sobota, 15 lutego 2014

wygodny strój dnia

Witajcie!

Ostatnio doceniam wolne dni i wskakuję wtedy w wygodne ciuchy. 
Od miesiąca moimi ulubionymi butami są kalosze, nic mi nie przemaka - a z tym mam zawsze problem no i ciepło w stopy - mam wersje ocieplaną, dodatkowo są na płaskiej podeszwie, moja stopa odpoczywa ponieważ w pracy często pracuję na wysokim obcasie.
Kilka dni temu wygrzebałam mój stary płaszcz khaki, który kupiłam ze 3 lata temu w lumpeksie za jakieś grosze. Nie jest to moja ulubiona kurtka ale raz na jakiś czas, gdy lecę do sklepu zdarza mi się ją założyć szczególnie dlatego bo jest ciepła i ma ogromny kaptur. 

spodnie cubus / bluza h&m / torba h&m / płaszcz lumpeks / buty no name /szalik no name / zegarek geneva 





buziaki,
G

49 komentarzy:

  1. w lumpkach często można złowić cosik fajnego :)
    Pozdrawiam.
    __________
    http:/mrozinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ta kurtka jest boska ;) zakup the best :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm trochę torebka mi nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każda rzecz z innej bajki,jak zwykle bez stylu i smaku. przepraszam, ale tak jest .

      Usuń
    2. Gonia,czy Ty posiadasz tylko tę dziecięcą bluzę i kalosze,bo mam takie wrażenie?

      Usuń
    3. a na zakupy ma byc styl i smak ?

      hahaha, chyba ograniczona jesteś skoro piszesz, że mam tylko bluze i kalosze, przepraszam to sie robi smieszne

      Usuń
    4. Znasz jakieś inne słowo oprócz "ograniczona" ?

      Usuń
  4. bluza cudo;d
    http://ladyisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super jest ta kurtka sama poluje a taką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz fantastycznie jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze, że wygodnie i luźno! Człowiek nie zawsze ma siłę i chęć wyglądać "jak spod igły". Też lubię w weekend kiedy mam wolne od pracy poczuć się swobodnie :) Popieram Gosiu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah, strasznie chciałam sobie taką torebkę kupić, ale u nas są już tylko niebieskie. Cóż, idę w poniedziałek z voucherem z newslettera i kupię niebieską ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz!!! Ta parka jest genialna no + do tego ta bluza i torba nad którą też się bardzo zastanawiam:))

    Pozdrawiam,
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  10. Paskudna pogoda! Akurat na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna Gosia :) Uwielbiam wygodę i kurtki z kapturami dużymi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny luźny strój, a torebka jest idealna. Tak mi się spodobała u Ciebie na blogu, szczególnie po recenzji jej sztywności i wytrzymałości, że kupiłam taką samą mimo, że nie miałam tego w planach!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi sie, zwlaszcza ze polaczylas khaki z pastelami. Niestandardowo ale bardzo ladnie sie komponuje moim zdaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta bluza mnie kusi jest urocza;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic tu do siebie nie pasuje, ja rozumiem, że na zakupy można narzucić na siebie byle co, ale żeby od razu pokazywać to na blogu....Czasem jak nie nie ma nic do pokazania to może lepiej sobie odpuścić....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już jest że ile ludzi tyle opinii.Moim zdaniem wszystko tutaj bardzo do siebie pasuje i podoba mi się że Gosia pokazuje się nam również w wersji na luzie.

      Usuń
    2. Też tak myślę pozdrawiam

      Usuń
  16. Bardzo ładny ten płaszczyk :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Boska kurtka nigdy nie powiedzialabym ze kupiona w lumpeksie ! :* :)
    http://favorisdemavie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosiu, super kalosze!!! gdzie kupilas, jaka to firma?podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. no ta bluza pasuje Ci idealnie : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Całość bardzo w moim stylu, bardzo duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam tą torebkę w wersji czarnej, dzisiaj byłam w h&mie z zamiarem zakupu wersji beżowej, a tu wszystkie były pogięte strasznie :/ jakoś mam wrażenie, że są wykonane z innego materiału(albo o innej sztywności) :/ szkoda, bo pięknie prezentuje się ta jasna wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jejejej... mam bzika na punkcie tej torebki!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. dzisiaj widziałam je na PL.UNII ,jest ich dużo

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad jej zakupem, ale wygląda jak pudło w ręku,

      Usuń
  25. widzę, że ta bluza stała się Twoją ulubioną :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam kalosze :), też mam czarne kalosze, tylko wyższe i mogłabym je nosić cały rok, parke też mam bardzo podobną z Zary (kosztowała niecałą stówę z przeceny sprzed 5 czy 6 lat) i noszę ją na spacery z dziećmi czy z psem, na wyjścia nie choć świetnie współgra z jeansami i jeansową koszulą, wtedy nawet na kawę i na spotkanie pasuje. Kominy uwielbiam :) Super blog :) Co prawda chyba zawyżam tu średnią wieku hehe :) ale co tam - będę wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja od listopada prawie codziennie męczę kalosze :))

    OdpowiedzUsuń
  28. co to za pomadka na ustach? bo jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam taką samą bluzę :D oczywiście zgapiłam od Ciebie ps. dałam już komentarz o spodniach z lidla które poleciałam i kupiłam po Twoim wpisie. Dzięki Gosiu pisz jeszcze częściej

    OdpowiedzUsuń
  30. Nawet na zakupy bym tak nie wyszła, wszystko gryzie się ze sobą. Porażka.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak dla mnie jest bosko ; p + mam bardzo podobna kurtkę ; p + chciałam kupić sobie ta bluzę ale były same małe ;/

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam kalosze, ale jako posiadaczka wysokiego podbicia, muszę się siłować z nimi przy każdym zakładaniu, o ściaganiu nie mówiąc. Czy te Twoje też tak ciężko schodzą?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *