wtorek, 14 stycznia 2014

kosmetyczni ulubieńcy 2013 roku

Witajcie!

Dziś przedstawię Wam moje ulubione kosmetyki, które zdobył moje serce w minionym roku.
Wiem, że dość późno publikuję ten post, mija połowa stycznia ale jak to mówią, lepiej późno niż wcale.

Mam nadzieje, że nowy rok przyniesie również dużo nowych perełek kosmetycznych.

Ziaja krem nawilżający matujący 25+
Ja co prawda, nie mam jeszcze 25 ale krem ten nie zawiera żadnych substancji, które mogłyby zaszkodzić młodszej skórze. Bardzo dobry krem, świetny pod makijaż, lekko nawilża, podkład się na nim nie roluje, twarz wygląda zdrowo, rzeczywiście lekko matuje. Wielkim plusem jest to, że ma lekką formułę i nie zapycha porów.
Dostaniecie go w Hebe za ok. 10 zł



Pianka do mycia twarzy Biały Jeleń. 
mój ulubiony kosmetyk do zmywania makijażu, jest w wygodnej formie pianki przez co jest mega wydajny. Kosztuje niewiele bo ok.10 zł. Świetnie myje buzię, nie podrażnia jej. Spełnia swoje zadanie w 100 %. Minusem może być tylko to, że jest ciężko dostępna, możecie ją dostać w Hebe.



Podkład idealny. Rimmel Stay MATTE
Jest to podkład matujący, bardzo dobrze kryjący, źle nałożony może dać efekt maski, wystarczy naprawdę malutka ilość i koloryt skóry zostanie ładnie wyrównany a niedoskonałości przykryte.
Dodatkowo nie przesusza buzi, nie zapycha. Jest w bardzo przystępnej cenie, kosztuje ok. 25 zł i jest dostępny (chyba) każdej drogerii. Będzie osobna notka na jego temat, zobaczycie jak się on u mnie spisuje.

HIT minionego roku, kosmetyk, który odmienił mój makijaż. 
paletka cieni do brwi Catrice. Kiedy go dostałam, byłam pewna, że produkt tego typu nie jest mi w zupełności potrzebny, teraz wiem jak bardzo się myliłam. Nie sądziłam, że podkreślenie brwi tak może zmienić wygląd buzi. 
Catrice eyebrow set - polecam każdemu


Garnier fructis goodbye damage
Bardzo dobra odżywka dla zniszczonych, rozdwojonych włosów. 
Pisałam już o niej na blogu :)


Pomadka do której zawsze powracam, bardzo dobrze czuję się w jasnym różu na ustach. Uwielbiam tą pomadkę za kolor, konsystencje, wykończenie. 
Niestety jest ciężko dostępna, ja ją kupuję w sklepie firmowym Kryolanu w Warszawie na Pięknej.
Kryolan lc123 


Zimą zawsze mam problemy z przesuszonymi dłońmi.
Często skóra mi pęka i piecze, ten krem jest najlepszym jaki używałam. 
Nie jest niestety tani bo za 30 ml musimy zapłacić ok.30 zł.
Pięknie pachnie i świetnie się rozprowadza na skórze. 
L'Occitane krem do rąk z masłem shea


zmywacz z Isany również zasługuje na kilka zdań na blogu, jest tani i nigdy mnie nie zawiódł. Świetnie zmywa nawet piaskowe/brokatowe lakiery, dodatkowo nie wysusza mi skórek. 

 kolejna odżywka do włosów, która skradła moje serce. Mimo ceny wracam do niej regularnie. 
Idealnie wygładza moje włosy nie obciążając ich. Dodatkowo pięknie pachnie.
Aussie, ok. 23 zł Rossmann


Honolulu W7
Matowy, ładnie wyglądający na buzi bronzer, uniwesalny, stosuję go latem jak i zimą i świetnie się sprawdza. 
Nie uczulił mnie nigdy ani nie podrażnił. 
Nie jest zbyt wydajny, niestety do kupienia tylko online, ale jego cena i jakość rekompensują mi to :)



Tonik Synergen - ulubiony kosmetyk do porannego przemycia buzi, minimalnie ściąga skórę ale mi to nie przeszkadza, bo zaraz po nim nakładam krem. 
Tani i spełniający swoje zadanie:)

ulubiony peeling bez dwóch zdań!
Soraya peeling morelowy jest moim ulubieńcem od gimnazjum kiedy to jeszcze był dostępny jako peeling z st. ives.
Świetnie oczyszcza i wygładza buzie. Ma świetne drobinki, które zdzierają martwy naskórek i oczyszczają pory z zanieczyszczeń.
Rossmann, ok. 12 zł

Antybakteryjny krem nawilżający z olejkiem pichtowym z profarmy.
Ja go kupuję w zielarni za 9 zł.
Stosuję na noc, grubszą warstwę, rano skóra jest wygładzona, sprężysta i ukojona.


olejek łopianowy z green pharmacy
Stosuję na skórę głowy i końcówki włosów raz w tygodniu i widzę różnicę! Moje włosy wreszcie odżyły i rosną!
Jestem z niego bardzo zadowolona, jest tani (kosztuje ok.5 zł) i świetnie się zmywa!



róż z Wibo, który również odmienił mój codzienny makijaż, dzięki niemu moja buzia jest promienna i zdrowiej wygląda. 
Jestem zachwycona jakością tego produktu.



Glinka AFP ja używam zielonej, żółtej i białej, ze wszystkich jestem bardzo zadowolona, świetnie oczyszczają skórę, łagodzą wszelkie zaczerwienienia i goją wypryski. Polecam wszystkim posiadaczkom problematycznych cer. 



A jakie są Wasze ulubione kosmetyki minionego roku?


buziaki, 
G.

27 komentarzy:

  1. Ta pianka do mycia twarzy bardzo wysuszala mi twarz ,natomiast ten krem ziaja +25 i ta ostatnia maseczka z glinki zielonej super mam też z glinki rózowej obie rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  2. ten krem z ziaji mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejek z papryką tez bardzo lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Żele do mycia twarzy z biedronki - tanie a dobre, tonik ogorkowy z ziaji, szampon wzmacniający radical (mi po nim wlosy rosną jak na drożdżach), puder antybakteryjny Manhattan, tusz do rzes z lovely pump up, maseczki ziaja, masc na trądzik benzacne (rewelacyjnie leczy pryszcze), odzywka z nivea do w losów dlugich. Jeszcze sporo tych ulubionych produktów mam ale te SA bardzo dobre i uzywam ich wręcz od lat

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się, jeśli chodzi o rimmel jest świetny, stosuję go odkąd się pojawił, zmywacz isana jest świetny, a krem z numerkiem 1 musze nabyć

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ma zmywacz z isany i masz racje jest niezawodny ;) polecam Ci płyn micelarny z biedry świetnie zmywa makijaż oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam tą paletkę do brwi i już nie wyobrażam sobie życia bez niej :D i tak jak Ty wcześniej myślałam że podkreślenie brwi jest mi niepotrzebne bo mam grube ciemne brwi, ale ta paletka dodała jeszcze tego czegoś. także polecam i ja! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Róż z wibo i zmywacz to również moi ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam sporo z tego co pokazalas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. napisz proszę jakiego bronzera uzylas do zdjęcia z błyszczykiem cabaret red,?

    OdpowiedzUsuń
  11. Gonia ,mam pytanko.Dlaczego Twój facet ma wiecznie mine znudzonego na fotkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matko boska, a co to się ma do tematu postu? o.O

      Usuń
  12. Niektóre produkty z Twojej listy sama stosuję i bardzo lubię, odżywka Garnier'a bardzo mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Krem z Ziaji kupiłam jakiś czas temu z wielokrotnego polecenia przez Callmeblondie,ale narazie czka na swoją kolej ;) Krem z L'occitane rownież uwielbiam,tak samo jak odżywki Aussie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie dziś też kosmetyczni ulubieńcy na blogu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gonia bronzer Honolulu można dostać w sieci marketów E'Leclerk ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie masz 25 lat, ale wyglądasz na 35. Używaj jeszcze bardziej badziewnych kosmetyków, a będziesz wyglądała na 45.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha spoko :) bardzo przejęłam się Twoim komentarzem

      Usuń
  17. A ja krem dopiero niedawno kupiłam i zaczynam testować, to dopiero jest być w tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  18. w jaki sposób ogrzewasz olejek łopianowy z green pharmacy?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ziaja +25 to również mój ulubieniec, chociaż jestem jeszcze under25 ;) Świetny kremik do codziennej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. u z loccitane sie niestety nie sprawdzil
    nawet pisalam o nim na blogu dzis
    za to krem z ziaji mialam-extra
    a Honolulu to rowniez moj hit
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  21. Czemu nie ma moich komentarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo prosze o pomoc jak używać eye Brown set, która szczotka do czego i która pierwsza użyć. I czemu sa dwa kolory? Prosze o odpowiedz .

    OdpowiedzUsuń
  23. nie myślałaś o tym żeby mieć kanał na youtube? takie tematy się bardzo dobrze tam ogląda :) piszesz bardzo ciekawie więc i filmik na pewno wyjdzie dobrze ;) a ogólnie to mam pewien problem z pryszczami i używałam prawie wszystkich marek i nic mi nie pomaga:/ ostatnio znalazłam coś nowego na acnegone.pl czy słyszałaś coś o tych kosmetykach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam kanał na YT jednakże nie nagrywam już mówionych filmików bo jestem zbyt wstydliwa chyba ;) ale właśnie wzięłam się za nagrywanie strojów dnia :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *