piątek, 31 stycznia 2014

ulubieńcy kosmetyczni stycznia

Witajcie!

Dziś ulubieńcy mijającego miesiąca - stycznia.
Ten miesiąc zleciał mi bardzo szybko, z czego bardzo się cieszę. Oby do wiosny :)

Chcę co miesiąc pisać Wam o ulubieńcach danego miesiąca, myślę, że to świetna seria postów. 
Krótko mówiąc będę Wam pokazywać produkty, które używałam z wielką przyjemnością w danym miesiącu.


Olejek łopianowy z czerwoną papryką z Green Pharmacy. 
Zdecydowanie mój ulubieniec i to na pewno nie tylko tego miesiąca. 
Widzę poprawę w wyglądzie moich włosów a inni zauważyli również ich wzrost z czego bardzo ale to bardzo się cieszę!
cena marzenie - 5-7 zł :)

pisałam o nim więcej tutaj


Szampon Joanna Naturia z pokrzywą i zieloną herbatą, który udało mi się kupić za 1,39 zł
Świetnie myje włosy, dokładnie zmywa olejki, nie obciąża włosów, ja nic więcej nie oczekuję od szamponu, u mnie się sprawdził świetnie, cieszę się, że zostały mi jeszcze dwa opakowania tego produktu.


Tołpa odnawiające mleczko regenerujące.
Idealnie się u mnie sprawdza o tej porze roku, nie lubię smarować się balsamami i gęstymi masłami, to mleczko jest rewelacyjne. Teraz zimową porą moja skóra na ciele stała się przesuszona, przez co mnie swędzi. Mleczko świetnie nawilża i odżywia, jest lekkiej konsystencji, szybko się wchłania i ma przepiękny, delikatny, trudny do określenia zapach.


Isana lakier do włosów.
Kupiłam go na promocji za 3,99 zł bo potrzebowałam lekkiego utrwalenia fryzury gdy gdzieś wychodzę. 
Sprawdził się bardzo dobrze, lekko ale zadowalająco utrwala, łatwo się wyczesuje.



 Nivea pomadka do ust milk&honey
Pomadka jak pomadka, spełnia swoje zadanie, używam jej pod szminki.
Nie pomoże ona bardzo suchym, spierzchniętym ustom, ale do codziennej pielęgnacji jest wystarczająca. 
Ulubiona w tym miesiącu ale nie wrócę do niej gdy mi się skończy.


 Revitalash - odżywka do rzęs.
Używałam jej już jakiś czas temu, ale nie byłam zbyt systematyczna. Wróciłam do niej i używam jej co drugi wieczór. I co mnie bardzo cieszy - widzę efekty, rzęsy dłuższe i pełno nowych malutkich rzęsuniek :)


Acne derm! Zdecydowanie moje styczniowe odkrycie. Może nie odkrycie bo tego produktu używałam już jakieś 3 lata temu, jednakże borykałam się ze strasznym problemem zaskórników i przypomniałam sobie o istnieniu tej maści, poleciałam do apteki.
Używam jej na noc, ostatnio codziennie, nie przesusza mnie a rano buzia jest gładka i bez żadnych nowych niespodzianek. Rewelacja!
Do tego jest do dostania w aptekach bez recepty za ok. 20 zł


tusz do rzęs Miss Sporty Fabulous LASH
Jako, że nie mam zbyt dużych wymagań co do tuszu, nigdy nie kupiłam droższego niż 25 zł. 
Te najtańsze sprawdzają się u mnie idealne, wydłużają i pogrubiają. 
ten z Miss Sporty towarzyszył mi przez ostatni miesiąc.
Jeśli będzie taka potrzeba i chęć z Waszej strony - zrobię jego test :)


Maść ochronna z witaminą A
niezastąpiony kosmetyk na zimę.
więcej pisałam tu


Delawell intensywna odżywka keratynowa.
Mój wielki pomocnik z walce o pięknem długie i twarde paznokcie.

więcej tu


no i moje cacuszko - podkład
Rimmel STAY MATTE
będzie oddzielna notka a może nawet filmik :)
idealny podkład dla cer mieszanych i tłustych.
idealnie kryje, ma przepiękne matowe wykończenie, nie ściera się, jest bardzo wydajny, nie zapycha i mimo wszystko nie jest ciężkim podkładem. 



a jacy są Wasi ulubieńcy?

buziaki,
G


47 komentarzy:

  1. Moim ulubieńcem w tym miesiącu zostało serum silnie nawilżające z clochee <3 Musze koniecznie kupić ten olejek !

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybko zużyłaś ten szampon ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po nim dostałam łupieżu okropne)

      Usuń
    2. czy on zawiera sls albo podobne?

      Usuń
  3. Czyściejsza??? Mówi się czystsza!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. błędu nie można zrobić ? coś jest nie tak z Twoim stanem emocjonalnym, po co tyle wykrzykników i znaków zapytania?

      Usuń
    2. z moim stanem stanem emocjonalnym wszystko ok, ale z Twoją polszczyzną kiepsko...

      Usuń
    3. jak juz piszesz post to wypadałoby jednak sprawdzić.

      Usuń
    4. ah ta ludzka zazdrość? Nie ma się czego przyczepić to trzeba znaleźć coś banalnie śmiesznego. Cieszę się Gosiu ze piszesz tal często posty, nawet jak robisz błędy :D buziaki kochana ;*

      Usuń
    5. Obie wersje są poprawne :)
      Pozdrawiam. A.

      Usuń
    6. Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości. ;) Nie ma ludzi nieomylnych, darujcie sobie.

      Usuń
  4. Również uwielbiam ten podkład! Natomiast mam pytanie odnośnie acne derm, używałaś może kiedyś benzacne? Jeśli tak, to czy te maści mają podobne działanie, czy zupełnie inne i mam w tej chwili biec do apteki po acne derm? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponoć jest dobra na zaskórniki,poleciła mi ją kosmetyczka p.

      Usuń
    2. ale co jest dobre na zaskorniki? acne derm czy benzacne?

      Usuń
  5. Moim największym ulubieńcem i zarazem odkryciem stycznia jest Retimax 1500 o którym dowiedziałam się właśnie od Ciebie i będę Ci za to wdzięczna jeszcze długo:) Stosuję na wszystko a cena jest śmieszna:) Spróbuję też maści ochronnej z witaminą A, o której piszesz i olejku z czerwoną papryką, reszta mnie nie zachęca:) Chciałam wypróbować ten szampon za 1,39 i jak tylko napisałaś gdzie i za ile go kupiłaś, zaczęłam poszukiwania ale w moich Rossmannach nie było ani tej promocji ani tych szamponów, nad czym ubolewam do dziś...

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam mleczko z Tołpy :) świetne dla mojej suchej skóry. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy notka o tym podkładzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy zrobię odpowiednie zdjęcia, a to nie jest takie łatwe złapać dobre naturalne światło.

      Usuń
  8. Acne Derm muszę zacząć stosować regularnie bo widziałam spektakularne efekty u innych zaś lakier z Isany sprawdzał się świetnie do czasu znalezienia ideału ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu czemu nie peeling scrub nie może zasychać na twarzy? Ja często tak robiłam i teraz czytam w nowinkach , ze nie może.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie Rimmel Stay Matte! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiałam się nad tym olejkiem do włosów, teraz muszę się skusić ;)

    http://ladyisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa Twojej recenzji na temat podkładu Rimmel Stay Matt.Sama mam jego próbkę i nałożyłam już 2 razy na twarz ale mam mieszane uczucia.Tylko cały szkopuł w tym że nie umiem określić co konkretnie mi w nim nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak przeczytałam twoją opinię o tym olejku to od razu poleciałam kupić:) mam nadzieję,że mnie tez zachwyci:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na moich ulubieńców :
    http://swiatkrupci.blogspot.com/
    Również posiadam ten pokład i się znakomicie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubisz Green Pharmacy to dam Ci linka do fajnego pudełeczka za atrakcyjną cene można dostać ich produkty. Tak pomyslałam o Tobie :D
    http://www.faceandlook.pl/moc-natury-green-pharmacy

    OdpowiedzUsuń
  16. Rimmel STAY MATTE jest zdecydowanie i moim ULUBIEŃCEM!

    OdpowiedzUsuń
  17. A czy nakładałaś bezpośrednio na AcneDerm krem nawilzajacy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam tołpę, do tej pory nie zawiodłam się na żadnym z kosmetyków z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie piękne słońce za oknem, że czuć wiosnę:)
    Ten lakier z Isany u mnie się nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam mleczka do ciała z Tołpy. Co prawda mają specyficzny zapach (taki.. torfowy?), ale mi pasuje. Chociaż teraz zdradzam Tołpę na rzecz balsamu Neutrogena z maliną nordycką :)

    http://www.emkaloves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Olejek GP jest świetny w dodatku w tak niskiej cenie grzech nie wziąć ;)
    Fajnie jakbyś zrobiła test tego tuszu z reguły Miss Sporty ma dobre produkty, ale zawsze warto poznać opinie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszyscy wokół kuszą podkładem Rimmela i chyba go kupię :) przekonałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gonia proszę zrezygnuj z noszenia tego czegoś pod szyją. W połączeniu ze zmechaconą czapką wygląda to fatalnie ( nie obiraż się)

      Usuń
    2. czego pod szyją ? nie mam zmechaconej czapki, nie obraź się ale czepiasz się:)

      Usuń
  23. moim ulubieńcem byl żel pod prysznic AROMA THERAPY palmoliv:)
    sliczna -preferujesz wymianki ciuchów?
    moze się wymienimy? Zrobilam czystkę 2014 i wystawialam na allegro- jak coś pisz;)
    http://allegro.pl/show_item.php?item=3938462417
    jest biała ramoneska, miętowa sukienka skórzana:) napisz:) Twoje ciuszki mi się b podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czemu nie pijesz alkoholu od 4 lat??

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę poszukać koniecznie tego olejeku łopianowego z czerwoną papryką . ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gosia, jak należy stosować tą maść acne derm? Stosuje się go punktowo czy można np. na większe partie twarzy? Mam problem z przebarwieniami na policzkach i zastanawiałam się nad kupnem tej maści :)
    Pozdrawiam :)
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  27. Polecam do rzes pomadke z altery daje super efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię maść z witaminą A i podkład Rimmela :) Dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  29. Też już Gosię dawno dodałam do obserwowanych:)
    Zapraszam na mojego bloga - test Inneov Densilogy Gęstość Włosów:
    http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/02/inneov-densilogy-gestosc-wosow-poczatek.html?showComment=1391437762485#c4266831207362765267

    OdpowiedzUsuń
  30. też niedawno odkryłam i uwielbiam ten podkład ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *