wtorek, 18 lutego 2014

aktualna pielęgnacja włosów

Witajcie kochane!


Dziś aktualizacja pielęgnacji moich włosów.
Już wielokrotnie wspominałam, że mam włosy suche, zniszczone prostowaniem. Dodatkowo ponad rok temu zniszczyłam je rozjaśnianiem, zamarzyło mi się ombre, oczywiście początkowo byłam bardzo zadowolona, niestety tym eksperymentem zniszczyłam sobie bardzo włosy.
Od kilku miesięcy wzięłam się porządnie za regeneracje i widzę efekty, włosy szybciej rosną - od kilku lat goliłam sobie włosy z tyłu, taki pasek ok.5 cm, co było widoczne gdy miałam włosy spięte do góry, znudziło mi się to więc stwierdziłam, że będę je zapuszczać co nie okazało się wcale takie proste ponieważ musiałam mieć włosy rozpuszczone gdyż włosy, które mi odrastały wyglądały nieestetycznie, wszystkie wywijały się w różne strony, teraz spokojnie je mogę spiąć do góry wsuwkami :)
Mam włosy kręcone - niestety, nie lubię swoich włosów naturalnych dlatego też już od gimnazjum katowałam je prostownicą, przez co tak bardzo je zniszczyłam, całe szczęście, że mam bardzo gęste włosy, bo gdybym takich nie miała, byłabym już pewnie łysa :o
W tej chwili kolor włosów to mój naturalny, z którym już się polubiłam :)

Na dzień dzisiejszy moja pielęgnacja włosów sprowadza się tylko i wyłącznie do 4 produktów, brak czasu uniemożliwia mi stosowanie większej ilości kosmetyków. 
Odstawiłam suszarkę i prostownicę, gdy nie mam konieczności ich używania - po prostu tego nie robię :)
Moja podstawowa pielęgnacja włosów to coś co wzmocni moje włosy,czyli olejek, oczywiście szampon, odżywka i do wygładzenia końcówek używam serum, które odkopałam z dna kuferka. 

mój ulubieniec z Green Pharmacy - olejek łopianowy który nakładam przed myciem głowy nawet na godzinkę.


oczywiście szampon - i tu nie ma dla mnie większego znaczenia jaki to jest szampon, ważne by dobrze zmył olejek i oczyścił z łoju włosy i skórę głowy.


odżywka - w tej chwili jest to Pantene aqua light, lekka odżywka która zmiękcza moje włosy i pomaga mi w ujarzmieniu ich :)

jedwab do włosów - stosuję go na końcówki, przez co lepiej i zdrowiej wyglądają. 


zapomniałabym dodać, że od jakiegoś miesiąca łykam również skrzyp w kapsułkach.

włosy po naturalnym wyschnięciu:




  łatwiej mi jest nie prostować włosów gdy noszę takiego koczka.


oczywiście będę Was informować na bieżąco o zmianach :)


buziaki,
Gosia

39 komentarzy:

  1. masz piękne kręcone włosy, zazdroszczę ci

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci w tym koczku :) i włosy wyglądają na bardzo, bardzo zadbane :)
    Pozdrawiam i obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. prosto, klasycznie, bez udziwnień, lubię to..... ja mam podobnie... jednak mam cienkie włosy, zniszczyło je rozjaśnianie na jasne blondy..... jednak odrastają zdrowe i chyba trochę grubsze... co mnie cieszy. Ja używam na przemian dwóch szamponów, żeby nie przyzwyczaić włosów do jednego.... mam też dwie odżywki w sprayu, które ujarzmiają moje końcówki.... oraz jedwab... który czasem jest niezastąpiony.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podobasz w takim koczku, świetnie ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo musze wypróbować olejeku łopianowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają o niebo lepiej!
    i ąznam ten ból...rok temu dekoloryzacja zniszczyła mi włosy i do dziś próbuję doprowadzić je do porządku wszystkimi możliwymi sposobami...i w końcu powoli zaczynają odżywać.
    polecam maski kallos - świetnie nawilżają

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu goliłaś te włosy z tyłu? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba kupię ten olejek, bo słyszałam o nim wiele dobrych opinii. a co do skrzypu to obecnie piję raz dziennie skrzyp w formie herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żeby moje tak pięknie wyglądały po naturalnym wyschnięciu. Niestety od lat walczę z puszeniem ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Mialam kiedys ten szampon, ma bardzo ladny zapach:) Uzywam tez tego olejku ale na razie nie widze efektow:) Ja odstawilam prostownice dwa i pol roku temu i przez pierwszy rok nie bylo w ogole roznicy. Wlosy nie chcialy rosnac i ciagle sie kruszyly ale na dluzsza mete w koncu urosly i teraz moge sie cieszyc dlugimi i zdrowymi wlosami mimo codziennego suszenia i modelowania. A przez modelowanie i tak sa proste:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja mama uwielbia ten szampon z Joanny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zamierzam zakupić prezentowany przez Ciebie szampon z Joanny. Właśnie do zmywania z włosów różnego rodzaju olejków, a słyszałam że produkt ten świetnie się do tego nadaje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosia nie prostuj włosów, naprawdę pięknie Ci w lokach

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu w Twojej pielęgnacji brakuje maski, to właśnie ona odżywia włosy i ma silniejsze działanie niż odżywka, powinnaś używać jej przynajmniej raz w tygodniu.
    A co do włosów to ładnie Ci w naturalnych loczkach i koczku, w takich niby wyprostowanych mi się nie podoba ;)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosia napiszesz coś więcej o właściwościach aloesu, wiem że stosujesz a jest teraz na niego promocja i nie wiem czy go kupić,a tak jak Ty również mam cerę problematyczną. Gosia Ty masz prawko?

    OdpowiedzUsuń
  16. Odkrylam twojego bloga i caly czas sie zachwycam, z niecierpliwoscia czekam na kolejne notki, a w weekend przezucilam chyba wszystko tutaj ;)
    Jesli masz problem z kreconymi, puszacymi sie wlosami, a do tego zniszczonymi polecam prostowanie keratynowe najlepiej firmy alfa parf, mam wlasnie takie wlosy do tego blond w listopadzie robilam keratyne i wlosy sa o niebo lepsze, nie pusza sie nie krusza, cudownie sie modeluja i efekt jest dlugotrwaly, wczesniej robilam prostowanie z encanto po 1,5 miesiaca nie bylo sladu a tu juz 3 i wlosy dalej proste :)
    Wazna kwestia ktorej mi brakuje u Ciebie to maska polecam Ci nawet kallos latte jest tania, a daje swietny efekt :)
    Mozesz ja nalozyc na to foliowy czepek w miedzyczasie peeling na cale cialo, a zawsze wlosy sie troche odzywia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja naturalna fryzura wygląda jak wypracowana stylizacja :D pięknie :) nie prostuj włosów!
    B.

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ladnie Ci w loczkach))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Zastanawiałam się nad tym olejkiem łopianowym i teraz chyba się na niego skuszę. Masz piękną fryzurę. Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie ten szampon z Joanny jest bardzo fajny :) Włosy masz piękne, takie "pełne zycia" :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna prosta pielęgnacja, 4 produkty, bez wydziwiania. Zbyt duża ilość produktów też może obciążać włosy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kupiłam dziś zapomniany przeze mnie kosmetyk i właśnie pomyślałam, że mogłabyś być z niego zadowolona :> Chodzi mi o mleczko do prostowania z firmy Marion - zapewnia ochronę przed gorącem, wygładza i świetnie dociąża włosy:) Moje również z natury są kręcone. Po umyciu i lekkim osuszeniu (i rozczesaniu oczywiście) włosów nakładam to mleczko (ja akurat na całą długość i jest ok, więcej niż zalecane na opakowaniu) i suszę na okrągłej szczotce - włosy nie są super proste, ale ładnie wygładzone, bez oklapnięcia:) Mleczko jest taniutkie, ok. 7 zł w Naturze i naprawdę wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale masz cudowne włosy ! ;) też używam olejków Green Pharmacy , aktualnie łopianowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. hej:) co myslisz o syberysjkim czarnym mydle receptury agaffi; >? czy bedzie dobre do wlosow zamista szamponu? bardziej odzywcze?

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie też zwykle nie ma znaczenia jakiego szamponu używam, byle tylko dobrze mył :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne loczki :) Chcę tylko powiedzieć, że taki koczek też może trochę zniszczyć włosy. Mam też ten olejek, ale jeszcze go nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Włosy nie zaczną się regenerować dopóki nie zetniesz tych zniszczonych.
    Byłaś może po jakąś poradę u fryzjera?

    OdpowiedzUsuń
  28. ale ta pomadka to jak dla starej baby, nie ejst modny taki roz i w ogole zle w nim wygladasz, juz lepiej ci bez niczego na ustach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten róż taki banalny

      Usuń
  29. i pozar setny ta sama bluzka... Ty nie masz innych ubran tylkokazde zdjecie na tym blogu ktore ogladam to zawsze w tej samej szmatce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to Gosi ulubiona bluzka i dlatego często ją w niej widzimy :D hejty wpisuj na pudelku ;)

      Usuń
  30. to nie ejst hejt, wiec mnie nie obrazaj dziewczynko, bo nawet nie wiesz z kim rozmawiasz. Okay lubic , lubic ale bez przesady ze kazde zdjecie musi byc w niej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy raz zdecydowalam sie napisac, bo twoj komentarz jest poprostu zalosny...nie wiesz z kim rozmawiasz dziewczynko...hahaha....po twoim wpisie widac ze z kims kto pretenduje byc 'kims waznym' a w gruncie rzeczy jest...zwyklym szarym czlowiekiem, dowardosciujacym sie poprzez obrazanie innych. p.s. jak ci sie nie podoba sweter to poprostu tu nie zagladaj i nie utrudniaj zycia sobie i innym!

      Usuń
  31. W koczku wyglądasz bardzo dobrze, mi niestety nie pasuje:( jeśli chcesz zregenerować włosy to polecam maskę loreal absolut repair, taka żółta;) odkąd zaczęłam rozjaśniać włosy końcówki cały czas mi się łamały i wydawało się, że włosy przestały mi rosnąć, żadna odżywka ani maska nie była w stanie mi pomóc, na szczęście trafiłam na ta z loreala i moje włosy przeszły wielką przemianę i w końcu zauważyłam, że rosną:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie ci w naturalnych, nie spinaj:)
    http://ladyisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. zauwazylam taka tendencje, ze na blogach ladnych, szczuplych dziewczyn tyle jadu sie przelewa w komentarzach, za to na blogach grubasek to zachwyt az kwitnie... ach jak my nie lubimy ludzi lepszych od nas... nie czepiajcie sie juz pierdol bo zal to czytac...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *