz proszę jakiego bronzera użylaś do zdjęcia z bordowymi ustami?

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę spróbować tego bronzera :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej Gonia co tam u was?

    OdpowiedzUsuń
  22. A może teraz post o kosmetykach do ciała? Balsamy, peelingi itp? Co Ty na to Gosia

    OdpowiedzUsuń
  23. Aussie, kocham te kosmetyki :) maja swietny niespotykany zapach :)

    http://lifeisblossom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Awsome blog!! Had to put you in my fav blog list on my blog :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię firmę stoss ;) używam zarówno szamponów jak i odżywek ;) co powiesz na wspólne obserwowanie? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  26. jakiego bronzera i nr uzylas do zdjecia z ciemna szminka bord?

    OdpowiedzUsuń
  27. Błotko robi furorę na blogach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *