środa, 26 lutego 2014

biała marynarka + dżinsy

Witajcie!

Tak jak zapowiadałam, będą pojawiały się teraz regularnie stroje dnia ponieważ pogoda mi na to pozwala. Bardzo się z tego cieszę ;)

Dzisiejszy post to połączenie luźnych dżinsów z dość elegancką górą - czarną baskiną i białą marynarką.
Spodnie już Wam pokazywałam na insta @goniaroniaa, bardzo Wam się spodobały. Muszę przyznać, że to teraz moje ulubione spodnie, są bardzo wygodne i wydaje mi się, że dobrze na mnie leżą. Kupiłam je za 60 zł w Fashion House w Piasecznie.

marynarka zara / spodnie only / baskinka no name / buty no name / torebka h&m / okulary f&f










buziaki
Gosia

25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Gonia, w zimie nie można robić zdjęć ? inne glogerki dały radę..Tu chyba był problem bardziej z ciuchami? Czemu nie jesteś szczera? pozdrawiam

      Usuń
    2. hahaha Gosia podziwiam Cię za cierpliwość do takich ludzi i ich beznadziejnych komentarzy :D:D

      Usuń
    3. Drogi anonimie jeśli jakaś blogera chce być chora to why not ; p + pięknie wyglądasz Gosia ;)

      Usuń
  2. Do takiej marynarki świetnie wyglądałaby gładka koszulka i boyfriendy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie :) Uwielbiam kolory twoich szminek :)

    http://marzenajaworska181.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe polaczeńie ;) ładna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna z Was para. :) życze miłej wiosny razem! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestaw, widzę że te okulary robią furorę na blogach, są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo prosty i naturalny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba kucalas on przecież malutki s ty w takim obcasie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, siedziałam ;)
      weź się czepiaj gdzie indziej...

      Usuń
    2. Nie czepiam się tylko głośno zastanawiam bo to ciekawe bo Kamil jest mały

      Usuń
    3. po pierwsze nie mówi się mały tylko niski. Facet jest niski moim zdaniem jak nie ma 170 a mój Kamil może Cie to zdziwi ale ma 176 więc do najniższych nie należy.
      A poza tym.. co Tobie do tego ?

      Usuń
  9. Super wygladasz:) ta torebka chyba wyglada na mniej sztywna niż.np czarną czy też taka jest? Niebylam w H&M ale wiem ze te torebki z pierwszej jesiennej.kolekcji były strasznie.sztywne i dlatego.nie.kupiłam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super strój jak na luty.Butki kupiłaś,ale tandetne>

    OdpowiedzUsuń
  11. Gonia gdzie kupilaś te spodnie z ONLY na allegro czy normlanie w sklepie stacjonarnym ?:) przegenialnie się prezentują :) Pzdr !;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne buty!

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz :) co to za pomadka??? bo świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *