środa, 12 lutego 2014

Golden Rose velvet matte 08


Witajcie!

Dziś post z cyklu 'kolorowe usta'. Jestem miłośniczką podkreślonych ust, uwielbiam kupować szminki. 
Jak można zauważyć moimi ulubionymi odcieniami są jasny róż 'baby pink' i mocny róż, w takich kolorach czuję się najlepiej. Często sięgam po matowe pomadki, nie mam w swojej kolekcji żadnej która ma w sobie brokat. Nie przepłacam, staram się kupować tanie produkty i na dzień dzisiejszy nie kupiłabym sobie szminki za 100 zł bo po prostu szkoda by mi było kasy.

Jakiś czas temu w Golden Rose pojawiła się nowa kolekcja szminek - VELVET MATTE. 
Chciałam je przetestować, bo przecież uwielbiam mat na ustach ale nigdy mi nie jest do saloniku Golden Rose na Wileńskim a koło mojego domu nie ma wysp tej firmy. W poniedziałek zajrzałam na stoisko z kosmetykami i ku mojemu zdziwieniu były tam wybrane produkty GR, była też matowa kolekcja Nie miała zbyt dużo czasu bo spieszyłam się na spotkanie ale wybrałam jedną na 'testing'. Wybrałam dość ciemny róż a zapłaciłam 12 zł.

Co mogę o niej powiedzieć ? 
Jest rzeczywiście matowa ale zarazem aksamitna przez co nie wysusza ust ani nie podkreśla suchych skórek jak to robią niektóre produkty tego typu. Dodatkowo pomadka tak jakby wpijała się w usta i mimo, że ściera się z czasem (bardzo wolno) to nie mamy placków na ustach, lekki kolor pozostaje.
Rozprowadza się gładko, jak masełko i świetnie kryje, jest bardzo dobrze napigmentowana i można nią budować kolor.

Nigdy nie poruszam kwestii opakowań kosmetyków bo wychodzę z założenia, że oceniam tylko produkt, trudno by opakowanie taniego kosmetyku było droższe od samego produktu,chociaż pewnie w niektórych przypadkach tak się zdarza :) Więc opakowanie - jak opakowanie, nie cieszy oka, nie jest to żadne dzieło sztuki :)

a no i zapomniałam, numer pomadki, który przedstawiam na zdjęciu to 08

Jeśli chcecie być na bieżąco z nowymi notkami - zachęcam do polubienia mojego FB.
Zapraszam również do śledzenia mnie na Instagramie @goniaroniaa :) 














pozostałe kolory z kolekcji. zdjęcie ze strony www.goldenrose.pl



buziaki, 
G.

40 komentarzy:

  1. Ładna. Właśnie też wczoraj robiłam post o 04 :) Te pomadki podbijają blogosferę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze,musze zerknąć :) Ja z GR mam 2 szminki w srebrnych opakowaniach-czerwona i nude,ale nude zgubilam :) fajna jest ta czerwona,mocny pigment a kupilam je na wyprz w malej drogerii po 4 zl ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się, który odcień kupić i chyba już wiem! :)
    Sweterek piękny ! u mnie w H&Mie niestety już nie ma :(
    Zapraszam http://favorisdemavie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie sie prezentuje ten kolor ;)?

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie do Ciebie pasuje:) Ja jakbym sie zdecydowala na ta serie wzielabym jakas jasna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. stoisko GR jest też w Woli Park

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie w woli park tylko w wola park

      Usuń
  7. Będę musiała jej poszukać:) Bardzo ładnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Co prawda mieszkam w Poznaniu a nie w Warszawie, ale mogę powiedzieć, że na wyspach Golden Rose jest droższy niż w drogeriach.. Przykład, kupiłam na wyspie GR w centrum handlowym lakier, kosztował 9,90. W małej drogerii w Poznaniu kupiłam taki sam, inny kolor za 7,90. Tak samo było z błyszczykami i pomadkami, minimum 1-2zł taniej było. Pomadka świetna. Uwielbiam Ciebie i Twoje notki często mnie inspirujesz:) Może zrobisz notkę o Twojej i Kamila pracy? Ja sama zamierzam założyć bloga.. Ale chyba skończy się na zamiarach:( Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor. Chyba sobie sprawię jakąś pomadkę z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zaraziłaś mnie tymi Twoimi kolorami szminek. już trzeci raz byłam w rossmanie i przygarnęłam pomadki wibo : ) dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię takie kolory w okresie wiosenno-letnim:)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolorek świetny ;) aktualnie nie mam żadnej szminki z GR. jakiś rok temu miałam nudziaka w takim srebrnym opakowanku, który strasznie śmierdział. a Twoja szmineczka ma jakiś zapach? :) zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor, właśnie mam w planie kupić kilka sztuk z tej serii ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor jest cudowny i bardzo Ci pasuje :) Jesteś bardzo śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mozesz powiedziec, w ktorym miejscu na Wilenskim jeat stoisko GR? Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. wow genialny efekt pozostawia na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny jest tan kolorek. Bedę musiała rozejrzeć się za tymi pomadkami... jednak postawię na jaśniejszy odcień.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo słyszałam o tych pomadkach, muszę w końcu się na zdecydować na jakąś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna jest <3 ślicznie Ci pasuje ten kolor ;)
    Jak tylko gdzieś je znajdę to kupię co najmniej 4 kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie Ci w tym kolorku:)ja też je wczoraj zakupiłam kolor 04 i 20 dzisiaj pojawią się na blogu tak więc zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. gdzie tu jest klasa. Dobra na wiejską zabawę.Tandetny wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  22. Co sądzisz o uzywaniu Ziaji, Bielendy Proffesional w salonie kosmetycznym?

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się ;) też pewnie jakąś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialna jak inne, sama mam 3 - na razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomadka ekstra. Ostatnio byłam w Golden Rose i powiem szczerze, że naprawdę byłam pozytywnie zaskoczona. Teraz czaję się na podkład mineralny...zobaczymy :) Ps. świetny blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Już nie mogę się doczekać momentu, kiedy kupię sobie nowe szminki GR! Bardzo podoba mi się efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  27. dobrze ci w takim kolorku;)
    http://ladyisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny kolor! Pięknie komponuje się z pastelową bluzą :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Goniu,
    jak Twoje włosy po ombre? jakoś je odbudowałaś, czy ścięłaś końcówki?
    niedawno sama je zrobiłam i niestety chyba będa musiały iść pod ścięcie, nawet maska latte im nie pomaga, dalej są suche i łamliwe.
    Słyszałam o kapsułkach na włosy, próbowałaś?

    Drugą sprawą jest to, że dzięki Tobie zaczęłam dbać o swoją dietę, ale mam problem z kawą. Nie dam rady z niej zrezygnować, a bez łyżeczki cukru mi nie smakuje. Z rozpuszczalną jeszcze nie ma takiego problemu, ale tą z ekspresu nie dam rady ruszyć bez cukru.
    Miałaś tak? Poradziłaś sobie jakoś? Czy w ogóle Cię nie ciągnęło do słodzonej kawy.
    Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobrze wyglądasz w różu! Masz bardzo ładną gładką cerę. Zazdroszczę ! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzisiaj zakupiłam również kolor 8. Dzięki za notke o tej szmince. Boskaa! :3

    OdpowiedzUsuń
  33. O jacie kręce! Cudowny kolor! Nigdzie nie mogłam znaleźć takiego odcienia! Dzięki za te zdjęcia. Jutro lecę do GR :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten kolor mi się bardzo podoba i chyba przekonałby mnie do malowania ust na kolorowo :)
    Bluza <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *