piątek, 3 stycznia 2014

maska na oczy for your Beauty

Witajcie!

Wreszcie mam internet !

Moje postanowienie noworoczne to regularne pisanie bloga, głupio to brzmi, ale tak - CHCĘ TO ROBIĆ. Prowadzenie tej strony sprawia mi ogromną frajdę, dodatkowo Wy również to lubicie.

Dziś chcę Wam napisać kilka słów o masce na oczy for your Beauty z Rossmanna
Często gdy wstaje rano, jestem strasznie zaspana, oczy mi się zamykają i są opuchnięte. 
Teraz mam na to sposób, wyjmuję z lodówki maseczkę żelową, która przyjemnie chłodzi, uspokaja, rozluźnia. Świetnie się sprawdza również przy bólach głowy. Trzeba pamiętać by nie wkładać jej nigdy do zamrażalnika. Plusem tego gadżetu są wycięte otwory, przez co swobodnie możemy wykonywać poranne czynności. Ja podczas tego zabiegu relaksującego rano jem śniadanie i sprawdzam mejle.
Oprócz tego, maseczka świetnie się trzyma, jest zapinana na rzep i nie spada nam z twarzy. Kosztuje ok. 10 zł i oczywiście jest wielokrotnego użytku :)










21 komentarzy:

  1. To chyba coś dla mnie, bo rano miewam opuchniete oczy.Jeśli wytrwasz w swoim postanowieniu to super bo zdecydowanie brakowało mi Twoich postow :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam tą maskę rok temu i nadal jej nie użyłam ;D
    Może wreszcie się zbiorę w sobie i wrzucę ją do lodówki.

    OdpowiedzUsuń
  3. haha... mina twojego faceta musi być nieziemska jak widzi cię w tym;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój facet normalnie reaguje na takie rzeczy:)

      Usuń
    2. Przecież jak się mieszka z drugą osobą tą dla niej normalne zobaczy dziewczynę bez make up'u, z maseczką na twarzy, w tłustych włosach, z nieogolonymi nogami, czy z cieknącym nosem w czasie choroby. Nie mówię, żeby tak zawsze, ale i nam może się zdarzyć leniwy okres kiedy nie chce się umyć włosów czy nóg ogolić. Jak kocha, przymknie oko bo wie że następnego dnia dziewczyna będzie jego cudem. ;)
      Pozdrawiam Magda

      Usuń
    3. jezuuu ,ale wy sie na żartach nie znacie i wszystko tak dosłownie bierzecie. Chyba da sie wyczuć, że przedmówczyni nie pisała tego poważnie . Klaudia

      Usuń
    4. dokładnie

      Usuń
  4. ja mam z liren też jest żelowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurcze,muszę się rozejrzeć,też mam problem z opuchniętymi oczami z rana :(

    PS : Świetnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba czas wygrzebać tę maskę z czeluści lodówki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam takie pytanie, czy na prawde jestescie z Twoim chlopakiem para idealna?
    nie miewacie kryzysow? nie kłocicie sie? nie macie cichych dni ? nie miewacie sprzeczek?
    pytam z czystej ciekawosci a nie ze zlosci, bo jak na prawde jestescie zwiazkiem idealnym to zazdroszcze
    karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedługo będziecie pytac o zycie intymne to chyba nie tu?

      Usuń
  8. hej Gosiu masz chęć odsprzedać swój płaszczyk pudrowy w kropki z firmy "vila" ?? :) proszę o odp

    OdpowiedzUsuń
  9. Poszukam jej jak będę w rossmanie, zachęciłaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam, ale nie czuję się w niej komfortowo, chłodzenie mi nie odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też ją mam już chyba z rok, ale użyta została zaledwie... max 5 razy ;p Najlepsza była do okładania obrzęku twarzy po operacji zatoki jaką miałam niecały miesiąc temu.

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba mamie sprezentuję, na ból głowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *