czwartek, 6 marca 2014

a może fuksja? KOBO 108

Witajcie!

Dziś kolejna notka z cyklu kolorowych ust. Mam Wam jeszcze wiele do pokazania, moja 'kolekcja' szminek jest dość pokaźna i cieszy mnie jak ciągle się powiększa. Jak możecie zauważyć zawsze uda mi się znaleźć jakieś perełki za niską cenę, szkoda by mi było wydać większą sumę na jedną pomadkę, wolę mieć kilka aniżeli jedną.
Oczywiście chciałabym przetestować pomadki MAC ale boję się, że jak spróbuję to nie skończę a mój portfel tego nie wytrzyma. 

Dziś post o pomadce, którą kupiłam jeszcze na studiach, spodobała mi się ponieważ jedna ze znajomych miała ją na ustach. Użyłam kilka razy i odłożyłam w kąt, sama nie wiem czemu.

KOBO 108 fuchsia

+ kolor 
+ trwałość - u mnie ta szminka trzyma się bez poprawek dobrych kilka godzin
+/- konsystencja - bardzo kremowa, przez co szminka łatwo może się złamać.
+ absolutnie nie wysusza ust
+ intensywność koloru, jest świetnie napigmentowana
+ cena - na pewno mniej niż 20 zł
+/- dostępność - tylko drogerie Natura
+/- wykończenie pomadki - błyszczące, dla mnie to niestety nie jest plus ponieważ wolę matowe szminki, ale oczywiście, też nie jest to wadą :)

podsumowanie : Bardzo fajna szminka, idealna na sezon wiosna/lato. Zapewne zużyję ją ale nie kupię ponownie ponieważ mam wiele innych ulubionych. Jeśli chodzi o inne kolory z tej serii - niestety nic ciekawego nie wpadło mi w oczy.

Koniecznie dajcie znać jak Wam się ona podoba!









buziaki,
Gosia




61 komentarzy:

  1. rewelacyjnie do Ciebie pasuje, ja w życiu bym dobrze w takiej nie wyglądała:/

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny kolorek :) ogolnie jestes bardzo ladna kobieta:)

    prosze o post z Twoim pokojem <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. włosy masz cudowne i cała jesteś śliczna> miłego dnia .

    OdpowiedzUsuń
  4. sama poluję na taki 'fuksjowy' kolor z wibo jako kolejna szminka do kolekcje. Zdecydowanie pasuje Ci na ustach taki odcień : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś tak lepiej wyglądasz w pastelach :)
    Ja mam fuksję z Avon Color Trend, Wibo, Bell i L'oreal Rogue Caresse i ta ostatnia jest po prostu niezastąpiona!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie wyglądasz w takich kolorach, a niewielu osobom takie odcienie pasują. Piękna Gonia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten kolorek , uwielbiam go nosić zimą i wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. skad jest apaszka cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjaciółka ja ma i uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięky kolor, również uwielbiam szminki, mam ich bardzoooo dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie !
    Mam podobną z Inglota. Tylko strasznie wysusza usta :( Chciałabym Tą z Kobo, ale niestety u mnie w mieście zamknęli Naturę przez co strasznie ubolewam . :(

    http://favorisdemavie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. mam podobna pomadkę i bardzo ją lubię, ale nie wyglądam w niej tak ślicznie jak TY :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor ładny, ale podkreśla żółty kolor Twoich zębów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Zamiast kupować kolejna torebkę moglabyś wybielic zęby

      Usuń
    2. To samo pomyślałam. I nie piszę tego jako złośliwość, ale naprawdę przy tej szmince Twoje zęby wyglądają na żółte, czego nie zauważyłam nigdy wcześniej do tej pory.

      Sylwia

      Usuń
    3. Anonimie - ja decyduję na co wydaję swoje pieniądze, dzięki za rady, dla Twojej informacji nie wszyscy muszą mieść białą jak śnieg kość zęba.

      Usuń
    4. ale ludzie mają problemy...

      Usuń
    5. Komentarz z kupowaniem nowej torebki zamiast wybielania zębów faktycznie jest nie na miejscu,ale uważam że komentarze zwracające uwagę na żółty odcień zębów Gosi przy tej szmince nie są niczym złym,ponieważ nie są one napisane w sposób obraźliwy.

      Usuń
  14. śliczny kolor, gdy byłam blondynką to zaopatrywałam się w takie. Ale odkąd mam ciemne brązowe włosy to w tego typu barwach nie wyglądam korzystnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny kolor tej pomadki :)
    Pozdrawiam, swiatcharlotty

    OdpowiedzUsuń
  16. a co to za śliczne perfumy z tyłu? :D

    OdpowiedzUsuń
  17. mam odcień nude z tej serii i muszę przyznać że są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż mi się zachciało takiego koloru:) Ciekawe jakbym się czuła z takimi ustami:) Zwykle podkreślam jedynie oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie śliczne i zadbane włoski :) Zazdroszczę Gosiu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam ten kolor, uwielbiam go! A szminki z Cobo mnie zachwycają właśnie przede wszystkim dlatego,że długo utrzymują się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. gosiu palisz papierosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha bo masz strasznie zolte zęby i myslalam ze to przez papierosy - nie chce cie urazic tym komentarzem:) pozdr

      Usuń
  22. wreszcie masz cos innego na sobie, bo ciagle cie widac bylo w tej bluzie z h&m.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre, bluzę tą mam już jakiś czas a miałam ją na sobie max 4 razy, rzeczywiście tylko w tej bluzie chodzę.. no niezbyt często mnie widujesz.

      wyobraź sobie, że nie da się codziennie robić zdjęć na bloga i często wykonuję jednego dnia zdjęcia na kilka notek, stąd ubiór czasem może się powtórzyć. po co od razu takie wredne komentarze? no po co ?

      Usuń
  23. mam tą i czerwona szminke z tej serii i tez jest spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super ci w tym kolorze :) i w tym makijażu

    OdpowiedzUsuń
  25. skąd łańcuszek ?PRZEPIEKNY :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny kolorek, Tobie Gosiu przepięknie w takich żywych kolorach;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pasują Ci takie wyraźne soczyste odcienie szminek;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakoś nie zauważyłam, żeby Gosia miała żółte zęby. Ładny kolor pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz ładne włosy, jak często podcinasz końcówki, używasz czegoś zwiekszajacego objętość??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam bardzo zniszczone końcówki i dość często je podcinam, sama.
      nie używam niczego na objętość ;)

      Usuń
  30. Skąd masz bransoletkę z misiem?

    OdpowiedzUsuń
  31. Skąd masz bransoletkę z misiem?

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie Ci w niej, ale też sama wolę maty lub satyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. sliczny kolorek! chyba tez sobie taki sprawie ;)
    Gosiu skad ta koszulka i za ile kupiona?:* szukam takiej z takim glebszym dekoltem a nie moge nigdzie znalezc :( pomoz!:*

    OdpowiedzUsuń
  34. Zrobisz post jak konturujesz twarz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że na zdjęciach nie uchwycę tego :)

      Usuń
  35. Skąd masz tą śliczną bransoletkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ale ślicznie wyglądądasz! cudowny makijaż masz <3

    OdpowiedzUsuń
  37. nie powinnas uzywac tej pomadki bo za bardzo podkresla Twoje zolte zeby i nie odbierz tego jako zlosliwosc, sama kiedys nie mialam zbyt bialych ale paski blend-a-med pomogly :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gosiu, czy mogłabyś powiedzieć jakiego tuszu używasz? Daje przepiękny efekt na rzęsach :) Jesteś prześliczna :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. mam ten sam kolor :) jak dla mnie jets bardzo fajna :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *