sobota, 8 lutego 2014

kocham H&M czyli mały haul, nowa torba i bluza w kwiaty

Witajcie!

Post całkiem na spontanie, właśnie wróciłam z pracy, padam na twarz po 11 dniowym 'maratonie' jeszcze jutro i wolne. 
Dziś pracowałam w Centrum Handlowym, które jest oddalone ode mnie o ładnych kilka kilometrów więc byłam troszkę wcześniej i miałam chwilkę na połażenie po sklepach, nooooo i gdzie ja mogłam pójść... oczywiście do H&Mu. 

Nie mogłam oprzeć się beżowej torbie, mam taką samą tylko w kolorze czarnym, którą dobrze mi się użytkuje dlatego skusiłam się na drugą do kolekcji. Czarnulka będzie miała siostrę :) Cena torby 149 zł, aktualnie jest promocja, przy zakupach za 100 zł rabat 20 zł, można również zapisać się do newslettera i mieć -25% na jedną rzecz. 



Jakiś czas temu na blogu Styloly pokazywała przepiękną bluzę z H&Mu z działu dziecięcego, zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia ale nie łudziłam się, że ją jeszcze gdzieś znajdę. Ale traf chciał, że dziś czekała na mnie jedna, taka sama na wieszaku.. i co ? miałam jej nie wziąć ? 
Rozmiar dobry, kolory idealne, motyw kwiatów. Cena 59 zł



Wczoraj podczas zakupów spożywczych w Realu, dorwałam sweter na 18 zł, żal było nie wziąć ponieważ kolor swetra jest genialny, jest biało-różowy neonowy. 





W Empiku kupiłam jeszcze lustrzaną szkatułkę za 12,50 zł, ale nie wiem czy jej nie zwrócić.



powinnam mieć zakaz wychodzenia z domu, nie lubię chodzić po sklepach ale jak już wyjdę gdzieś to nie wrócę do domu z pustymi rękami..


miłej niedzieli :*

75 komentarzy:

  1. Zastanawiam się nad torbą, bo nie mam żadnej jasnej. Ohh..
    A powiedz mi czy rabat -25% połączy się z tym 20zł mniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety takie promocje nigdy się nie łączą :)

      Usuń
    2. Kamyczek ledwo co mówiłaś mi o tej torbie, a tu już Gosia ją ma :D

      Usuń
    3. Nie łączy się. Promocje z Newslettera nie łącza się z innymi promocjami.

      Usuń
    4. Piękne zakupki jak zawsze zresztą! :) kupiłam ten olejek łopianowy dziś pierwszy raz nałożyłam na włoski, dzięki za polecenie:) buziaki

      Usuń
  2. Rabaty się nie łączą. Wystarczy przeczytać warunki promocji. Serio, to aż takie trudne?
    Powiększasz grono tzw. wykształciuchów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po co komu ten komentarz?! I śmieszą mnie takie osoby, które wszystkich potrafią krytykować, ale same piszą jako anonim :)

      Usuń
    2. Kto pyta nie błądzi :)

      Usuń
  3. barrdzo fajna torba i yez mi sie podoba ten sweterek, moze tez taki poszukam w swoim H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek cudny, za taką cenę też bym brała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie takiej torebki szukam, tyle że czarnej, muszę się wybrać do H&M :) Sweterek z Reala piękny, też bym wzięła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne sweterki - a ten z Reala miodzio! :D
    Nie wspomnę o torbie, która bardzo mi się podoba. Sama muszę się za jakąś rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zakupki kochana zresztą jak zawsze buziaki Julka

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie lubię toreb z H&M moim zdaniem jak za te ponad 100 zł są słabo wykonane. Zdecydowanie wolę torby ze skóry, kosztują 50 zł więcej a wytrzymują kilka lad do przodu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj mi też ta bluzka bardzo się podoba! :)))
    A sweterek to prawdziwa okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooooowww, niesamowicie pięknie wyglądasz w tej bluzie w kwiatki, cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki masz rozmiar tej bluzy?

    OdpowiedzUsuń
  12. ta jasna super się prezentuje, idealna na wiosnę będzie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem w szoku, że w realu udało Ci się dorwać taką perełkę za tak małe pieniądze :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba sweterki bardzo mi się podobają ,ja dzisiaj wyrwałam sie na zakupy po półtoramiesięcznej przerwie i wróciłam z pełnymi torbami, także rozumiem Cię doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna ta torba, też nad nią rozmyślam ale mam już ich tyle :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. ojj dziękuję bardzo ale to tylko makijaż:)

      Usuń
  17. jak tam poszukiwania pracy w zawodzhe? starałas się o jakiś staż w salonie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pytanie chyba nie na miejscu :>

      Usuń
    2. Czemu? Ja też szukam w zawodzie dość długo i nic. Nawet kasy na staż nie ma.

      Usuń
    3. Chociaż zaraz anonimy napiszą nam , że jak to :D

      Usuń
  18. Torba świetna, oba kolory mi się bardzo podobają, sama się zastanawiam nad jedną z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  19. no co Ty przecież śliczna jest ta szkatułka... ;)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna torba:) a wczoraj Ci pisałam o niej w komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
  21. jest przepiękna pasuje do Twojego pastelowego stylu :) tak czarna siostra się ucieszy

    OdpowiedzUsuń
  22. Gonia, czy ja już wspominałam jak Cię uwielbiam... jesteś uroczą, swojską kobietką.... podoba mi się wszystko co dodajesz, a najbardziej posty tego typu, jak ten. Torba jest piękna. Sweterek z działu dziecięcego uroczy. Chętnie zobaczyłabym post o mieszkaniu, z dużą ilością zdjęć, bo podoba mi się to co widzę, na Twoich zdjęciach. Pozdrawiam gorąco. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale Ty mi lubisz słodzić:) Dziękuję kochana :*
      Będą posty z dużą ilością zdjęć bo lubię je robić :)
      coś o mieszkaniu też na pewno będzie !

      buziaki :*

      Usuń
  23. hej
    mam pytanie odnośnie Twojej pracy. Czy normalnie wysłałaś cv przez stronę int? Trzeba się znać bardzo na kosmetykach czy się później da nauczyć. Sama chciałabym pracować. Jeżeli nie chcesz nie odp. Z góry dziękuję
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pracuję w rossmannie ale tam nie trzeba mieć wiedzy na temat kosmetyków.

      Usuń
    2. w takim razie przepraszam za pytanie. pozdrawiam serdecznie
      ps. bardzo miła z Ciebie osoba i blog mi się bardzo podoba ;)

      Usuń
  24. sweter dorwany w realu boski ! i aż żal nie wziąć za taką cenę. Również powinnam mieć absolutny zakaz wychodzenia. Zawsze odwiedzę jakiś sklep i dorwę coś nowego : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szafa i wnętrza zyskują, do tego dochodzi własne zadowolenie, a portfel cierpi ... :p

      Usuń
  25. Gosiu, jakiej firmy zegarek masz na tych zdjęciach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, pozdrawiam :)

      Usuń
    2. A nie "ściera" ci się on?

      Usuń
  26. ja radzę Ci wysyłać Cv przez stronę internetową do skutku ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gosiu :) Planujesz coś robić z włoskami ? Jakiej rozjaśnianie ? Cięcie ? A może zapuszczasz ? Uwielbiam Ciebie i bardzo podobają mi się Twoje włoski, są takie naturalne i delikatne. A powyższe pytanie to kobieca ciekawość.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. super ten sweterek, który kupiłaś w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. pasują Ci kwiatki do urody:)

    OdpowiedzUsuń
  30. przepiekna torebka <3 zaraz zamawiam newsletter i lece po nia :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. szklana szkatułka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wszystko super:) A czy moglabym prosić o linka do strony z której kiedyś zamawiałas takie sliczne rozkloszowane spódnice? Dodatkowo chyba miałaś tam rabat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to była preska24.pl ;) i na haslo goniaroniaa byl rabat natomiast nie wiem czy on jeszcze działa:)

      Usuń
  33. Gosiu a może jakiś post o pielęgnacji cery i kosmetykach jakich używasz? Np jakie podkłady korektor czego rano używasz a czego wieczorem?:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gosiaprosimy post o stroju dawno nie bylo a ciagle w kolko sa te same posty czyli kosmetyki i zakupy, rozumiem ze chcesz prowadzic regularnie bloga ale daj czasem cos nowego. Rozumiem ze z rabatem kupilas torbe czyli ile zaplacilas?

    OdpowiedzUsuń
  35. Goś, kupon trzeba pokazać w H&M czy wystarczy podać numerek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takie zakupy to szkoda kasy. straszna wiocha zwłaszcza sweterek z Reala bezguście ,

      Usuń
  36. od dluzszego czasu Cie sledze i zaczelam Cie regularnie odwiedzac..masz podobny gust co ja, nie lubisz przeplacac, kochasz kolor bezowy/kremowy i motywy kwiatowe :) z checia 'potowarzysze' Ci na zakupach, zawsze cos upolujesz :)
    pozdrawiam Cie goraco, sensually :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Rzeczywiście . Chwalić się takimi zakupami to porażka0

    OdpowiedzUsuń
  38. Kupiłam tę bluzę zanim styloly ją pokazała na swoim blogu i było ich mnóstwo a po jej publikacji w 2 dni nic nie było na szczęście w moim h&m dział z nakryciami głowy i ze spinkami jest za działem młodzieżowym więc idąc po takie duperele dla córci często tam zaglądam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Genialne zakupy, podobny sweterek upolowałam w cubusie:)
    http://ladyisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. O wow, ale piękna bluza <3 ciekawe czy po Twoim i wcześniejszym wpisie będą jeszcze jakieś w HM ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Po wpisie styloly zastanawiałam się nad tą bluzą ale jakoś o niej zapomniałam, ale po Twojej notce przejechałam pół Warszawy żeby ją znalesc :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Też upatrzyłam tą bluzę na jednym z blogów i wczoraj przyjaciółka ją dla mnie upolowała :) Jutro wybieram się za to po tą torbę do h&m'u widziałam na żywo i wygląda fantastycznie :)

    Swoją drogą widziałam Cię kiedyś przy bakalarskiej wysiadałyśmy razem z tramwaju, na żywo jesteś jeszcze ładniejsza niż na zdjęciach :)

    P.S. Z którego reala ten sweterek? Tego w Forcie Wola? Jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *