środa, 19 lutego 2014

zakupy do domu

Witajcie !

Dziś notka z małymi zakupami do domu, dokładniej - dodatkami.
Mam fioła na punkcie kupowania gadżetów do domu, zwracam uwagę na szczegóły i właśnie one cieszą mnie najbardziej. 

Dziś miałam troszkę wolnego czasu więc wpadłam do sklepu wszystko za.. (chyba w każdym mieście jest sklep z takimi pierdołami), zawsze znajduję w takich sklepach perełki.
Od jakiegoś czasu szukałam z Moją Hanią ( :*:*:*:*:*:*) ozdobnych słoików , niby widziałyśmy jakieś ale kosztowały ponad 20 zł więc zrezygnowałam z ich zakupu. Dziś dorwałam moje 'wymarzone' za 6 zł za każdy. Każdy ze słoików udekorowałam niebieską wstążką, co wygląda uroczo. Będę w nich trzymać woski, ciasteczka albo inne rzeczy. Dodatkowo kupiłam 5 sztucznych białych róż (uwielbiam) -1,5 zł / sztuka. Drewniane, białe serducho z kokardką za 4,5 zł i wieszaki - prześliczne, różowe, w kwiaty - 6 zł / 3 sztuki.
Byłam na zakupach spożywczych w Biedrze i kupiłam 3 herbaty , ponieważ jest -20% - dwie zielone, jedna z ananasem, druga z cytryną i trzecia to piramidki o smaku jeżyny - pachną obłędnie, zaraz będzie testing :)

Dajcie znać jak Wam się podobają moje zakupy i czy chcecie posty tego typu :)


















buziaki,
Gosia


109 komentarzy:

  1. Twojego faceta nie deerwuje to , ze masz wszytsko takie slodkie różowe , niebieskie , tak jakby był to mieszkanie tylko i wyłacznie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co ma go denerwować? że kupuje na swoją toaletkę różowe rzeczy ?

      Usuń
  2. tylko i wyłącznie Twoje kobiece , a 0% meskie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co mam kupić męskiego ? to są rzeczy do mojego kącika, który ma mi sprawiać radość.

      Usuń
    2. Może on też taki kobiecy, kto go tam wie.

      Usuń
    3. może przestań mi nabijać wyświetlenia bloga ;)?

      Usuń
    4. Mnie już irytuje ten anonim.Może pokaż twarz(bo ma wrarzenie,że piszę dziecko z podstawówki)!

      Usuń
    5. Mnie już irytuje ten anonim.Może pokaż twarz(bo ma wrarzenie,że piszę dziecko z podstawówki)!

      Usuń
    6. Radzę zakupic słownik ;)

      Usuń
  3. uwielbiam ta herbate, fajne sloiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mój by oszalał gdybym tak słodko mieszkanie ozdabiała :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co ma piernik do wiatraka. Trochę dystansu nie zaszkodzi:) Taka kobieca natura ja też lubię słodkości i mojemu to wcale nie przeszkadza:) Gosiu, szukam takich słoiczków, aby przechowywać w nich np. patyczki kosmetyczne, ale nie mogę znależć:/

      Usuń
    2. Moje mieszkanie też takie jest i nikomu nie ma prawa to przeszkadzać! W końcu to ja mam się dobrze w nim czuć! Mojemu facetowi się podoba!!

      Usuń
  5. Wieszaki i słoiczki są cudne :) Musze się przejść w moim mieście do sklepów typu "wszystko za..." dawno ich nie odwiedzałam, może znajdę coś dla siebie. :)
    / M.

    OdpowiedzUsuń
  6. zakupy rewelacyjne, mozesz zdradzic gdzie ten sklepik sie znajduje, od niedawna jestem w stolicy i jeszcze nie ograniam ..... masz oko do perelek pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie w warszawie znajde taki sklepik? cudowne rzeczy kupilas! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne rzeczy! :))) dawno nie byłam w takim sklepie :)
    Oo, też muszę zrobić zapas zielonej herbaty! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zemdliło Cię jeszcze od tych przesłodzonych dodatków? Rozumiem, że Twój facet jest w 100% zniewieściały i też lubi taki landrynkowy klimat w domu... Aha, a jeśli on w ogóle ma znajomych to nie wystydzi się zapraszać ich do takiego (dziecięco-dziewczęcego)mieszkania ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzasz obrażając mojego faceta?
      Ty zapraszasz swoich gości do sypialni ? Ciekawe po co ;)

      Usuń
    2. a kto powiedzial ze cale mieszkanie ma w dziewczęcych dodatkach?;) ja też lubię takie kolory i słodkie gadżety. Też mam 100 procentowego faceta i nie ma nic do tego. To są tylko i wyłącznie moje rzeczy, nikt nie każe mu pić z różowego kubka itp ;) Poza tym każdy swój kąt może urządzać tak jak chce, tym bardziej kobiecą toaletkę ;)

      Usuń
    3. Dziewczyny, wystopujcie z tego typu komentarzami. Rozumiem, że niektóre mogą uważać, że styl Gosi jest przesłodzony (mi się akurat podoba, pasuje jej) ale weźcie przestańcie w komentarzach jechać po jej chłopaku i rzucać takimi złośliwymi tekstami pod jego adresem. A gdyby nawet miała całe mieszkanie w tak słodkim, dziewczęco - dziecięcym klimacie to jej sprawa, jeśli w otoczeniu takich barw czuje się dobrze.

      Usuń
    4. Otóż to.A poza tym to chyba cały czas te same osoby się czepiaja stylu Gosi i osobiście mam już dość czytania cały czas tych samych,nic nie wnoszacych pytań od anonimow.

      Usuń
    5. Drogi anonimie tak jadący styl Gosi i jej narzeczonego. Nie uważasz,że jakby mu przeszkadzał styl Gosi to by jej powiedział, sam kupił lub z nią jakiś dodatek, który bardziej mu pasuje? Poza tym jakby nie podobało mu się to i by tego nie akceptował to nie wiem czy w ogóle chciałby z nią zamieszkać a zna ją dobrze i to akceptuje. Więc po co takie bezsensowne obelgi? każdy ma swój styl. Karola

      Usuń
  10. Wieszaki, serduszko i słoiczki (mam takie same) są super! Jedyne czego nie lubię to sztuczne kwiaty.
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Słoiki super,wiecej takich postów;)pozdrawiam Irena

    OdpowiedzUsuń
  12. Te wieszaki są świetne :-) dobry gust :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy, szczególnie te słoiczki i wieszaczki :) Aż sama w najbliższym czasie wybiorę się do sklepów typu "wszystko za...". W moim mieście trochę ich mam ;) A w Biedronce byłam wczoraj na fitnessowych zakupach - obecnie jest oferta "Akademia formy" i zakupiłam sobie matę oraz piłkę do ćwiczeń. Planuję jeszcze dokupić ciężarki.
    Na jednym z blogów przeczytałam, że Rossmann ma fajną promocję i wiele zapachowych świeczek jest przecenionych z 15-17 zł na 4-5 zł. Grzechem będzie nie skorzystać, więc w piątek przy okazji większych zakupów się tam wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne drobiazgi ;)
    czekam aż pokażesz room tour :D

    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem w szoku ile w komentujących anonimach zawiści i chamstwa. Nie przejmuj się Gosiu takimi idiotycznymi komentarzami. Ja w ogóle bym ich nie komentowała bo to napędza takich ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Nigdy się nie przejmowałam takimi komentarzami, te które mnie obrażają będę kasować i tyle ;)

      Usuń
  16. no wlasnie widac ze kasujesz komentarze - prawda w oczy kole niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skasowalam jeden komentarz bo ktoś obraził mojego chłopaka.

      mój blog ;)

      Usuń
    2. Ach ta zazdrość haha oj Gosiu jak one Ci zazdroszczą biedne zazdrośnice :))

      Usuń
    3. czego tu zazdrościć ?
      naprawdę niektórzy są aż tak nieszczęśliwi i wyżywają się na innych ?

      Usuń
    4. Czego? Jestes mloda,piekna,szczupla.Zarabiasz kaske.Masz fajnego faceta.Te zlosliwe baby pewnie rycza w poduszke w smutne samotne wieczory :-) Trzymaj sie Gonia.Pozdrawiam.M.

      Usuń
  17. Kusi mnie ta herbatka :) muszę wybrać się do Biedronki :)
    Pozrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. prowadzenie blogu to nie tylko pochlebne komentarze i wszyteko pieknie ladnie i powabnie, to tez przyjmowanie krytyki. a widac tylko w komentarzach mozna Cie chwalic bo ujemnych rzeczy nie przyjmujesz i kasujesz - teraz pokazalas ze Twoj blog to troszke koloryzowanie.pozdrawiam i juz nie bede tutaj zagladac- bardzo mnie zawiodlas a od dawna tutajbylam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro od dawna tutaj zaglądałaś to chyba robiłaś to niedokładnie bo nigdy nie kasuje komentarzy, zrobiłam to może na tym blogu z 5 razy tylko i wyłącznie dlatego bo zostałam obrażona, nie obrażam się na komentarze typu 'różowa barbie, cały różowy ma dom'

      Usuń
    2. "Prowadzenie BLOGU"??? WTF??? Co Ty masz pięć lat i pisać nie potrafisz??? Złośliwe i kąśliwe komentarze to trzeba umieć pisać! Daruj sobie takie zarzuty, bo Gosia ma prawo na swoim blogu robić co tylko ma ochotę, a jak się komuś nie podoba jej mieszkanie czy nawet ona sama to wypad!!! Ja też się podpiszę jako anonimek, a co mi tam!!!

      Usuń
  19. hej, podaj lokalizacje sklepiku w ktorym takie cudaaa

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne słoiczki do przechowywania różności :) Wieszaki też mam takie! Fantastycznie wygląda z nimi wnętrze szafy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiem, że to nie moja sprawa, ale zawsze zastanawiało mnie dlaczego komentarze nie tyle krytyczne co już obraźliwe ludzie wypisują jako anonimy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Na jakiej ulicy taki fajny sklep? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesli lubisz takie drobiazgi, mnostwo swietnych rzeczy jest w pepco, kiedy wybieralam dodatki do mojego mieszkanis wiekszosc udalo mi sie dorwac tam :)
    Ja mam mieszkanie urzadzone w niebieskim i bieli, szczerze? Kumple mojego A. byli pod wrazeniem :)
    To twoje miejsce i skoro wy czujecie sie tam dobrze to co komu do tego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pepco jest jednym z moim ulubionych sklepów ;)

      Usuń
  24. również wczoraj upolowałam herbaty w biedrze z owej promocji : ) wieszaki cudne ! uwielbiam takie !

    OdpowiedzUsuń
  25. ja pierniczę ;/ nie lubię takiego stylu, ale zaczyna mnie już wkur@iać jak tacy ludzie czepiają się Twojego chłopaka. Co ma piernik do wiatraka, toaletka i sypialnia to jej sprawa, to ich wspólne mieszkanie i nie sadzicie że dzielą tą przestrzeń razem. Co za smutni ludzie...

    OdpowiedzUsuń
  26. Widocznie pan Mumin jest pod pantoflem i na wszystko musi się zgadzać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś ograniczona umysłowo.

      Usuń
    2. Ale mega chamska odpowiedź Gosiu! Tak naprawdę dzięki Nam czytelnikom masz tyle wyświetleń i dostajesz za darmo produkty do testowania. Więc wypadałoby okazać trochę kultury i odpisać, że Kamil nie jest pantoflem i pewnie nie będzie (tak tylko podejrzewam)

      Usuń
    3. Widocznie gosia ma za duzo w dupie

      Usuń
    4. dobre sobie, co niby dostaję za darmo :) ?

      Usuń
    5. a ja chamskiego komentarza nie otrzymałam :) ?

      Usuń
    6. W tym wszystkim wychodzi tylko i wyłącznie egocenyryzmm,

      Usuń
    7. Wychodzi szydło z worka: jaka panna niby idealna jest elokwentna. To, że ktoś napisał o Twoim facecie "mumin" nie oznacza, że powinnaś tą osobę obrażać. Muminki fajna bajka, poza tym on jest do nich łudząco podobny (popatrz tak obiektywnie), to nie jest obraźliwe.

      Usuń
    8. określenie kogoś jako mumin jest obraźliwe.
      Ciekawe do kogo Ty jesteś taka podobna ? Może do Buki ? :)

      Usuń
    9. Riposta tak cieta, ze aż wcale ;)

      Usuń
    10. hahahahahahaha :D

      Usuń
    11. Nie mówi sie "tą",tylko "tę"!!!

      Usuń
  27. fajne te zakupy :) , a od tego jadu w komentarzach to aż mdli , widać że te osoby się dowartościowują jadąc po kimś , mi się podoba taki słodki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  28. słodkie ozdoby , świetne te wieszki , ale troche za duzo miejsca w szafie zajmuja jak takie poduchy maja :) i to serduszko tez bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A gdzie dorwalas taki fajny sklep w wawie?bo ja trafiam tylko na same badziewaki w takich miejscach a szukam takich słoiczków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ursynowie ale nie znam dokladnego adresu.

      Usuń
  30. Gosia może post o kosmetykach do ciała?

    OdpowiedzUsuń
  31. jakie urocze wieszaki! :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Gosiu. Zajrzyj sobie na tą stronę http://www.garneczki.pl/produkt/sloik-shabby-chic-bird,8492 Być może Ci się spodoba. Jakiś czas temu buszowałam po tej stronie i po Twoim poście pomyślałam, że Ci się spodoba:) Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne wieszaki i te białe róże, urocze ..

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ladne wieszaczki))) tez bym takie chciala))

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię dodatki w takim własnie stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. aaaale piękne słoiczki! i wieszaki!
    (za to sztucznych kwiatów nienawidzę! :o )

    OdpowiedzUsuń
  37. wieszaki są piekne :)

    A te komentarze zawistne są wrecz smieszne, ktoś musi naprawde miec nieciekawe zycie zeby miec czas na pisanie takich pierdół

    OdpowiedzUsuń
  38. słoiki są świetne :) super sprawa ale sztuczne kwiaty to dla mnie obciach :) niestety nie mój gust ale do Twojego domu pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  39. nie mam konta wiec musze jako anonim ale bedzie brzmiec podejrzanie uwaga :P hehe.
    Chcialam napisac Ci Gosia ze te anonimy powyzej to jedna i ta sama osoba piszaca ..przynajmniej ja tak sobie mysle czytaja te komentarze wszystkie..
    Ta osoba Cie zna pewnie i chce ci w jakis sposob dopiec ale ta osoba musi rowniez wiedziec ze nie dasz sie wyprowadzic z rownowagi i nie bedziesz plakac nocami ze jakas idiotka chce zebys sie 'zaaalaaamalaaa' z powodu jej negatywnych i bezsensownych komentarzy..
    Tez uwazam ze wsio rozowe to az jakies uzalezenienie i sama osobiscie lubie puderkowo ale nie wszystko ;p - ale kazdy ma swoj styl a tego sie nie obraza !! mozna skomentowac jakos negatywnie ale ..przyzwoicie..ludzie..
    Pozdrowienia :)

    p.s. prosilam bym cie o porownanie szminek jakie masz bo widzialam rozne fajne odcienie,a czasem widze zdjecie i nie do konca wiem ktora to szminka:) albo podpisuj zdjecia tak szybciutko:P

    OdpowiedzUsuń
  40. Gonia, Ty masz typową toaletkę czy komode która robi za toaletkę? Pytam, bo własnie się zastanawiam nad takim kąciekiem z lustrem czyli toaletką i nie wiem jak to zorganizować :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie rozumiem po co niektorzy zagladaja na Twojego bloga - zeby krytykowac?ludzie, mniej jadu!! takie zlosliwe rzeczy wracaja jak bumerang. skoro drazni Was rozowo-cukierkowy stylk Gosi to po co tu zagladacie?widac ze nie macie swojego zycia, podgladacie innych krytykujac , z zazdrosci, ze ktos ma indywidualny styl, jest sliczny, mily i zaradny i chcecie jej dogryzc, masakra. I najwazniejsze- zazdroscicie Gosi wspanialego, meskiego faceta ktory kocha ponad wszystko, szanuje i akceptuje swoja narzeczona z kazda jej rozowa zachcianka, to jest milosc, a nie pantoflarz czy tyran ktory narzuca swojej dziewczynie jak ma sie ubierac czy urzadzac swoj pokoj...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu piszesz jako anonim, jak tak świetnie ICH znasz?

      Usuń
  42. Wiesz co Gosiu, ja nigdy nie lubiłam takiego stylu jaki masz Ty, kiedyś przypadkiem weszłam na Twojego bloga, i też sobie pomyślałam, że taka słodka laleczka z ciebie, ale nic bardziej mylnego! Zaczęłam regularnie go czytać i powiem Ci szczerze, polubiłam taki styl, jesteś bardzo młodą osobą, a bardzo zaradną i poukładaną, Twój chłopak również, myślę, że tworzycie zgraną, kochająca się parę, a te wszystkie dziewczyny co wypisują tę bzdury, powinny Ci takiego faceta pozazdrościć! Rozpisałam się trochę, ale już nie mogę czytać tych niestosownych komentarzy, pozdrawiam N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za miłe słowa, niestety bez bloga nikt nie jest w stanie mnie lepiej poznać i często ludzie mają o mnie złe - mylne zdanie.
      no życie...

      buziaki :*

      Usuń
    2. Ja bardzo Ciebie polubiłam, sama nawet próbuje zrobić sobie białą toaletke (z czarnej), ale mi nie wychodzi,jak zrobiłaś metamorfozę swojej? N.

      Usuń
    3. uważasz,że przez bloga ktoś Ciebie lepiej pozna,a niby w jakim celu, kto Ciebie zna to i tak wie jaka jesteś,czy chcesz coś udowodnić światu,czy masz parcie?cheba się trochę pogubiłaś

      Usuń
  43. słoiczki śliczne... a wieszaki cudowne

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo mi się podoba jak urządzasz swój kącik :) Jest tak uroczo, przyjemnie, aż chce się w takim miejscu przebywać :)

    OdpowiedzUsuń
  45. uuu chyba wielu paniom-anonimom faceci nie pozwalają na różowe/białe KOBIECE dodatki. Takim właśnie kobietkom współczuje :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie odpowiadaj nawet na te hejty, nie karm trolli :* :) a wieszaki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  47. dokładnie po co odpisujesz na te niemiłe komentarze dajesz im tylko satysfakcje ...

    OdpowiedzUsuń
  48. OMG!!!!!!!!!!! ILE W LUDZIACH JEST JADU, ZŁOŚLIWOŚCI I GORYCZY MASAKRA !!!!!
    KOCHANI WIĘCEJ UŚMIECHU I ŻYCIE BĘDZIE PIĘKNIEJSZE:) A TY GOSIU JESTEŚ CUDOWNA I TYLE :) RÓB TO CO KOCHASZ:)
    http://ladyisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Końce tasiemek lekko przypal zapalniczką (byle nie za długo bo zrobią się czarne) - wtedy tasiemka nie będzie się "rwać" :)

    Współczuje tego, co musisz to czytać, na Twoim miejscu włączyłabym moderację i niech piszą w próżnie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Według mnie strasznie kiczowaty i bez klasy ten styl, ale jeśli Tobie się podoba.... Pozdrawiam/ Maja

    OdpowiedzUsuń
  51. Gosiu, gdzie w Warszawie jest sklep "wszystko za.."?? Szukam jakichś tanich koszyczków a w Ikei najtańszy za 20 zł :/

    OdpowiedzUsuń
  52. Dobry dla 15letniej dziewczynki,

    OdpowiedzUsuń
  53. przepraszam ale pytanie o mieszkanie miało być tutaj ;-) byłabym wdzięczna gdybyś odpisała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  54. uwielbiam takie połączenia kolorów - pastele rządzą :) a komentarze o Twoim facecie i jego podejściu do różowego są tak beznadziejne, jak osoby piszące je ;) ps. Gosiu chciałam napisać o tym tutaj, bo w sumie nie mam gdzie, ale UWIELBIAM TWOJEGO INSTAGRAMA :) pierwsze co robie jak włączam komputer to zaglądam czy dodałaś jakieś nowe foto ;) Twój insta jest najlepszy! :) pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za miłe słowa ;) ojj tak, wkręciłam się w insta ;) bardzo mi miło :***

      Usuń
  55. Po co w się Gosi czepiacie nie macie rozumu .Gosia to też człowiek ,a to całe obrażanie to jeżeli wam się nie podoba to nikt was nie zmusza ze wchodzić na jej bloga to nie strona do krytykowania ja bym się wstydziła , a gdyby ktoś o was tak napisał miło bywam było ? no waśnie pomyślcie za nim coś napiszecie. pozdrawiam O.
    PS Gosiu uważam ze jesteś miłą osobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żeby wchodzić . sorry literówka

      Usuń
  56. Też chcę mieć tak urządzone mieszkanko jak Ty :) Zakochałam się, wszystko cudowne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Gosiu zerknij sobie na nową gazetkę biedronki, będzie sporo fajnych dodatków do mieszkania :)
    Buziaki :)

    http://gazetki.biedronka.pl/g259,przytulne_mieszkanie.html

    OdpowiedzUsuń
  58. Ślicznie masz:) Szkoda, że kiedy wprowadziłam się do mieszkania mojego faceta pewien styl był eee wypracowany już:D S.

    OdpowiedzUsuń
  59. super zakupy, zwlaszcza te pierwsze pojemniczki ze wstazeczka, cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  60. jejuuuu. ja też chcę takie słoiczki!!! piękne! :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *