poniedziałek, 10 lutego 2014

mój makijaż - przed i po + recenzja Rimmel STAY MATTE


Witajcie!

Dziś post z moim makijażem, mam nadzieję, że zaspokoję wszystkich, którzy czekali na taką notkę. 
Potrzebowałam do tego chwili, ponieważ musiałam porobić zdjęcia przy dość dobrym świetle, dziś miałam wolne więc mi się to udało :)

Mój makijaż jest bardzo prosty, nieskomplikowany i wykonany tanimi, drogeryjnymi kosmetykami, z których jestem bardzo zadowolona :)


Moją bazą pod makijaż jest krem z ziaji nawilżająco-matujący.


Podkład jakiego używam to oczywiście Rimmel STAY MATTE z którego jestem bardzo zadowolona i jest odkryciem końca 2013 roku. Dla mnie jest to podkład idealny, doskonale kryje, jest gęsty, ma przyjemną konsystencje, matuje(!), trzeba jednak z nim uważać i stosować małą ilość produktu by nie przesadzić.
Trzyma się cały dzień, nie schodzi chociaż ja nie dotykam buzi w ciągu dnia.

Jestem posiadaczką dość problematycznej cery natomiast kuracja acne derm bardzo mi pomogła. 
W tej chwili z moją cerą jest lepiej, ale raz w miesiącu mam mały problem, wiadomo ;)




mina biednego dziecka..


czyli przed..



..i po 




tu już pełny makijaż












do podkładu zawsze używam pędzla. 
najtańszy z Hebe - sense & body



kosmetyki których użyłam :

podkład Rimmel STAY MATTE 100 IVORY




KOREKTOR Z WIBO. 4 kolory które świetnie kryją i niwelują zaczerwienienia



używam aktualnie jeszcze pudru z Rimmela - match perfection, bardzo dobrze się sprawdza.

SZMINKA KRYOLAN LC123 - ulubiona



TUSZ Z MISS SPORTY I LINER Z WIBO



PALETKA DO BRWI Z CATRICE


KOREKTOR Z L'OREAL



BŁYSZCZYK Z ESSENCE - rzadko używam ale nadaje ładny połysk 



RÓŻ Z WIBO




BRONZER W7 - JEDYNY I NAJLEPSZY!



buziaki,
Gosia


80 komentarzy:

  1. jesteś piękną kobietą :-) uwielbiam cię .

    OdpowiedzUsuń
  2. skąd taka piękna opaska do włosów?

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny makijaż, taki delikatny ale ma coś w sobie i do tego wykonany kosmetykami dostępnymi raczej dla wszystkich... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż :) bez tez wyglądasz bardzo ładnie :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz w tym makijażu.A twarzyczka napradę cudowna:)Pozdrawiam Cie imienniczko:)
    P.S czytam Twojego bloga regularnie chociaz jestem troszke od Ciebie starsza ale bywasz moją inspiracją:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, miło mi!

      pozdrawiam serdecznie i zapraszam :)

      Usuń
  6. Nie wiem o co chodzi! Uzywam kremu tego co Ty, podkladu tego co Ty, a twarz tak strasznie mi sie przetluszcza w strefie T juz po dwoch trzech godzinach. A przeciez pudruje zawsze twarz. I juz roznych pudrow probowalam i zawsze to samo. Co do reszty sie zgadzam, matuje tez ale tylko zaraz po aplikacji:) Sliczne masz te rzesy dziewczyno! Jak to robisz ze zawsze sa tak dobrze rozdzielone?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i własnie niestety nie każdy kosmetyk który sprawdzi się u mnie sprawdzi się na innej cerze :(
      rzęsy ? jakie rzęsy? normalne są, nic z nimi nie robię nadzwyczajnego.. no czasem używam revitalash :)

      Usuń
  7. ten podklad sprawdzi się dla młodej cery lekko problematycznej (wypryski,blizny po krostach) ?
    Czy Twój odcienń 100 ivory jest najjasniejszy ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ten podkład powinien sprawdzić się dla takiej cery, nie jest to najjaśniejszy. Bodajże 098 jest jaśniejszy ale wpada w różowy..

      Usuń
    2. 091:) Mam go i moim zdaniem on zmienia kolor troche, na poczatku wpada w rozowy ale jak chwile sie odczeka zmienia sie w bezowy. Ja tak mam:)

      Usuń
  8. Gosia bardzo naturalnie, świeżo. Też lubię kosmetyki z drogerii, bo nie zawsze wyznacznikiem jakości jest cena:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie kryje : )
    Racja opaska świetna : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, jesteś śliczna w makijażu i bez niego :) Muszę koniecznie kupić ten podkład i pędzel bo Twoja cera wygląda idealnie :) Akurat w weekend będę miała dostęp do hebe to na pewno je kupię :) Pierwsze 2 zdjęcia a la paparazzi świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten podkład :-) Skąd bluza?

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam ten podkład.... używa tylko jego i nie mam w planach zamiany na żaden inny.... buzia jest po nim matowa od rana do wieczora.... przynajmniej u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje mi się, że ostatnio jakoś buzia Ci się zmieniła :> robiłaś coś z brwiami? Wyglądasz ślicznie wciąż, ale jakoś inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Póki co zakupiłam Max Factor'a podkład, ale wiem co wypróbuję następne jak ten mi się nie sprawdzi! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękności <3 mam taką samą opaskę :D :P

    OdpowiedzUsuń
  16. A może filmik instruktażowy. Powinnaś uchwycić na zdjęciach każdy fragment co po koleji używałaś i jak. A nie początek i koniec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na prawde nie wiesz jak sie naklada podkład ?
      chyba wiadome ze brozner i roz sie naklada na podklad i puder.. nie wiem, moim zdaniem to zadna filozofia :)

      Usuń
  17. Czemu dopiero Ciebie odkryłyśmy :-) ? Byłyśmy razem na spotkaniu YouTube z Karoliną ze Stylizacji :-) Cudowny klimat zdjęć! Pozdrawiamy i subskrybujemy! Zapraszamy na nasz raczkujący blog ;) A.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale Ty jesteś śliczna ;) Testowałam ten fluid, ale u mnie tworzył efekt maski i strasznie podkreślał przesuszenia :/

    OdpowiedzUsuń
  19. super! i fajna nowa odsłona bloga. właśnie dzięki tobie zaczynam zdrowiej się odżywiać. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  20. BARDZO ŁADNIE WYGLĄDASZ:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku,ja zainspirowalam sie postem o twojej diecie,zamast bialej maki kukurydziana,zamiast ziemniakow kasza gruczana a sniadanko jogurt naturalny z owocem <3 placuszki kukurydziane-mniam ;-) dzieki,juz mam -4 kg,wbijam w spodnie 36 (s) ! Musialam przymusowo kupic spodnie-poprzednie za duze w pasie,udach ! Zainspirowalam sie podstawa i zdarza mi sie jesc slodkie ! Dzieki czasem potrzzebny maly kopniak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej dziękuję bardzo! cieszę się!


      buziaki :***

      Usuń
  22. Bardzo ładne krycie. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. gdzie mozna kupic pomadkę Kryolan?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupuję w sklepie firmowym kryolan w warszawie, pewnie w necie równiez są:)

      Usuń
  24. Wiem, że totalnie nie na temat, ale mogłabyś powiedzieć coś o tym jak robisz obiad? gdzie kupujesz i jaką rybę, że jest dobra?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jem pieczonego dorsza albo łososia :)

      w sklepie, w supermarkecie, biedronka/ lidl

      Usuń
  25. ja również zakochałam się w tym podkładzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. A co to za lakier na paznokciach? Śliczny jest.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie masz podkreślone policzki :) Chyba się rozejrzę za tym różem.
    Pozdrawiam, Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrze utrzymuje Ci sie ten bronzer z w7 na twojej swiecacej cerze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby schodził po godzinie to by nie był moim ulubionym. utrzymuje się cały dzien ale cery nie mam 'świecącej'

      Usuń
  29. Śliczny, delikatny i bardzo naturalnie wyglądający makijaż ;)
    Dzisiaj właśnie kupiłam tego skunksika w Hebe i już jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Gosia, kiedy post o Acne derm?

    OdpowiedzUsuń
  31. Gosiu uwielbiam Cię, bo pokazujesz, że jesteś taka normalna, nieidealna jak każda z nas:) Czy mogłabyś kiedyś pokazać jak nakładasz róż i bronzer?

    OdpowiedzUsuń
  32. Gosiu używałaś czegoś do wybielania zębów? Bo wydaje mi się, że kiedyś były żółciejsze. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jest w poscie poprzednim - H&M kids :)

    OdpowiedzUsuń
  34. rzeczywiście super kryje ten podkład a Ty śliczna jak zawsze? a nie zapycha czasem? używałaś może jakichś mineralnych podkładów? jeśli tak to możesz napisać jakich? buziaki

    OdpowiedzUsuń
  35. wow efekt niesamowity, bardzo służą Ci kreski eyelinera :))

    OdpowiedzUsuń
  36. zauważyłam że zawsze sie uśmiechasz z zamknieta buzia na włąsną nikorzysc jakbym cie widziała pierwszy raz to bym pomyslała ze napewno masz cos nie tak z zebami.... a tu taki sliczny usmiech...usmiechaj sie tak czesciej masz taki łądny usmiech i zabki ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. A jak z wydajnością tego podkładu?;**

    OdpowiedzUsuń
  38. też mam ten podkład i baaardzoooo lubię!:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śledzę bacznie z ,,ukrycia" Twojego bloga i instagram... :) jesteś dla mnie dużą inspiracją:) mam podobny gust co do kolorów...urządzania mieszkania itd :) i dlatego mam pytanie, trochę z innej beczki niż ten post:P Gdzie mogę dostać taki kuferek, który widziałam na niektórych zdjęciach u Ciebie, metalowo - różowy na kosmetyki?:) i też jestem ciekawa tych sztucznych blado-różowych różyczek, które często widać w wazoniku na zdjęciach. Wszędzie są takie kiczowate... mogę wiedzieć gdzie kupiłaś swoje?:P buziaki:* Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :) kwiatki jak i kuferek był prezentem który dostałam bardzo dawno temu, ale takie kuferki są w obi, nawet różowe:)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo! przejadę się do obi zobaczyć :)

      Usuń
  40. Gosia wyglądasz ślicznie :)
    ja również mam ten podkład, jednak u mnie niestety nie sprawdza się tak dobrze. Zarówno kolor nieszczególnie mi odpowiada jak również podkreślanie suchych skórek. :(
    A szkoda, bo daaje fajne krycie i ma jeszcze fajniejszą cenę.

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej nie masz moze problemu z wąsikiem po tym podkladzie, bo u mnie niestety strasznie podkreśla i nie wiem co poradzic na to bo troche boje sie kupic plastrów z woskiem bo obawiam sie ze jak zaczne to wąsik sie nasili i będzie większy, potrafisz cos doradzić na ten temat, bardzo Cie lubie i inspiruje sie Toba i Twoja naturalnoscia, pozdrawiam buziaki licze na pomoc ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyglądasz na prawdę przepięknie! Makijaż idealny, jestem zachwycona! :))
    Ja również używam od ok 3-4msc RIMMEL STAY MATTE i uwielbiam go. Rzeczywiście doskonale kryje niedoskonałości, długo się utrzymuje i jest w rewelacyjnej cenie. Zawsze trafiam w naturze lub w rossmannie na przeceny i płacę za niego 15zł z groszami :)
    Bloga śledzę regularnie. Bardzo mi się podobają posty. Cieszę się że pojawiają się tak często. Pozdrawiam i oby tak dalej!! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gosiu, jesteś taka piękna!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Pięknie wyglądasz w tym makijażu:)
    Skąd masz bluzę ze zdjec?
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  45. Zdecydowanie lepiej wyglądasz bez makijażu :p

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyglądasz bardzo świeżo ! Makijaż Ci pasuje ale myślę też, że to zasługa tego, że jesteś taka szczęśliwa ! <3 świetna bluza ! :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Ładnie zarówno z makijażem jak i bez makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  48. masz z 20 lat a wygladasz na 28 i tak szczerze to wygladasz lepiej tez makijażu

    OdpowiedzUsuń
  49. szczerze? ladna jestes, ale ta tapeta jest okropna ;) niesamowicie sztcznie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  50. eyeliner, róż bronzer korektor moi ulubieńcy ! A co do podkładu.. u mnie na początku sprawdzał się idealnie, ale po pewnym czasie wysuszył mi twarz, podkreślał suche skórki i strasznie ciemniał :( Nie wiem dlaczego nastąpiła taka zmiana, ale szkoda bo myślałam że znalazłam idealny podkład ;)

    beautystyle-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękny makijaż! Zazdroszczę urody <3 Mam pytanie...czy ten podkład zapycha ?

    OdpowiedzUsuń
  52. Thanks for sharing your thoughts. I ruly appreciate your efforts and I will be waiting for yokur next write ups thank you once again.

    My homepage Master bathroom remodeling pictures

    OdpowiedzUsuń
  53. wiesz o tym że skład tego różu np. to "paraffinum liquidum" to coś co zapycha pory i od tego możesz mieć niedoskonałości ?

    OdpowiedzUsuń
  54. p.s. ja się tego różu pozbyłam i srodków które posiadaja "paraffinum liquidum" i dla mojej cery jest duzo lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. i bez makijażu jesteś bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *