środa, 22 stycznia 2014

olejek łopianowy z czerwoną papryką Green Pharmacy

Witajcie!

Dziś post o produkcie do włosów. 
Od prawie roku testuję olejek łopianowy z Green Pharmacy
Bardzo dużo słyszałam o pozytywnym wpływie olejku łopianowego na włosy.
Pierwszy raz spotkałam się z nim w jednej z Zielarni, kupiłam go ze względu na cenę i napis na etykiecie 'Pobudza wzrost włosów'. Zazwyczaj średnio wierzę w obietnice producenta, tak było również tym razem ale jako, że olejki dobrze wpływają na stan moich włosów, skusiłam się.

cena za buteleczkę 100 ml waha się od 5 do 8 zł, ja dziś kupiłam go w Rossmannie za 4,99 zł.
pojemność mała ale sam produkt jest wydajny, ja nakładam go na skórę głowy (tak jak zaleca producent) oraz dodatkowo na końcówki.
Olejek przed użyciem poleca się podgrzać, jednak moim zdaniem nie jest to konieczne.
Zaleca się pozostawić produkt na włosach/skórze głowy 20-30 minut, zabieg stosować 1-2 razy w tygodniu. 

Muszę przyznać, że widzę efekty, włosy są w lepszym stanie, nie umiem ocenić tego czy pobudza wzrost włosa, są dłuższe ale nie rosną w zastraszającym tempie (niestety).
Włosy wyglądają zdrowiej, są gęstsze i mocniejsze. 
Olejek dobrze się zmywa podczas mycia włosów szamponem.

skład  : Vegetable oil. SC-CO2 - extract Arctium Lappa (Burdock), Capsium Annuin Resih BHT





obecnie moje włosy wyglądają tak : 
są mniej zniszczone, lepiej się układają i tak wyglądają po naturalnym wysuszeniu.
niestety nie lubię moich naturalnych loków.. 



buziaki,
G.



36 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę wypróbować :) Ślicznie ci w kręconych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że sama się nie podobasz bo w tych loczkach ci bardzo do twarzy a jak wyprostujesz to takie druty sztuczne wg mnie, ale tak jak mowie jak tobie się nie podobają loczki to trudno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bosko wyglądasz w loczkach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam nigdy tego olejku! Ale Ty jesteś śliczna ♥ Cudne masz te włosy!

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz w naturalnych włoskach ! naprawdę !! <3 buziolee

    OdpowiedzUsuń
  6. Super muszę wypróbować! :))) Przy okazji napiszę, że ponoć POKRZYWA jest najlepsza na porost włosów ;) i w ogóle ślicznie Ci w tych naturalnych lokach! Cudownieeeee, noś tak częściej! Śliczne zdjęcie *.* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam kiedyś wersji ze skrzypem :) twoje naturalne włosy są piękne !

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosia super w tych naturalnych!
    Nie prostuj;) do twarzy Ci :)
    Dajen.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go dzisiaj w ręce, ale odłożyłam-muszę chyba przetestować;)

    http://ladyisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać że ślicznie Ci w tych delikatnych loczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przekonałaś mnie do tego olejku. Póki co mam Vatikę z której jestem mega zadowolona, ale chyba też spróbuję tego. A zapach, jaki jest? Jestem dość wrażliwa na tym punkcie i kiedy coś jest intensywne boli mnie łepetynka;-(

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie Ci w tych włosach! nie prostuj bo żebyś nie wiem co robiła i czego używała to włosy zawsze będą podniszczone przy tak częstym prostowaniu..moja koleżanka też nie dała się przekonać do naturalnych loków i prostowała i uporem maniaka, teraz jej włosy wyglądają jak ścinki ale jej to dalej nie przekonuje...chodzi, narzeka i wydaje majątek na bezskuteczną regenerację :) nie wiem może spróbuj chociaż na miesiąc zrobić taki odwyk od prostownicy,
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  13. nie ma to jak wchodzić na Twojego bloga, czytać wszystko i nie komentować xD cała ja ;D ale jestem z Tobą ciagle!;D Kochana ja używałam tego olejku naprawdę długo i jest cudowny, genialny, bardzo przyspieszył mi porost - mogę działanie porównać do Seboradin Lotion Niger!;D
    Uwielbiam ten olejek :D
    Cudownie wyglądasz w naturalnych loczkach!!:) Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu, a zauważyłaś może czy stosowanie tego olejku wpływa na połysk włosów? Moje są oklapnięte i matowe :(

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie sprawdził się jedynie nakladany z odżwyką i wodą w propocjach 1:1:1 na godzinę przed myciem. Ale za to jak sie sprawdził! Odkrycie roku:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam inny olejek z tej firmy i niestety u mnie kwas. Mam jeszcze ten co Ty masz i jego raczej już nie otworzę bo obawiam się, że będzie tak jak z poprzednim egzemplarzem. Mam włosy bardzo jasny blond i mi od tych olejków zrobiły się żółte...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja używałam olejku łopianowego ze skrzypem polnym przeciw wypadaniu i wydawało mi się, że widzę efekty. Wyrosło mi mnóstwo baby hair! :) Chyba kupię ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  18. dużo lepiej wyglądasz w takich naturalnych włoskach, niż w wyprostowanych, przesuszonych stronkach.

    OdpowiedzUsuń
  19. a wyglądasz w nich uroczo... nie miałam tego olejku... w sumie to dopiero eksperymentuję z odzywką zawierającą olejek z mariona... i ona mi pomaga.... stosuję ją na końce włosów... do tego szampon intensywnie regenerujący.... ot wszystkie moje kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie w lokach!

    OdpowiedzUsuń
  21. ja ostatnio skusiłam sie na ten łopianowy

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja go kupilam ostatnio w Naturze na promocji i stosowalam raz. Ciezej sie zmywa niz olejki z Alverde niestety. Ja go rozgrzewalam suszarka jak juz mialam go nalozonego. Trzymasz go tyle ile zaleca producent?

    OdpowiedzUsuń
  23. kupiłam dzisiaj bo w przecenie jest za 5 zł

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW wyglądasz genialnie w naturalnych włosach!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gonia kiedy można się spodziewać notki o maści "acne- derm"? b. czekam na nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gosiu mam pod oczami po dwie zmarszczki, jakie polecisz kremy z jakimi składnikami aktywnymi ? dla osoby mającej 25 lata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym zastosowała olejek arganowy (100%) albo kwas hialuronowy

      pozdrawiam

      Usuń
    2. dziękuję :)

      Usuń
  27. Tak to już jest jak ktoś ma loki to woli prostować,a jak np ja mam włoy proste jak drut to bardziej podobają mi się loczki ;] co do szafy z ikei to mam taką sama i do tego komodę super są :D a mogłabyś zrobić post lub filmik o tej suszarce do włosów którą masz,bo mnie zaciekawiła ;) Pozdrawiam Kasia:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Olejek mnie zaciekawił. Ładnie Ci w kręconych włosach ale takie już jesteśmy przekorne że zawsze chcemy na odwrót. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Tez mam ten olejek,ale jeszcze go nie ruszylam, mam tez regenerujacy z olejkiem arganowym. Natomiast zuzylam ten ze skrzypem polnym i efekty faktycznie sa dosyc dobre, jak na tak niska cene i dostepnosc. Teraz bede sie brala za ten z papryka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. hej gdzieś miesiac temu kupiłam dwa rodzaje tego olejku i powiem że rewelacja moje włosy zawsze miały upór do rośnięcia aż tu nagle 4 cm w miesiąc łał . POLECAM!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zamierzam właśnie wypróbować ten olejek, może niebawem pojawi się moja recenzja na jego temat na moich blogu. Na który serdecznie zapraszam, ;)

    whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *