piątek, 28 lutego 2014

nowe buty : białe trampki ze złotymi akcentami ;)

Witajcie!

Nigdy nie byłam fanką butów typu 'sneakers' dodam nawet, że w ogóle mi się nie podobały. 
Ostatnio podczas wizyty na bazarku wpadły mi w oczy pewne buty, wrzuciłam zdjęcie na insta - Wam również się bardzo spodobały. Zdziwiło mnie też, że mojemu Kamilowi także się podobały.. no i wróciłam następnego dnia po nie :)

Nadają się idealnie do luźnych sportowych stylizacji. 
Może niektórym skojarzą się z kiczem i tandetą ale skoro mi się podobają - będę je nosić :)
Dodatkowo są bardzo wygodne i idealne na wiosnę.
Cieszę się, że kupiłam je za ok.70 zł, widziałam takie buty na różnych stronach internetowych za 140 zł (!). W życiu bym nie dała tyle kasy za trampki.. 
Śmieję się, że przez ten łańcuch będę wyglądała jak dziewczyna ciemnoskórego rapera :D

a oto one : 

















A jak Wam się podobają ? 


buziaki 
Goś

54 komentarze:

  1. Mi tez sie nigdy takie buty nie podobaly ale ostatnio jakies ladniejsze sa:) te Twoje sa genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie podobnych szukam świetne sa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie są w moim stylu ale Tobie pasują :) oby były wygodne ...

    OdpowiedzUsuń
  4. gdyvby nie ten "złoty" łańcuch..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Gosiu:)
    Jaki masz rozmiar tych bucików?
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są :) polowałam ostatnio na podobne, ale ktoś kupił mi je sprzed nosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są! Też się przymierzam do zakupu takich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie denerwuje cię stukanie zamków przy chodzeniu ?

    OdpowiedzUsuń
  9. poluje na takie na koturnie, a tak smao jak ty miałam złe zdnaie na ich temat jeszcze całkiem niedawno :D p.s. schudłaś !

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu czy kupiłaś je na bazarku na bakalarskiej?

    OdpowiedzUsuń
  11. Na którym bazarku je kupiłaś ? Są śliczne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a czarne były? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są i baaaaardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. na tym metalowym jest napisane Vices?? Jeśli tak, to przejdę się do tego sklepu, bo mam ich kilka w łodzi i zobaczę może będą jakieś :) bo również oglądałam na internecie, ale były dwa razy droższe....

    OdpowiedzUsuń
  15. No no muszę przyznać, że są bardzo ładne :) No i cena zachęca !

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne butki :) Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Są rzeczywiście w Twoim stylu, czyli kiczowate jak sama napisałaś .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Na początku nie podobały mi się :P Ale jak zobaczyłam jak świetnie je zestawiłaś z baskiną to się zakochałam :D niby sportowe, ale z nutką elegancji ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda kasy na takie koszmarki.przepraszam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne są ;D szkoda że umnie takich nigdzie nie ma... ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zobacz Gosia znalazłam takie same na allegro, ale ciut droższe: http://allegro.pl/trampki-suwak-sneakers-sneakersy-buty-biale-r-38-i4006407232.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne te buciki, sama się nad nimi zastanawiam, ale ja mam duże stopy i głupio u mnie wyglądają ;/ U Ciebie jak zawsze stylowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądają z tymi dżinsami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zwykle nie przepadałam za tymi butami, te jednak wyglądają naprawdę bardzo spoko ! : )

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze wiedzieć, że nie tylko ja jestem fanką bakalarskiej ;)
    Czekam tylko na wypłatę i jadę na zakupy :)

    Swoją drogą zerknij sobie na te tenisówki:
    http://www.sellyo.pl/product-pl-32951-050-Niskie-wiosenne-tenisowki-w-kolorze-zlotym.html

    To takie pudrowo-różowe złoto na wiosnę lato myślę, że super za tą cenę :)
    Te białe za to mają za 118zł.. :O

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie podobały mi się wcześniej ; p ale widać że umiejętnie dobrane spodnie i bluzka potrafią uratować te buty :p +i to jeszcze za 70 zł a w necie po ponad 100 ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale z Ciebie chudzinka! A buty super :-) Zamówiłam niedawno podobne na all, czekam właśnie na przesyłkę ;-D Z tym że moje są z blaszką, szare i na koturnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ponawiam pytanie o jeansy :) Kupione na allegro na innej stronie internetowej czy w sklepie stacjonarnym :) ? Pzdr !;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Te złote dodatki są wstrętne.

    OdpowiedzUsuń
  30. swietne buty ! <3 chyba musze wybrac sie do Warszawy ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie się prezentują:)
    http://ladyisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Gosiu w którym miejscu na bakalarskuej można dostać te buty idąc od strony giełdy kwiatowej? Byłam dziś i uch nigdzie nie widzialam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu bardzo proszę o odpowiedź :)

      Usuń
    2. oj nie pamiętam w którym miejscu dokładnie je kupiłam.. :(

      Usuń
  33. Zdaje się, że takie buty zaprojektował Zanotti i teraz podobne robią szał ;) Twoje są megaa! Gdzie Ty wyczajasz takie opcje?

    OdpowiedzUsuń
  34. Marzę o takich tylko czarnych ! :-* :-)

    http://favorisdemavie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Moim zdaniem to czy te buty będą wyglądały tandetnie czy nie zależy od tego z czym się je zestawi! Np. ten strój do którego miałaś te buty wygląda super! :) Ja jednak w tym sezonie stawiam na zwykłe białe trampki tez za kostke! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne te buty, oczywiście jak je ta zestawiłaś. Jak schudnę do Twoich rozmiarów i będę mogła zakupić takie spodnie, zakupię też i buty:D

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna bluzka! chętnie bym sobie podobną kupiła:) Podasz mi firmę. Z góry dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Też sobie takie kupiłam, tylko że beżowe :) Czekam na dostawę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Oby jeszcze były w przyszły weekend - sprawię sobie takie same bo są super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *