środa, 8 stycznia 2014

słów kilka o masce do włosów PILOMAX


Witajcie!

Od jakiegoś czasu testuję jedną z masek PILOMAXU, dokładniej tą regeneracyjną do włosów farbowanych ciemnych, ja co prawda nie farbuję swoich ale wychodzę z założenia,że taka maska świetnie odżywi włosy i poprawi  ich wygląd. Troszkę sceptycznie do niej podchodziłam ponieważ mam już swoje ulubione produkty z tej kategorii, o których notka będzie niebawem. Już od jakiegoś czasu mam bzika na punkcie włosów i widać już efekty, wyglądają zdrowiej i rosną, rosną, rosną ! :)

Muszę szczerzę przyznać, że mile się rozczarowałam tą maską, jest świetna. Ja mam włosy suche, kręcone, ciężko je ułożyć. Potrzebuję kosmetyku, który wygładzi i zmiękczy moje włosy, bym nie miała strąków na głowie. Po użyciu tej odżywki włosy są mięciutkie i podatne na stylizowanie. 

Zalety maski według producenta: 
odżywia
wygładza
hamuje wypadanie
bez parabenów
dzięki niej włosy są lśniące

dodatkowo substancje czynne zawarte w kosmetyku : keratyna, kawa, skrzyp polny i henna.

Oczywiście jest to maska, którą należy spłukać. Producent zaleca trzymać ją na włosach i skórze głowy około 10 minut. 

jeśli chcecie wiedzieć więcej, zapraszam na http://www.wax-sklep.pl/






14 komentarzy:

  1. lepiej Ci w jasnych włosach...:)
    jaka cena tej maski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety ze względu na to, że strasznie zniszczyłam sobie włosy rozjaśniaczem, nie zdecyduję się zrobić tego ponownie.

      ja mam maskę w tym pakiecie,nie wiem czy można ją kupić osobno http://www.wax-sklep.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=197&category_id=32&option=com_virtuemart&Itemid=53
      wystarczy poszmerać na stronie :)

      Usuń
  2. ja polecam tą maskę: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=33204
    ratuje moje włosy w kryzysowej sytuacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że oba te produkty są do siebie bardzo podobne ;)

      Usuń
  3. Muszę wypróbować bo mam straszne problemy z włosami :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa sprawa :) ! Muszę się za nimi rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygładzenie moim włosom również by się przydało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam w takim razie na post o kosmetykach do włosów :)))
    Tej maski nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie czegoś takiego szukałam, dziękuję:) Bardzo spóźnione gratulacje utraty wagi! To, co zrobiłaś jest dla mnie niesamowicie inspirujące!
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo:) to bardzo miłe!

      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie można się mile rozczarować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno spróbuję. Ja polecam odżywkę z Planeta Organica. Zapraszam na mojego bloga tam szczegółowa recenzja http://sugarcookieslove.blogspot.com/2014/01/miod-na-moje-wosy-czyli-finski-balsam.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *