wtorek, 28 stycznia 2014

krem Siarkowa Moc - Antybakteryjny krem matujący

Witajcie!


Jestem stety-niestety posiadaczką cery mieszanej, co się z tym wiąże, często towarzyszy mojej skórze nadmierne świecenie, szczególnie przy niektórych podkładach. W tej chwili znalazłam idealny dla siebie podkład, o którym będzie oddzielna notka na blogu, ale muszę porobić jeszcze zdjęcia, a może nawet nagram film, żeby ładniej uchwycić wszystko co chcę Wam pokazać. Ale nie o tym dzisiaj, dziś chcę Wam powiedzieć, a raczej napisać słów kilka o kremie z firmy Barwa - Siarkowa Moc. Jest to antybakteryjny krem matujący. Od dawna zwracałam uwagę na niego w Rossmannie, ale nigdy nie zdecydowałam się na zakup. Myślałam, że będzie to taki sam badziew jak inne pseudo matujące kremy. Jakoś na jesieni, był ten krem na promocji, sprawdziłam opinie na KWC na Wizażu i zdecydowałam się go kupić, ponieważ miał dużo pochlebnych opinii. 

I co ja mogę Wam o nim powiedzieć?
Jeśli macie problem ze świeceniem się, to rzeczywiście sprawdzi się u Was. Musicie pamiętać jednak, że niezbędne będzie nawilżenie buzi w nocy. Ten krem może lekko wysuszać skóre, przez co jest ściągnięta ale rzeczywiście bardzo ładnie trzyma makijaż i twarz nie wydziela nadmiernie sebum. Ja doraźnie stosowałam go również na noc, punktowo na drobne wypryski, z czym bardzo dobrze sobie radził, ładnie wysuszał. W tej chwili nie będę go już używać, wrócę do niego latem, gdy będę używać lekkich kremów koloryzujących.

Krem ten nie zapycha porów, ma niezbyt przyjemny zapach i jest w bardzo ładnym słoiczku.
Jeśli nie lubicie zbyt dużego matu, możecie go używać tylko na wybrane partie buzi, np. na czoło i nos.

Za taką cenę warto wypróbować!

Krem polecany jest do codziennej pielęgnacji cery z problemami trądzikowymi. Specjalnie dobrany zestaw składników aktywnych pozwala na skuteczną walkę z objawami trądziku i nadmiernym błyszczeniem się skóry. Krem błyskawicznie matuje skórę na wiele godzin nadając jej pudrowy wygląd. Zamyka rozszerzone pory, skutecznie zwalcza pryszcze i przeciwdziała ich ponownemu powstawaniu. Chroni przed szkodliwym działaniem promieni UV, pozostawia skórę aksamitnie gładką i świeżą. 
Składniki aktywne: siarka, krzemian glinowo-magnezowy, tlenek cynku, multifruit extract, naturalne pochodne oliwy z oliwek, alantoina, masło shea 

Skład: Aqua, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Hydrogenated Olive Oil, Olea Europaea, Olive Oil Unsaponifiables, Magnesium Aluminum Silicate, Dicaprylyl Carbonate, Butyrospermum Parkii, Zinc Oxide, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Allantoin, Sulfur, PEG-30 Castor Oil Vaccinium Myrtillus, Saccharum Officinarum, Citrus Aurantium Dulcis, Citrus Medica Limonum, Acer Saccharinum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Imidazolidinyl Urea, Parfum, Citral, d-Limonene, Linalool

Cena: 13zł / 50ml









28 komentarzy:

  1. Miałam go kiedyś, ale bardzo mocno mnie przesuszał mimo intensywnego nawilżania w nocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie lekko przesuszył ale nie mam mu tego za złe bo działał dobrze w ciągu dnia :)

      Usuń
  2. Mam i nie mogę go skończyć :( strasznie wysusza mi skórę, choć na noc nakładam bogaty, odżywczy krem. Może latem spróbuję go wykończyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może Twoja skóra wcale się tak nie przetłuszcza dlatego aż tak przesusza Ci naskórek.. wydaje mi się, że ten krem jest dla osób które rzeczywiście mają olej na buzi a nie lekkie sebum :)

      Usuń
  3. Lubię ten krem. Dzięki niemu moja skóra w końcu wygląda dobrze :-)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym chciała żebyś nagrała filmik. Strasznie lubię Cię słuchać :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosia, napisz proszę cene filiżanki z reala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie kupiłam jej więc nie wiem jaka jest cena, nie pamiętam :)

      Usuń
  6. No to w takim razie nie moge się doczekać recenzji podkładu

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama zastanawiałam się nad tym kremem w lecie,ale obawiam się że nie potrzebuje aż tak mocnego matu.Może z takim wypadku trzeba go używać co kilka dni?Nie mogę się doczekać kiedy nagrasz kolejny filmik.Wrócisz do kręcenia na youtube czy to zamknięty rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj to już nie krem dla mnie, bo ja jestem ogromnym zwolennikiem kremów o przyjemnym zapachu. Nienawidzę nakładać na siebie czegoś o nieprzyjemnym zapachu. Nie przepadam nawet za kosmetykami bezzapachowymi, bo dla mnie kosmetyk musi pachnieć:) To jedna z przyjemności jakiej dostarcza mi codzienne dbanie o siebie:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. z produktów siarkowych posiadałam jedynie mydełko.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też mam cerę mieszaną, ale niestety ten krem mi strasznie przesuszył skórę:( przez pierwszy miesiąc efekt był zadowalający, niestety później skóra się odwodniła..to chyba nie jest odpowiedni krem na zimę i mróz:) mi kosmetyczka go odradziła, powiedziała, że zrobiła mi się "skorupa" na twarzy, ale każdy ma inną skórę i inne wymagania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poważnie zastanawiam się nad tym kremem po Twoim wpisie :) mam dość tłustą cerę, do tego trądzikową, i takie lekkie wysuszenie wyprysków za dnia by się przydało, na noc mocno nawilżam + pojedyncze wypryski smaruję pasta cynkową.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. czy to prawda, że jak mamy tłustą cerę, to przed baza nie musimy nakładać nawilzającego kremu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie używam bazy, pod podkład zawsze używam krem.

      Usuń
    2. kurczę, to też nie wiesz :( bo pani na zajęciach mówiła że krem nawilzajacy , potem baza a w książce że na skórę tłustą wystarczy od razu baza, po demakijazu i toniku

      Usuń
    3. ale po co zapychać się bazą ?
      krem nawilżający jest bardzo ważny, a jeśli chodzi o bazę to na krem, na pewno nie pod. musisz sprobowac, jak nic Ci się nie będzie rolować to będzie dobrze :)

      Usuń
    4. źle napisałam, bo źle przeczytałam, przepraszam !
      chodzi o to, że w ksiązce pisze, że po tonizacji nie trzeba nakładać kremu nawilżającego tylko od razu można bazę w przypadku tłustej - dla mnie to błąd, tylko nie wiem komu wierzyć książce opracowanej przez kosmetologów czy pani świeżo
      po studiach :)

      Usuń
  13. Z tej serii mam.żel punktowy;) i.mogę.polecić.użyty w odpowiednim momencie.czyli jak już coś czujesz że.Ci.wyskakuje boli to wtedy na.noc i rano już nie ma dziada;d zuzylam już 3 opakowania

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie to on pachnie... cytrynowo tak jakoś :) Ale miałam, używałam i polecam - też jestem właścicielką problematycznej cery, zwłaszcza w strefie T...

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam z tej firmy szampon do włosów i jest spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też go mam i uwielbiam, ale podobnie jak Ty nie przepadam za tym zapachem, niby cytrusowy, ale coś w nim "śmierdzi" :P, ale za tą cenę świetny kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam cerę suchą ;d ale kupie go i będę używała na noc lub czasem na dzień tylko na czoło i tak gdzie będę wypryski xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Używałam i byłam zadowolona ale raczej nie kupię.... od kilku miesięcy stosuje ziaja 25+ nawilżający matujący :) istne cudo

    OdpowiedzUsuń
  19. Używałam i byłam zadowolona ale raczej nie kupię.... od kilku miesięcy stosuje ziaja 25+ nawilżający matujący :) istne cudo

    OdpowiedzUsuń
  20. czesc:) Twoim zdaniem lepszy jest krem z ziaji 25+ matujacy czy ten krem siarkowa moc??pozdrawiam gorąco:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *