środa, 5 lutego 2014

nawilżająca pomadka do ust Wibo Eliksir 01

Witajcie!



Dziś szybka notka na jeden z moich ulubionych tematów czyli szminek do ust. W tym poście zaprezentuję Wam pomadkę z Wibo Eliksir.

Kupiłam ją już jakiś czas temu w Rossmannie, bodajże na promocji -40% więc kosztowała mnie wtedy ok.5 zł, bez promocji cena jest równie atrakcyjna. 
Ja wybrałam jasny, lekko jagodowo-różowy kolor (01) 

Pomadka bardzo ładnie wygląda na ustach, nawilża je - tak jak obiecuje producent.
Trzyma się kilka godzin, nie zbiera się w kącikach, schodzi równomiernie.
Jeśli chodzi o pigmentacje, jest to typowa szminka półtransparentna, ale bardzo ładnie kryje.

Ja jestem z niej bardzo zadowolona. 







Jak Wam się podoba efekt ?
Miałyście styczność z tymi pomadkami ?
Chcecie więcej tego typu postów ?

buziaki, 
G.



46 komentarzy:

  1. Swietna pomadka nie mialam ale przydalaby mi sie jakas fajna nawilzajaca ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś uroczo piękna na tych zdjęciach! :)
    ~marteczka

    OdpowiedzUsuń
  3. trzyma sie kilka godzin, to tak w ramach żartu, przeciez ona schodzi po max pół godzinie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje recenzje są rzetelne, skoro tak napisałam - tak jest.
      jeśli masz inne zdanie na jej temat - napisz o tym na swoim blogu :)

      pozdrawiam

      Usuń
    2. Też miałam tę pomadkę i schodziła praktycznie od razu, mojej mamie również, wiem że moje koleżanki mają podobne zdanie na ten temat.

      Usuń
    3. zgadzam się tez uzywalam tej pomadki i utrzymywała mi się max 1.5h. Po kilku godzinach nic by na moich ustach nie zostalo. W sumie nie znam takiej szminki która wytrzymala kilka godzin z równomiernym schodzeniem. Ale u każdego cos się sprawdza inaczej.

      Usuń
    4. Mam trzy odcienie, nie zgadzam się że schodzą od razu no bez przesady

      Usuń
    5. Używam wibo eliksir 09 i bez jedzenia i picia na dobrze przygotowanych ustach zostaje 3,5/4 h (nakładam 2/3 warstwy). Jak dla mnie jak na tak tanią pół transparentną szminkę to świetny wynik.

      Usuń
  4. Ale słodko wyglądasz :) Mam numerek 07 i bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam 4 kolory z Wibo Eliksir i bardzo je lubię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Eliksir schodzi po MAX pół godz. dobre sobie, uehuehue ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie Ci w niej ;) Muszę jakąś zakupić, najlepiej fuksje lub czerwień, bo chyba są takie w ofercie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda na Twoich ustach :) A cera boska!

    maddie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ćo się stało z Twoimi włoskami Goniu?

      Usuń
  9. Bardzo fajna pomadka miałam czerwoną z tej firmy i naprawdę jest świetna
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wygląda na ustach, ale ja jakoś nie mam przekonania do tanich marek kosmetycznych. Może dlatego że na wielu się przejechałam, wolę inwestować w ciut droższe produkty (co nie znaczy że ZAWSZE tani = do bani) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam i ja :) Uwielbiam jej "działanie", zapach, kolor, trwałość, wszystko wszystko, natomiast jest tak miękka, że niestety nie ma opcji, żebym zabrała ją do torebki :( Moja stoi jedynie na toaletce, a i tak jest w opłakanym stanie i wygląda jak wyciągnięta psu z gardła.... Ale poza tym, są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja także ją bardzo lubię.
    często po nią sięgam;) mam kolor 06 który także polecam tobie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna pomadka, naprawdę, ale ja zakochałam się w Twoim makijażu! Pięknie wyszłaś na zdjęciach <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio szukałam w Rosssmanie nr 05:( ale nie było...a pozostałe kolory zbyt intensywne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam odcień 05 i 03 ale 01 po Twoich zdjeciach mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam z tej serii odcień 05 i 06 :) bardzo je lubię i rzeczywiście nawilżają :)
    01 wygląda pięknie, więc i się może na nią skuszę :)
    Bardzo podobał mi się ten post i po proszę o więcej takich :)
    Krupcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak ci włoski urosły :) jak to zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przechyliła głowę i dla tego wydaje się że włosy są dłuższe. Takie zniszczone siano długo nie uroście(tzn urośnie, ale tak sie porozdwajają końcówki i pokruszą włosy, że lepiej sobie tego nie wyobrażać).

      Usuń
    2. aleś Ty mONdro-głupia :)

      Usuń
  18. Mam 01, jak i 5 innych kolorów, ale 01 podoba mi się najmniej ;) Tobie fajnie w takich kolorach, a cerę masz jak laleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja jakoś nigdy nie mogę trafić na te szminki. Bardzo Ci ten kolorek pasuje :) Masz przepiękną cerę, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No makijaż na zdjęciach śliczny. Nie mogę się doczekać notki o podkładzie.

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałam styczności z ta pomadką ale chyba się zdecyduję :) kolor jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomadka śliczna, ale bardziej ciekawi mnie podkład, napisz proszę cóż to za cudo, bo wygląda nieziemsko! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz sliczne zdjecia:) kolory takie pastelowe:)
    Moim zdaniem lepiej wygladalas jak uzywalas tylko bronzera, ten roz jakos dziwnie wygladaz, nie mowie tego zlosliwie i nie musisz brac tego do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. na pomadke nawet nie zwrocilam uwagi, ale Twoj makijaz CUDOWNY moze zrobila bys na dniach post jak robisz swoj makijaz np ten powyzej, zaczynajac od kremu, podkladu, pudru, i konczac na oczacz ?
    pozdrawiam cieplo saska :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie Ci w takim delikatnym, dziewczęcym makijażu :) Możesz napisać co masz na policzkach na powyższych zdjęciach?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedy strój dnia?

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiękny kolor

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Trudno uwierzyć, że taka ładna szminka i tak mało kosztuje:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ładny ten kolorek, trzeba przyznać!

    OdpowiedzUsuń
  30. w opakowaniu wygląda na dość ciemną i intensywną, ale na Twoich ustach prezentuje się niezwykle dziewczęco i delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam ta pomadkę, jest to mój ulubiony odcień... wygląda pięknie i bezpretensjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. pewnie, że lubimy taką tematykę;)
    http://ladyisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Również mam tą pomadkę, 2 kolory, jeden jakiś jasny róż, a drugi taki neutralny, ciemniejszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mam numerki 05 06 07 i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. make up tutorial proszę w nowym poście ! pięknie pięknie i jeszcze raz pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  36. czym robisz zdj?;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *