piątek, 7 lutego 2014

NIEkosmetyczni ulubieńcy stycznia

Witajcie kochani!

Jako, że postanowiłam porządnie zająć się pisaniem bloga, notki będą się pojawiały często i będą to posty o różnej tematyce.
Co miesiąc będę starała się pokazywać Wam NIEkosmetycznych ulubieńców, czyli jedzenie, gadżety, miejsca które odwiedziłam, filmy czy książki.

W tym miesiącu nie miałam zbyt dużo wolnego czasu ale każdą wolną chwilę dobrze wykorzystałam.
Na pewno ulubionym wydarzeniem stycznia była przeprowadzka i urządzanie mieszkania.
I co za tym idzie, ulubionym sklepem w zeszłym miesiącu była IKEA. Moim zdaniem meble, które można kupić w tym sklepie nie są złej jakości, wiadomo, są wyjątki i najtańsze meble ze sklejki mogą nie posłużyć nam zbyt długo. Ja z każdej rzeczy kupionej w tym sklepie jestem zadowolona.
Może w niedalekiej przyszłości zrobię notkę na temat rzeczy/mebli/dodatków godnych polecenia z Ikei? Co Wy na to ?

Ulubionym filmem w tym miesiącu jest horror 'Obecność'. 
Jeśli lubicie horrory to serdecznie go Wam polecam. 
Stary dom, rodzina, dzieci..i demony - to tak w pigułce o czym jest ten film.
Tutaj możecie przeczytać coś więcej.

Torebka z H&Mu, którą kupiłam w grudniu towarzyszy mi dzień w dzień, jest przepiękna, pakowna i do wszystkiego pasuje.


coś z jedzenia.
Pomidorowa z ryżem z firmy SyS
nie przypuszczałam, że może być tak dobra i zarazem tak naturalna, pychota!
można je dostać w supermarketach za ok.5 zł
skład takiej zupy : ryż biały (min. 40%), pomidor suszony (min. 25%), sól, cukier, mleko w proszku odtłuszczone, mąka ziemniaczana, natka pietruszki suszona, lubczyk suszony


ulubiona herbata na zimowe wieczory. 
Green Hills z Biedronki, idealnie rozgrzewa i pysznie smakuje.



ulubiony baton z orzechami z Kerfa:)


no i kalendarz dzięki któremu jestem bardziej zorganizowana i o niczym nie zapominam bo zapisuję w nim wszystkie ważne i ważniejsze informacje. 
ten kupiłam w Empiku za 15 zł 


świeczki w tym miesiącu królują wieczorami




Nasze gekonki <3 
Uwielbiam zwierzęta a jaszczurki są jednymi z moich ulubionych, w tej chwili mamy 3 gekony lamparcie. 


 a jacy są Wasi ulubieńcy ? 

buziaki,
G.


31 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba ta torebka :) wzdycham do niej od jakiegoś czasu

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka świetna! A co do herbaty to za każdym razem będąc w biedrze się na nią czaję i w końcu nie kupuję -.- Czas to zmienić i wypróbować, uwielbiam rozgrzewające herbaty zimą więc ta pewnie też przypadłaby mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też rozgrzewałam się herbatą z biedronki ale wolę wersję pomarańczową z goździkiem i cynamonem, pycha:) Koniecznie zrób post o meblach z Ikei, po remoncie będzie jak znalazł:0

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post :) torebka to strzał w 10 ! a Ikea to ostatnimi czasy też nasz ulubiony sklep. Ostatnio spędziliśmy tam 6 godzin na wybieraniu kuchni a nie chce myslec co bedzie jak pojedziemy ja zamawiac....ja juz mam dosyc hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna torebka!Tez ja teraz zakupilam,pare miesiecy temu nie zdarzyłam ja zakupic,ale dobrze ze znów ja teraz powtórzyli.Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz piękne dodatki w mieszkaniu, oglądałam ten film o zgrozo... ;( hmm co ja mogę Ci polecić ostatnio z mężem obejrzałam "Labirynt" też horror

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta torebka jest wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten gekon jest cudowny a jego uśmiech powala :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie zrob post o meblach z Ikei, super ze będziesz pisac częściej;)

    OdpowiedzUsuń
  11. również jestem za postem o meblach z ikei. Wprost uwielbiam rzeczy i akcesoria z ich oferty. Czekam niecierpliwie na urządzanie wspólnej przestrzeni właśnie nimi : )

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna jest ta torebka :) Chyba się na nią skuszę, bo od dawna się nad nią zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosiu, uwielbiam Twoje notatki, są takie klimatyczne... tak samo jak zdjęcia... piękna ta torebka.... uroczy ten różowy kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ta torebka jest cudowna <3 kupiłabym, ale mam chyba już za dużo torebek :D
    Też mam w planach taki wpis :D
    Pozdrawiam :)
    Pozytywna28

    OdpowiedzUsuń
  15. Sprobuj tez herbate z tej firmy o smaku maliny i kardamonu:) moim zdaniem jest duzo lepsza od tej:)

    OdpowiedzUsuń
  16. co za beznadzieja ? sorry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wszystkie posty Małgorzaty.

      Usuń
    2. To co tu robicie?

      Usuń
    3. Upewniam się w swoim przekonaniu,

      Usuń
  17. Tez mam tą torebkę:)niedawno się dowiedziałam że wyszły już nowe kolory jest jasno niebieska(nie podoba mi się)i podobno jasny brąz (tej nie wiedziałam ale chętnie bym zakupiła)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna torebka!
    Pozdrawiam,
    www.magdalena-achtelik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. nie potrafisz ugotować sama zupy pomidorowej? Chyba, ze to takie rozwiązanie na szybko jak nie masz czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje wnioskowanie jest inwalidą ;)
      To chyba logiczne, że kupuje się taką zupę, jak nie ma się czasu.
      Plus za świetny skład.

      Usuń
  20. torebka cudna, też ją mam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi sie kalendarz, też lubię takie gadżety. Obecnośc oglądałam, robi wrażenie, moich ulubieńców poznasz w codwutygodniowych postach na moim blogu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Matako jak się cieszę że będziesz pisać częściej, zaglądam na Twojego bloga nawet 2 razy dziennie. A wpis o Ikei, urządzaniu, dodatkach zrób koniecznie. Kocham Cię!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śnię o gekonie :) Chciała bm mieć chociaż jednego. Nie jest to drogi w utrzymaniu zwierzak?

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki fajny Gekon <3 !!! Przypadkiem natknelam sie na zlosliwe komentarze anonimów odnosnie Twojej "niewiedzy o wizazu" ... nie wiem czy sie smiac czy plakac... laska, która nie wie co to kierunek -kosmetologia próbuje Ci pojechac... Normalnie kabareton :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *