niedziela, 12 stycznia 2014

IKEA HAUL

Witajcie!

Ostatnio nie mam na nic czasu, chciałabym się w końcu wyspać chociaż praca pozytywnie mnie nakręca i nie czuję zmęczenia.

Dziś po pracy podjechaliśmy do Ikei, ogólnie mamy bardzo dużo mebli i dodatków z tego sklepu, może pojawi się o tym oddzielny post (oczywiście jak będziecie chcieli - dajcie znać). 

Sypialnia już skończona, białe wymarzone meble są <3
brakuje jeszcze tylko jednej komody, która będzie pełniła funkcję mojej toaletki.

Dziś podjechaliśmy po kilka drobiazgów, których nam brakowało :)



kartonowe pudełka, które znalazły już miejsce na szafie w sypialni 14,99 za 2 szt dużych
8 zł za 2 sztuki mniejszych


kieliszki do wina
7,99 zł / szt



sztuczny kwiatek 9,99 zł
osłonka metalowa 2,99 zł



kartony
 podkładka na stół 3,99 zł 






ociekacz do sztućców ok. 8 zł


plastikowe pudełka na pierdoły


poszewka na pościel ok. 30 zł


kocyk 5 zł


prześcieradło w kolorze beżowym ok. 25 zł


poduszki 
3,99 zł / 12,99 zł


kołdra ok. 50 zł 


60 komentarzy:

  1. Uwielbiam Ikea:-) muszę kupić sobie te duże pudła. A tanie poduszki z Ikea są beznadziejne:-/ No i pokaż sypialnię koniecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo lubię te poduszki, mam już je od lat

      Usuń
    2. To prawda z tymi poduszkami. Miałam kiedyś i teraz uważa, że lepiej zainwestować w porządne poduchy, które będą służyły przez lata.

      Usuń
  2. kiedy ślub? jestreście zaręczeni ? :) to zwykłe pytanie zero złośliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteśmy zaręczeni, zapewne niedługo ślub :)

      Usuń
    2. a masz blogoslawienstwo rodzicow

      Usuń
    3. super jesteście ;) szczęścia Wam życzę ;) fajnie razem mieszkać ;)

      Usuń
  3. te kartonowe pudelka sa cudowne i piekny design maja sama musze sie wybrac po takie;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Ikea:-) muszę kupić sobie te duże pudła. A tanie poduszki z Ikea są beznadziejne:-/ No i pokaż sypialnię koniecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też będę meblować swoje mieszkanie z Ikeą, pierwsze zakupy już za nami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale wiocha, ale cóż taka jest warszawka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiedział zakompleksiony słoik..

      Usuń
    2. Goniu nie publikuj już więcej kiczu i tandety bo to zenujace pozdraw[am mycha

      Usuń
    3. Nie uważam, że ta sypialnia to wiocha. Jednak urządzona jest w bardzo infantylnym stylu (pasowałaby do małej dziewczynki, na pewno nie do dorosłych ludzi- dziwie się, że facet który tam bedzie spał nie zbuntował się...)

      Usuń
  7. tak tak chcemy Gosiu, uwielbiam Twoje posty mieszkaniowe, zawsze wynajdziesz coś fajnego i w rozsądnej kwocie. Oby więcej takich blogerek jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ten sklep :) też mam meble w sypialni z niego i tez białe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. *sztućców nie sztućcy

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie kartoniki ;)
    nie powiedzialabym ze to sztuczny kwiatek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. moja sypialnia te bedzie rozowa,ale i czarna, narazie maz nie steka :P
    w salonie tez roz jako dodatki,a tak to bialy i szary

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę takiego swojego ślicznego mieszkanka :)
    fajne zakupy kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie, z niecierpliwością czekam na post ze zdjęciami całego mieszkanka, sama musze takowy przygotować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio też kupiłam te pudełka (mniejszą wersję). IKEA to zło... zawsze wychodzę z czymś więcej niż zamierzałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. jak ja załuje, że nie ma w Bydgosczy ikei.. ;//
    kiedy zdjęcia całej chałupy?! chętnie popatrzę ze względu na to, ze sama urządzam swoję nowe mieszkanko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę porozmawiać z Kamilem, bez jego zgody nie pokażę całego mieszkania:)

      Usuń
    2. Oczywiście zachowaj trochę prywatności nie obnarzaj się do konca

      Usuń
  16. Też mam te kieliszki do wina, dobrze służą ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. a gdzie pracujesz, że Twoja praca tak Cie nakręca, musisz ją lubić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chętnie bym się dowiedziała. I nie chodzi tu o wścibstwo tylko zwykłą ciekawość :)

      Usuń
    2. nie będę pisała na blogu o swoich prywatnych sprawach bo już wiele przykrego mnie przez to spotkało.

      Usuń
    3. hehehe widze ze od czasu kanalu na youtubie nic sie nie zmienilas, dalej jestes ta sama jeczaca i narzekajaca dziewczyna :) dzis weszlam na twojego bloga po podlinkowaniu przez oleske. wiesz, smieszne to troche z tym nie pisaniem o prywatnych sprawach podczas gdy gadasz o swoim facecie i waszych relacjach a przede wszystkim pokazujesz swoje mieszkanie. powiesz, ze nie cale -ok ale duza jego czesc. wypadaloby zachowac konsekwencje albo dzielisz sie prywatnoscia albo nie bo jesli robisz to wybiorczo to nie dziw sie, ze ludzie probuja ci wejsc na glowe. pokazujesz sie w internecie to zaloz pancerz obojetnosci na ludzkie gadanie. moim zdaniem juz za duzo tej prywatnosci uchylilas, bylam w lekkim szoku jak zaczelam przegladac posty na tym blogu no ale to twoja sprawa.

      Usuń
    4. popieram)

      Usuń
  18. Ikea strasznie uzależnia, widzę to po sobie. Mogłabym zamieszkać w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też uwielbiam Ikea i już nie mogę się doczekać aż pójdę na swoje i będę szukała pierdołek do mojego gniazdka :). Masz piękne mieszkanko, super je urządziliście :). Uwielbiam Twojego bloga, jesteś jedną z niewielu blogerek, która nie "gwiazdorzy". Widać, że bardzo sympatyczna z Ciebie osóbka! :) Dużo szczęścia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba się trochę pomylilles anonimie?

      Usuń
  20. super że macie wspolne mieszkanie , urządzanie go sprawia chyba wiele radosci :) Kieliszki do wina z Ikea są fajne bo duze ale maja słabej jakosci szkło i mogą szybko sie stłuc. Jesli masz dostep do Pepco polecam Ci tam kieliszki takiej samej wielkosci kosztuje 6,99 jeden , sa lepsze jakosciowo. Miłego dalszego urządzania !

    OdpowiedzUsuń
  21. A może teraz post o kosmetykach do ciała? Balsamy, peelingi itp? Co Ty na to Gosia

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim zdaniem mieszkanie nie jest wcale urzadzone dziecinnie, na pewno wszystko jest dobrze dobrane i jesteś wierna jednemu stylowi, co jest naprawdę super. Każdy ma swój gust drogie koleżanki!
    Pozdrawiam Cię Gosiu, D.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ludzie ogarnijcie się jakim prawem wypowiadacie się na temat osobowości Gosi chlopaka... nie macie praw do tego. Zachowujecie sie jakby cale mieszkanie - sciany , meble itp byly różowe a jak dla mnie to tylko dodatki. Najlepiej urządzić mieszkanie wg was bo w końcu wasze zdanie jest najlepsze i nieomylne... mi bardzo podoba sie caly wystrój polaczenie bieli z razem jest cudowne.. pozdrawiam Cie Gosiu i nie przejmuj się tymi komentarzami które sa tylko i wylacznie zazdrością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z różem*

      Usuń
    2. nigdy nie przejmowałam się tymi komentarzami, przeraża mnie tylko ludzka głupota!

      Usuń
  24. świetny wystrój, bardzo mi się podoba:D

    http://ladyisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. chyba trochę komentarzy skasowalas???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gonia, tyle się dzieje wokół sypialni, pokaz fotke kuchni tak b istotnej dla PPDomu )

      Usuń
    2. chyba na pewno ;p

      Usuń
  26. Super zakupy ;)
    Pozdrawiam,
    www.magdalena-achtelik.blogspot.com
    http://www.youtube.com/user/OriTwojSukces

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zakupy ;)
    Pozdrawiam,
    www.magdalena-achtelik.blogspot.com
    http://www.youtube.com/user/OriTwojSukces

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę, że śmieją się z Twojej pracy... Mam mgr i nigdy nie pracowałam w zawodzie, bo nie o nią trudno a i w tej pracy liczą się znajomości, dodatkowo zrobiłam szkołę policealną dwuletnią i po niej zarabiam ponad 4 tys. na rekę, z tym, że też na zlecenie, aha i po mgr dostawałabym niecałe 1200 zł na rekę, także kto się wypowiada na ten temat, to nie zna prawdziwych realiów , tymbardziej nie pracował na takich zasadach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto i gdzie się smieje?

      Usuń
    2. musisz poczytać, ja czytam wszystkie komentarze, także nie pamiętam.

      Usuń
    3. Ale ona nie ma magisterki.

      Usuń
  29. Masakra, jak czytam te komentarze anonimów..

    Widziałam mebelki na insta, bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pudełka to moj must have gdy jestem w Ikei :)

    OdpowiedzUsuń
  31. nie mogę się wprost doczekać upiększania mojej wymarzonej przestrzeni rzeczami z ikei ♥ chcę na razdwatrzy już !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *