czwartek, 30 stycznia 2014

IsaDora COLOR CHOCK GLOSSY LIP STAIN

Witajcie!





  

 Dziś szybki post o błyszczyko-szmince z firmy IsaDora. Produkt dostałam na Mikołajkowym spotkaniu blogerek i od tamtego czasu miałam kilka razy go na swoich ustach. Muszę przyznać, że nie czuję się dość dobrze w takim kolorze jednakże czasem w pracy muszę mieć usta w odcieniu czerwonym i ten kosmetyk sprawdza się wtedy idealnie. Dlaczego ? Bo jest to trwały błyszczyk o intensywnym kolorze,nie wymaga poprawek, długo się trzyma na ustach i dobrze wygląda.
Dodatkowo nie zbiera się w kącikach.
Nie jest to typowy tint, który wgryza się w usta i trudno go zetrzeć.
Ja posiadam numerek 54 o nazwie CABARET RED, nie jest to typowa czerwień, podchodzi trochę pod kolor czerwonego wina.

Widziałam, że są inne, bardzo fajne kolory z tej serii, które chętnie bym widziała w moim kuferku :)

A już jutro zapraszam Was na kosmetycznych ulubieńców miesiąca! 

tutaj znajdziecie więcej kolorów : klik 

niestety jak co zimę dopadło mnie zimno na ustach, został mi jeszcze strupek co możecie zauważyć na zdjęciach.



 






buziaki, 
G.

37 komentarzy:

  1. Świetny kolor, uwielbiam czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz jakas specjalna metode na zrobienie takiego koczka czy po prostu robisz roznie i taki fajny i zgrabny akurat Ci sie udal ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze mi taki wychodzi a robię go tak oo po prostu :)

      Usuń
  3. hej jakiego podkładu użyłaś(odcienia) i brązera czy tez rozu? ps.ładnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podklad rimmel stay matte kolor chyba 100
      bronzer honolulu w7 i róż wibo:)

      Usuń
  4. nie mój kolor... zbyt poważny jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie lubię czerwieni na moich ustach :(

      Usuń
  5. Ładnie Ci! :) Ale typowo widzę Cię w tym kolorze na jakieś wieczorne wyjście ;) Jak dla mnie - najlepiej Ci w jasnych różach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śmiem twierdzić że pasuje Ci ta czerwień ale na specjalne okazje!:) na co dzień pastelowe odcienie idealnie się u Ciebie sprawują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście nie za bardzo Ci w czerwieni, wolę Cie w jasnych usteczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie Ci w czerwieni, no nie gadaj :) Ale lepiej w jasnych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakiego tuszu do rzęs używasz? pięknie podkręcone rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz! Ślicznie! Uwielbiam intensywne kolory na ustach i w sumie na sobie też mi się podobają, ale jakoś nie potrafię w nich "wyjść do ludzi" :P

    OdpowiedzUsuń
  11. eh nie pasuje do ciebie ten kolor :-/
    tak dziwnie wyglądasz :-/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie uważam, że wygladasz źle (jak tam ktoś napisał) po postu jasny róż jest totalnie twoim kolorem i ciezko bedzie go przebic innemu odcieniowi. Jest inaczej bym napisała ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem wyglądasz PRZEPIĘKNIE!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja także wolę Ciebie w różowych usteczkach <3 :)
    I mam takie pytanie: jaki masz rozmiar kurteczki z tego postu - http://www.goniaroniaa.blogspot.com/2013/09/soneczna-niedziela.html

    OdpowiedzUsuń
  15. A czemu w domu chodzisz w kurtce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co boli Ciebie to że jest w kurtce ???? dziwaczki

      Usuń
    2. To jest przecież kurtka uniwersalna do wyjścia, do gotowania i chodzenia w domu ,tak też można ?

      Usuń
    3. a co przeszkadza tak mocno ???

      Usuń
    4. Gonia,na instagramie pokazujesz to co spożywasz, poraziło mnie / to sama chemia /

      Usuń
    5. doprawdy :) ?

      nie mam takiego zdania jak Ty.

      Usuń
  16. nie obraź sie ale jak używasz takich kolorów to Cię to postarza i wyostrza rysy i nos który masz jak czarownica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obraz sie i nos jak czarownica... O_o

      BITCH PLEASE!

      Usuń
    2. no ma dziwny nochal

      Usuń
  17. Piękny odcień ;)
    Pozdrawiam,
    www.magdalena-achtelik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie wyglądasz w czerwieni:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zawsze w takich intensywnych kolorach na ustach czuję się jak clown.. :( A szkoda, bo podobają mi się.

    http://www.emkaloves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem bardzo ładnie wyglądasz w tej czerwieni, znacznie lepiej niż w niektórzych Twoich różach ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie Ci w czerwieni - od razu buzia nabiera kolorków xxx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *