czwartek, 16 stycznia 2014

promocje w Rossmannie

Witajcie!

Jako, że pracuję na akcjach w Rossmannach, łatwiej jest mi dostrzec promocje na kosmetyki. Za każdym razem wychodzę z zakupami - zapasami :)
Sama jestem w szoku jak duże obniżki cen są na niektóre produkty, ostatnio dorwałam na sporej przecenie kapsułki do prania i proszek, warto zrobić zapas :)
Dziś padło na produkty do włosów, w szczególności szampony. 
Ceny był tak niskie, że żal było nie wziąć, zrobiłam spory zapas, w końcu szampon zawsze jest potrzebny w domu. 

Warto polować na takie promocje, teraz w cenie na do widzenia są między innymi szampony Garnier fructis i Ziaji. 
Jeśli używacie produktów Johna Frieda czy Radical - lećcie do Rossa ponieważ są w dobrych cenach. 

Szampony z Joanny Naturia z pokrzywą i zieloną herbatą - 1,39 zł / szt.


wzięłam również szampon z miodem i cytryną do włosów suchych i zniszczonych 
z biosiarką i bursztynem do włosów przetłuszczających się
również 1,39 zł / szt.


 szampon jajeczny regenerujący Barwa 1,99 zł / szt.
szampon żurawinowy zwiększający objętość Barwa 1,99 zł / szt


Pantene aqua light lekka odżywka do włosów cienkich i delikatnych 4,69 zł :)

Luksja XXL Creamy. 
płyn do kąpieli.
6,89 zł za 1000 ml butle :)
urzekł mnie świeży zapach, mam nadzieje, że sprawdzi się i będzie robił mega pianę



płatki kosmetyczne LILIBE 
ogólnie używam tych klasycznych, natomiast lubię te większe gdy robię sobie okład z soku z aloesu 


w Biedronce kupiłam herbatę Green Hills (produkowana przez mokate) o smaku cytryny, imbiru i miodu :)
całkiem smaczna, idealna na zimowe wieczory



64 komentarze:

  1. ojej moja ulubiona odzywka z pantene naprawde tania ;O lece do rossmana ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. dzisiaj bylam w rossmanie i nie widzialam promocji na te szampony z joanny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w kazdym ross sa takie same ceny

      Usuń
    2. Byłam w 2. Rossmannach i w zadnym nie było takich cen...

      Usuń
    3. byłam wczoraj i także nie widziałam takich cen,więc nie wiem gdzie ty to kupujesz.

      Usuń
    4. dokladnie u mnie to samo! nie bylo tych szamponow w takiej cenie, tylko w normalnej..a co ciekawe odzywki z garniera, ktore mialy byc za ok. ponad 2 zl i byly na str w takiej cenie u mnie w sklepie w ogole ich nie bylo...poszlam spytac sie babki, ktora tam pracuje i powiedziala ze no byly, ale juz nie ma niestety..spoko ;/

      Usuń
  3. a myslisz ze w kazdym rosmanie bedzie taka sama promocja na szampony?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale co właściwie oznacza promocja na do widzenia?Czy chodzi tylko o nazwę czy te produkty są wycofywane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oznacza to, że dany produkt zostaje wycofany na zawsze lub na jakiś czas

      Usuń
  5. ojej strasznie tanie te szampony, a skąd taka promocja i czy jest w każdym Rossie?

    OdpowiedzUsuń
  6. W kazdym rossmanie sa te promocje?

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak to jest czy w kazdym rosmanie sa te same promocje?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w swoim nie widziaam takich promocji:( czy jest mozliwe czy poprostu zapomniei wystawic obnizke?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie w każdym Rossmannie są te promocje - cena na do widzenia. Podejrzewam, że tylko w dużych miastach a wielka szkoda :( Używałam szamponu Joanna Naturia z pokrzywą ( zielony), dobrze oczyszcza włosy, przyjemnie pachnie, długo utrzymuje włosy w świeżości, trochę plącze włosy, a więc odżywka wskazana:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja słyszałam, że w każdym..

      Usuń
    2. To nie kwestia dużych miast, bo w Krakowie nie było takiej promocji.

      Usuń
    3. sprawdzajcie ceny pod czytnikiem bo nie wszystkie metki są przywieszane ;)

      Usuń
  10. w jaki sposób ogrzewasz olejek łopianowy z green pharmacy? wystraczy w dłoniach czy trzeba bardziej?

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozejrzę się jeszcze, może przeoczyłam po prostu :) albo są bardzo rzadko te promocje albo na dolnych półkach gdzie nie wszyscy zaglądają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dzisiaj np kupilam za 2 zl krem do stop z farmony ;) promocje sa czesto ukryte gdzies na dole,trzeba szukac ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jutro pójdę i zobaczę, czy aby na pewno w każdym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobie tak jak Ty ide jutro, ale mysle ze nie w kazdym jest to samo, nigdy nie widzialam takich obnizek przynajmniej w moim rossmanie

      Usuń
    2. może natrafiacie na złe momenty? :)
      u mnie te ceny na do widzenia były już tydzień temu, ale droższe o złotówkę.

      Usuń
    3. i dupa, brak. Jak powiedziałam,że dowiedziałam się o takiej promocji od jednej z promotorek to spojrzała na mnie bardzo zdziwiona, że zwykli śmiertelnicy się o tym dowiedzieli. Widocznie wzięły między siebie i tyle w temacie

      Usuń
  14. oo dobrze wiedzieć, fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mój ulubony szampon pokrzywowy! zdecydowanie musze zrobic zapasy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tą herbatę z Biedronki, jest super, pozostałe linie zapachowe z tej serii tez sa całkiem całkiem. Polecam. Dziś byłam i kupiłam 5 opakowań;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak tanio ten szampon ale chyba nie 200 ml ? Tylko jakieś podróżne maleństwo?

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze robie zapasy w cenia na do widzenia :D Ostatnio kupiłam odżywki Gliss Kur po 3 zł, a Garniera po 2 zł. Dzisiaj dorwałam dwie farby Salon Pro po 5 zł :)
    U mnie płyny z Luksji robią słabą p

    OdpowiedzUsuń
  19. byłam dwa dni temu w rossmannie i nie było tych szamponów na przecenie, a szkoda;/ chętnie wyszłabym obładowana jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie niestety nie ma tych promocji często jestem u siebie w rossmannie. W moim mieście jest ich AZ 4 i ani razu nie zauwazylam takiej promocji. Szkoda bo to dużą oszczednosc

    OdpowiedzUsuń
  21. O, to zdradziłaś jednak co za praca tak Cię "nakręca". Gratulacje posady, jakby nie było praca zgodna z wykształceniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy to szczypta zlosliwosci?

      Usuń
    2. Ale o co Ci chodzi? Skoro ma dziewczyna wykształcenie kosmetyczne to czemu ma nie stać na promocji szamponu skoro wie co o nim powiedzieć konkretnie? Każda praca jest dobra a na promocji w baaaardzo łatwy sposób zarobić sporą kasę. Pracuję na promocjach w mniejszych miastach za 9-12 zł na rękę/h więc przypuszczam że w wawie z 15 dostaje. Nikt mi nie powie, że stanie 8 godz w miejscu jest męczące, bo co ma pow ktoś kto zapie*** te 8 godz w ciężkim warunkach. Jak ktoś umie tak zorganizować sobie czas że żyje zpromocji to zazdroszczę i popieram taką pracę ;))

      Usuń
    3. ja w wigilię miałam 38 zł za godzinę pracy na rękę, i też w kampanii promocyjnej brałam udział, ale zdrowotnej :)
      poza tym tysiące nas nie może znaleźć pracy w zawodzie, ja staram się 1,5 roku, małe, najbardziej bezrobotne województwo... i to nie oznacza, że mam na pupie siedzieć w domu i czekać na gwiazdkę zawodową z nieba.. pracuje na zlecenie, dzieło i bardzo dobra płaca jest....przyjdzie i na nas czas, że zaczniemy pracę w zawodzie....

      Usuń
    4. ale czy tego typu praca może nakrecac? chyba tylko ze możesz kupic kosmetyk za 1,99

      Usuń
    5. ależ oczywiście, że może...... każdy ma z nas inne koniki :)

      Usuń
  22. Rewelacyjne ceny! Jednak ja za szamponami z Naturia nie przepadam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szampony w takich cenach? Chyba muszę wstąpić do Rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
  24. napisz proszę jakiego bronzera uzylaś do zdjęcia z błyszczykiem cabaret red

    OdpowiedzUsuń
  25. Herbata z biedronki smakowita,kupiłam również inne z tej serii :)
    www.magdalena-achtelik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bylam dzisiaj specjalnie i faktycznie duzo jest przecenionych rzeczy ale niec mi nie pasowalo:) nie wiesz czy codziennie sa inne oferty czy ciagle te same?:)

    OdpowiedzUsuń
  27. kurcze... zazdroszczę....

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrze wiedzieć. Jutro na pewno zajrzę do Rossa, tym bardziej, że chciałam od dawna wypróbować szampony z Joanny. Podobno bardzo dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. niestety nie w kazdym rossmanie sa takie ceny! byłam dziś w 3 w swoim miescie i w zadnym nie było takich przecen ,myśle że to zalezy od miasta w jakim mieszkacie i od konkretnego rossmana :( szkooda !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci ze bylam w 4 w warszawie i nie ma takiej promocji, pytajac ekspedientke usmiechnela sie z pogarda i spojrzala na mnie jak na wariatke, a mozesz zdradzis gdzie zrobilas takie zakupy w wawie, ktory to rosman?

      Usuń
  30. Hmm ależ dyskusja - jeśli były takie ceny szamponów to faktycznie niskie - jutro zajdę popatrzeć u mnie co się dzieje w Rossmannie bo z miesiąc już nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. zaczęłam polować na te okazje dzięki Tobie:D Akurat trafiłam na jakieś farby do włosów za 6zł :D wzięłam! ale odłożyłam, bo chcę wrócić do naturalnego koloru;) Ale naprawdę można się obkupić! Dzięki, że dałaś znać:)

    OdpowiedzUsuń
  32. właśnie, w którym rossmannie w Warszawie są te promocje?

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie wiem, po co wprowadzasz ludzi w błąd. W każdym rossmannie ceny mogą się różnić, tym bardziej ceny na do widzenia. Taką cenę umieszcza się, gdy w danym sklepie produkt "wychodzi" z asortymentu. Jeżeli w drugim sklepie ten sam produkt ma pozostać na półce, nie daje mu się ceny wyprzedażowej. Pisząc, że w każdym rossmannie są takie same ceny, sprawiasz przez to jedynie kłopot pracownikom sieci i klientom.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie w każdym sa promocję ale nie.ma co się oburzac;) tylko szukać ją.znalazłam gariera, promocję sa.w.zielonych ramkach ;) super się te szampony trafiły;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *