sobota, 25 stycznia 2014

zimowy niezbędnik : maść ochronna z witaminą A

Witajcie!

Zimą większość z Nas boryka się z problemem suchej, popękanej skóry. Mnie ten problem dotyka co zimę, moje dłonie są w tym okresie w opłakanym stanie. Nie dość, że mam problemy z krążeniem i moje dłonie są wiecznie zimne jak lód, to zimą bardzo brzydko wyglądają, pękają, są po prostu suche. Mega suche..
Dodam, że kremy do rąk, nawet te najbardziej regenerujące nic nie dają. 
Kilka lat temu odkryłam zwykłą a zarazem niezwykłą, dostępną w każdej aptece maść ochronną z witaminą A i wiecie co ? Wracam do niej co roku. Ta maść rzeczywiście poprawia stan mojej skóry, moje dłonie może nie wyglądają idealnie, ale nie są tak popękane.

Maść dodatkowo jest bardzo uniwersalna, ja mam ją zawsze przy łóżku i smaruję nią oprócz dłoni, usta a nawet twarz,gdy mam jakieś drobne ranki, punktowo sprawdza się świetnie.

Na pewno doskonale sprawdzi się na popękane pięty, suche kolana i łokcie. Bardzo dobrze się rozprowadza na skórze.

kosz takiej maści to około 3-4 zł, jak już pisałam dostępna jest w aptekach.

Minusem dla niektórych może być opakowanie - tuba, która podczas użytkowania może się przedziurawić, ale równie dobrze można maść przełożyć do słoiczka.

w składzie zawiera wazelinę białą więc jeśli chodzi o twarz - nie polecam stosować jako krem.



Wskazania: nadmierne rogowacenie naskórka, wypryski, utrudnione gojenie się ran, oparzenia i odmrożenia.
Witamina A jest niezbędnym składnikiem dla prawidłowego funkcjonowania błon śluzowych i skóry. Maść działa osłaniająco, regeneruje naskórek i zmniejsza jego rogowacenie oraz łagodzi stany zapalne skory i przyspiesz gojenie się ran.


Jeśli zawsze sięgam po maść ochronną z witaminą A z firmy Hasco lek, ma piękny cytrynowy zapach. 

Słyszałyście kiedykolwiek o tej maści, a może stosowałyście ją ?
Moim zdaniem to maść, którą każdy powinien mieć w domu.


buziaki,
G.

26 komentarzy:

  1. Gosiu mam pytanie;D Czy sprawdzi się jako 'maska' na noc do twarzy? Mam mega suchą cerę, i nic nie pomaga:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że sucha skóra będzie ją piła, więc proponowałabym ją nałożyć ale na wybrane,suche partie :)

      Usuń
  2. Właśnie chciałam o niej robić notkę niedługo xD bo wyszło mi rogowacenie mieszkowe wokół ust i rewelacyjnie na to działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no widzisz kochana! w takim razie czekam na notkę :*

      Usuń
  3. ja stosuje ją bardzo często.
    Także mój tata który jest kierowca często ma ją oraz stosuje ją bardzo często!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie!:) właśnie szukałam czegoś, co pomoże zwalczyć mi przesuszony naskórek przy nosie. Dzięki Gosiu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta maść jest ze mną od wielu lat i po prostu ją uwielbiam jest dobra na wszystko! Nawet po zabiegach kosmetycznych ją stosowałam i bardzo koiła moją twarz. Smaruje nią usta, dłonie. Jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Slyszałam o niej i jest na mojej wish liście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć !
    Masz świetny blog. Może wspólna obserwacja ? Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. posiadam i rzeczywiście opakowanie się przedziurawia, ze względu na konsystencję maści i trudności z jej wydobywaniem, ale mimo tego jestem z niej bardzo zadowolona : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na notke kosmetyczną, dawno takiej nie było. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosuje czesto na twarz i nie wysypuje a wrecz przeciwnie goi drobne wyprystki :) mam ten sam problem z rękami i sprawdza sie doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam maść z wit.A stosuję ją już bardzo długo, a zastosowań jest dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też się świetnie sprawdza, a cena jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam gdzieś pdobną maśćm ale prawdę mówiąc nie stosuję jej... na dzień używam kremu nivea

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu używam tej masci od jakiegoś czasu, miałam strasznie popękane "poduszki" na palcach od pracy i sprawdzila się swietnie wiec szczerze ja również polecam, tania dobra i wydajna... Jedyny minus jak dla mnie to ze jest zbyt tlusta, ale jak na zime to ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Polecam jej lepszą wersję Retimax 1500 z o wiele większym stężeniem wit. A- super, także na suche miejsca na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę ją koniecznie kupić tamtej zimy zeszły mi dwa opakowania :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosiu, mam te same problemy! Moje ręce nawet latem są zimne, a zimą to już jedna wielka masakra... a do tego suche i szorstkie ręce... Sama używam Witaminy A od lat, ale polecam Ci szczególnie gorąco bardzo fajne mleczko do ciała z nivea, wygładzające z masłem shea dla suchej skóry - długotrwały efekt nawilżenia - przepięknie pachnie, stosuję go do rąk i na suche miejsca - rewelacja! sama się zdziwiłam, ale polecam gorąca, skóra pachnąca, mięciutka, brak szorstkości! efekt widać i czuć po jednym użyciu!

    Marteczka

    OdpowiedzUsuń
  18. kilka dni temu pytałaś o czym chcielibyśmy czytać na Twoim blogu i pomyślałam właśnie o takich kosmetycznych poradach. odkąd zaczęły się większe mrozy moja skóra zrobiła się strasznie sucha i nie bardzo wiedziałam jak mam doprowadzić ją do lepszego stanu. ta maść to właśnie to czego mi teraz trzeba, zaraz się nasmaruję :) ja do tej pory używałam maści z firmy cefarm i właściwie jedyną jej wadą jest to że bardziej śmierdzi niż pachnie:) jak skończę to wypróbuję tą którą Ty masz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię tą maśc i stosuje praktycznie na wszystkie przesuszone partie. Jest tania i dobra. Stosuję ją na zmianę z maścią oliwkową z ziaji :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam ją kiedyś i faktycznie działa świetnie! Muszę kupić ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam tę maść stosuję w niewielkiej ilości na twarz w mroźne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kurcze spadasz mi z nieba z tym postem :) zaraz się wybiorę do galerii :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Również uwielbiam tą maść na usta nakładam ją co wieczór nie zależnie od pory roku i sprawdza się rewelacyjnie ! Pozdrawiam :)

    http://beautifulisthebest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Używam tej maści na wypryski i zauważyłam że szybciej i lepiej się goją. No i miejscowo na suche miejsca np. przy nosie. Muszę ją jeszcze wypróbować do skórek przy paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *