środa, 1 stycznia 2014

nowe gniazdko :)

Witajcie:*
Co tam u Was? Jak spedzilyscie sylwestra? My dosc nietypowo ponieważ przeprowadzalismy się, to juz nasz 6 wspólny sylwester. Chciałabym Wam pokazać sylwestrowy strój dnia jednakże nie mam się czym chwalić - dres był moją kreacją :)
Początkowo byłam załamana przeprowadzką, miałam obawy.. ale już jest super:)
Jeszcze nie mamy internetu więc piszę z telefonu,  zdjecia jakie dodam sa również robione telefonem.
Urzadzilismy już salon, oczywiście brakuje w nim jeszcze wiele dodatków ale jak na 3 godziny pracy to jest dobrze:) z biegiem czasu zmienimy meble na białe. Sypialnia jeszcze jest zupelnie nie gotowa, stoi w niej tylko moja piękna nowa szafa:)







53 komentarze:

  1. Pięknie rozpoczety rok. Wszystkiego dobrego. Fajnie to wszystko wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają te białe mebelki. Już wygląda wszystko pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pokażesz nam zdjęcie mieszkanka jak już się urządzicie? :) pięknie wygląda!

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja białe mebelki w salonie już mam <3

    fajne to lustro z kafelek lustrzanych? czy takie "całe,duże" ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze to Wasze gniazdko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega przytulnie, uwielbiam takie klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nowego gniazdka :) Mieszkanko bardzo przytulne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję mieszkanka :) Ja mieszkam na swoim od października i jest świetnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Meega mi się podoba Wasze nowe gniazdko:)

    Goniu, masz świetnego bloga, tylko fajnie jakbyś pokombinowała troszkę z ustawieniem strony głównej, tam gdzie się znajdują wszystkie posty :) Bo teraz po lewej stronie znajdują się tylko dwa posty, na środku "Szalona wyprzedaż" na której sie nic nie pokazuje, a reszta strony jest pusta :)
    Buuziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje z okazji zamieszkania z Narzeczonym :) skoro teraz Wasze mieszkanko jest piękne to nie wiem jak będzie gdy będzie już w nim wszystko zrobione :) Oczywiście obowiązkowo mają być zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne i przytulne wnętrze.... z niecierpliwością czekam na nowe zdjęcia i ich większą ilość.... też chciałabym mieć balkon, a mieszkam na podwyższonym parterze, w sumie to też plus, ale brakuje mi balkonu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowy rok, nowe mieszkanie, nowe życie ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do nowo rocznego wyzwania!!30 dniowe squat challenge! wydarzenie na fb zaczynamy juz w ta srode!! https://www.facebook.com/pages/30-day-squat-challenge/1428154314084135

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Start w sobote nie w srode ;)

      Usuń
  14. rozwala mnie ten caly twoj "marketing". pozujesz na pania idealna ą ę, wszystko pod linijke, slodko pierdzaco slitasnie- poziom tych notek i tego bloga jak dla 14 latek. mam 23 lata i nie rzygam kolorowa tecza- a ty stwarzasz pozory jak kuzwa jakas perfekcyjna pani domu. pewnie tez nie robisz kupy i nie pierdzisz hahaha
    Kto tez tak mysli?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne odczucia, bezrobotna kosmetyczka (przepraszam czasem dorabia jako hostessa) i jej chłopak barman pozują na parę idealną. Może ona czuje się lepiej udając księzniczkę,

      Usuń
    2. hahahaha słucham ?
      To jest tylko i wyłącznie moja sprawa czy pracuję w zawodzie, sama się utrzymuję więc chyba nie pracuję tylko dorywczo, a poza tym co Ty możesz o mnie wiedzieć.. myślisz, że wszystko pokazuję i piszę na blogu ?
      i tak, jesteśmy parą idealną. przykro, co ?

      pozdrawiam

      Usuń
    3. Nie wiem czy wszystko i raczej się nie dowiem, bo to był pierwszy i ostatni raz kiedy weszłam na tę stronę. Koleżanka mi powiedziała, że można się nieźle pośmiać z głupiutkiej laluni- kosmetyczki (cóz za zacny zawód) i jej śmiesznego faceta. To weszłam. PS. Jesteście idealną parą (masz rację)- wyglądacie jak dwa pajace: mumin i tapeta.

      Usuń
    4. Nie rozwalaj tymi tanimi komentarzami, pokaż lepiej jak ty wygladasz krytykancie?!

      Usuń
    5. dajcie spokoj wszystkiego dobrego w Nowym Roku

      Usuń
    6. z tego co piszesz Gosiu można niestety dużo się dowiedzieć,wiec pomysl zamin cos naskrobierz ,bo później masz to co czytasz mycha

      Usuń
    7. Nie bardzo rozumiem po co obrazacie ją i Kamila... co wam przeszkadza to, że lubi słitaśne gadżety? Kurcze niech każdy zajmie się swoim życiem a nie patrzy jakby tylko komuś dopiec lub wbić szpile. Nawet jesli kreuje się na perfekcyjna pania domu co ci do tego? Nie podoba sie blog to po co tu zagladasz? Nudzisz się to zapisz sie na angielski lub na kurs szycia...

      Usuń
    8. Gosia dzieli się z nami cząstka siebie i uważam że zbędne są komentarze ludzi którzy po prostu jej zazdroszczą. Jeśli się nie podoba blog to po prostu się na niego nie wchodzi a nie oczernia się ludzi. Gosiu rób to co robisz a takich ludzi się po prostu ignoruje :-) bo nie wiedzą co piszą :-)

      Usuń
    9. Super mieszkanie ja tylko odliczam dni do swojego :-) życzę wam wszystkiego dobrego :-)

      Usuń
    10. anonimie jesteś kozakiem w necie a w świecie cipą, i wiemy że i tak nie pokazesz jak wyglądasz :) bo się boisz i wstydzisz haha

      Usuń
    11. "anonimie jesteś kozakiem w necie a w świecie cipą, i wiemy że i tak nie pokazesz jak wyglądasz :) bo się boisz i wstydzisz haha"- powiedzial anonim HA HA

      Usuń
    12. Ewus ossowska- czastka siebie? konsumpcjonizm na 200%, promowanie glupoty i nic wiecej. takie blogi to wydmuszki. czy wynosisz z niego jakas wiedze? cos konkretnego? nie. takie pitu pitu ubrane w rozowe futerko- tak mozna okreslic tresc tego bloga.

      Usuń
    13. ale prostatctwo ! jak mozna kogos tak obrazac ! w taki okrutny sposob! najlepiej na kogos najezdzac jak sie jest anonimowym ! wstyd . Ja sama uwielbiam tego bloga i bardzo Ci kibicuję ,bo jestes niezmiernie symaptyczna osoba. Nie daj sie prowkowac takim zalosnym , o niskim poczuciu wartosci osobom. One czerpia z tego energie,ze Ty sie przejmujesz. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Narzeczonego !:*

      Usuń
    14. powiedział anonim, bo nie mam konta na blogu ? trudno zrozumieć?

      Usuń
    15. A tu Cię zdziwię bo wynoszę wiele z tego bloga. Lubię takie osoby jak Gosia mile sympatyczne i oczytane. Korzystam z jej porad i nie zawiodła mnie tyle mam do powiedzenia. Jak Ci się nie podoba to po co tu wchodzisz? I marnujesz tyle swojego cennego czasu?

      Usuń
  15. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie u Was :) Przepraszam za niedyskretne pytanie, mam nadzieję, że Cię nie urażę... Meblujecie od podstaw- czy to oznacza, że to Wasze własne gniazdko czy wynajmujecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przestańcie z tymi bezsensownymi komentarzami przecież to jest blog modowo kosmetyczny ha ha ha a nie opowiadanie o zyciu prywatnym to chyba nie w tym miejscu Gosiu pozdrawiam

      Usuń
    2. Byłam ciekawa :) a Gonia nie potrzebuje adwokata i może po prostu zignorować pytanie. Piszesz, że to blog modowo-kosmetyczny- niby tak, ale wstawiając post o mieszkaniu to podchodzi już pod lifestyle, więc myślę, że Gonia nie obrazi się o pytania mające związek z postem ;) Nie lubię takich mądralińskich, którym nikt nie dał prawa do oceny które pytanie jest bez sensu, a które wprost przeciwnie...

      Usuń
    3. przepraszam ale m i chodzilo o caloksztalt tego posta, a nie konkretny wpis

      Usuń
  17. Cudowne jest to duże lustro na ścianie ;) Rewelacja <3 ja się zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skad amonim wie ze wynajmują?

      Usuń
    2. ich sprawa , nie czepiajcie się pozdrawiam

      Usuń
    3. Może ich zna...

      Usuń
    4. to czemu pisze jako anonim

      Usuń
  18. super ;D ja się przeprowadzałam w październiku ;D też miałam mieć na białoo ale zmieniłam plany :D błędem choć według mnie pięknym jest czarny skórzany komplet wypoczynkowy koszmarnie się kurzy ! codziennie muszę go przecierać !

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne mieszkanko!
    i ciekawy pomysł spędzenia Sylwestra!
    To na pewno będzie WSPANIAŁY rok!
    pozdrawiam cieplutko i w wolnej
    chwili zapraszam do siebie.
    Marta

    www.bepretty.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Super,gratuluję mieszkania ;)
    Pozdrawiam,
    www.magdalena-achtelik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i życzę szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. no i doszlo do tego ze o takich duzych zmianach w waszym zyciu dowiaduje sie z Twojego bloga Gosiu:( piekne mieszkanko:) zycze szczescia i mam nadzieje ze sie spotkamy to opowiecie jak sie wam zyje:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mega fajnie, lubie takie delikatne wnętrza! Ja będę się przeprowadzać na swoje w wakacje (przenosimy się od TŻ do mojego rodzinnego domu), mamy zaplanowany remont generalny i wtedy poszaleje z dekoracjami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *