poniedziałek, 24 lutego 2014

Pierwszy wiosenny strój dnia

Witajcie!

Ostatnio w Warszawie jest piękna pogoda, piękna jak na tą porę roku ;) 
Wczoraj pierwszy raz odważyłam się wyjść z domu bez zimowej kurtki, ale tylko dlatego bo jeździłam autem. 

Stylizacja w moich ulubionych pastelach, całkowicie na luzie. 
Muszę kupić sobie jakieś ładne botki na wiosnę, na dzień dzisiejszy muszę zadowolić się jasnymi 'gumiakami', które nie wszystkim mogą przypaść do gustu.

Mam nadzieję, że wiosna już zostanie z nami i częściej będę Wam pokazywać moje stylizacje.

AAAaaa no i dziękuję za to, że jesteście! Dziękuję za ponad 2 miliony wyświetleń bloga! 

sweter - real / kurtka - zara / spodnie - cubus / okulary - f&f / torba - h&m / kalosze - no name / komin - no name







pyszna kawa musi być!


piękny zachód słońca :)





buziaki,
Gosia

56 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie :) ale należę do tych osób, które nie przepadają za kaloszami :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne są te kalosze, mi się bardzo podobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię pastele i wyglądasz super! :)) a kolor pomadki najbardziej mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja kochana! :) Zakochałam się w Twoich ustach, a raczej w tym kolorze szminki :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosia, ile masz wzrostu i jaki rozmiar tych spodni z Cubusa? Zastanawiam się, czy odpowiadałaby mi ich długość (mam problem z za długimi albo za szerokimi w kolanie w wielu sklepach)?
    Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam 172 cm a rozmiar spodni nie wiem jaki bo aktualnie są w pralce i wirują ;)

      Usuń
    2. AA jak 172 to zazdroszczę bo te wszystkie spodnie typowo na taki wzrost są:)

      Usuń
  6. Wszystko ok poza kaloszami.

    http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie! :) ale mam pytanie co masz na ustach i paznokciach? :)

    P.S. Kalosze najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia zachodu słońca przepiękne. Aż się rozmarzyłam przez chwilę;)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczna pomadka skad i jaki kolor ?:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kalosze piękne bardzo mi się podobają , poza tym uwielbiam takie cukierkowe stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też mam takie gumaki, tylko, że czarne i na środku kokardki mają diamencik :) na brzydką pogodę w sam raz!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie delikatne, pastelowe kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale jesteś opalona:) Byliście gdzieś na wczasach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tonie opalenizna tylkozle dobrany kolor podkladu, widac to golym okiem. Gosiu radze kupic troszeczke jasniejszy ten podklad bo nie ladnie odznacza sie na twarzy bo wodac ze dlonie blade i nie proporcjonalne do twarzy.

      A kalosze tez mam i nosze gdzie popadnie :)

      Usuń
    2. Gdzie Ty widzisz źle dobrany odcień? O.o Moje dłonie też są jaśniejsze niż skóra na szyi/twarzy więc wiem, że niektórzy tak mają...

      Usuń
    3. Hmm... faktycznie twarz znacząco różni się odcieniem od dłoni czy szyji

      Usuń
    4. no nie wierzę, ludzie trzymajcie mnie ;) !

      Usuń
    5. powiedz Gonia ,że to po Karotce którą pijesz

      Usuń
    6. nie pije karotki tak regularnie żeby zmienił się odcień mojej skóry, to nie zle dobrany podkład i nie byłam na wakacjach.

      Usuń
  14. Gosiu, pamiętam że pokazywałaś kiedyś takie śliczne czarne botki, oraz takie kremowe ze złotymi ćwiekami :) Obie były bardzo ładne. Masz je jeszcze ? :) Jeśli tak, to w tych możesz chodzić

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze pięknie i stylowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powtórka z lata ,jesieni i zimy ,a kaloszki to totalna porażka, kup sobie butki koniecznie!

      Usuń
    2. Gosiu zainwestuj w dobre buty to podstawa

      Usuń
    3. mam swój rozum i sama o tym zadecyduję ale dziękuję za radę :)

      Usuń
    4. Przy dobrych butach nawet tani ale gustowny ciuszek nabiera szlachetności, pozdrawiam

      Usuń
  16. fajna stylizacja , mój gust no oprócz tych kaloszy ;p mogłabym wiedzieć jaka to szminka ?

    OdpowiedzUsuń
  17. za każdym razem kiedy widzę coś w sklepie w pastelach od razu przychodzisz mi na myśl :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie!!! Fantasyczny strój dnia i oczywiście super, że w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacja :) używasz jakieś kremy pod podkład?

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wyglądasz, pastele cały rok :D

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam tą torebkę, ale nie mogę się zdecydować czy mi pasuje jestem drobna,mam 163cm więc wygląda ona na ogromną w stosunku do mnie, wręcz śmiesznie. Ale tobie bardzo pasuje :) może wymienię ją na czarną to będzie się wydawać optycznie mniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie jesteś definicją pastelowych odcieni :D

    OdpowiedzUsuń
  23. a mi sie całość podoba:) i te kalosze świetne!

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi się :) uwielbiam pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bravo dla Fotografa. Dobre ujęcie z Pałacem Kultury w odbiciu szyby:) Modelka oczywiście the best:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zwykle pięknie:)Kiedyś w postach zauważyłam , że bywasz na Bakalarskiej,jest tam teraz dużo fajnych rzeczy w pastelach na wiosne:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko pięknie, oprócz kaloszy. Nie podobają mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna kolorystyka, jedyne co mi nie pasuje to buty :p

    OdpowiedzUsuń
  29. Masakra ile podkladu na buzi.... eh nie ladnie to wyglada. za duza warstwe i za bardzo kryjacy podkald uzywasz...

    OdpowiedzUsuń
  30. Ludzie bądźcie bardziej obiektywni.Jak można napisać rewelacja! chyba że nie w tym kierunku.

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznie... :)))) obserwuje cie od zawsze nawet jak jeszcze nagrywalas filmiki skromnie zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Gosiu świetny sttttttttttttttttttttrój podoba mi się a ta bluzka śliczna ładny od cień różu .
    Kalosze zabardzo nie pasują ale zajebiste. Powiedz skąd masz tą bluzkę
    jest przepiękna. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Czy możesz podać co to za szminka i jaki to kolor ? Jest piękna !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szminka jest z ruby rose numer 286 (chyba) :)

      Usuń
  34. Kochana, tyle czasu Cię śledzę na Instagramie, a dopiero teraz zorientowałam się, że masz bloga i kanał na YT! Szybko nadrabiam zaległości Piękna ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Chyba najlepsza twoja stylizacja, w 100% mi się podoba:)
    http://ladyisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Te kalosze wyglądają jak buty ortopedyczne

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej! Zastanawiam się nad kupieniem tej torebki.. polecasz ją? Jest wytrzymala i pasek ma mocny? Czy lepiej wkładać tylko lekkie rzeczy ? :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Czasami obserwuję Twojego bloga i czytam komentarze tzw.życzliwych osób..Czasami zastanawiam się dlaczego ludzie piszą tak obraźliwe i nieprzyjemne komentarze.Czują chyba zawiść i zazdrość bo jesteś bardzo ładną i urokliwą dziewczyną. Masz oryginalny typ urody..w kolorowych pomadkach wyglądasz wspaniale a Twoje stylizacje są zawsze udane..Serdecznie pozdrawiam..A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *