piątek, 28 marca 2014

akcja cup art Starbucks + konkurs

Witajcie!

Zostałam zaproszona przez Starbucksa do akcji cup art. Jeśli nie wiecie co to za akcja, to już Wam tłumaczę. Cup Art, #KubekSztuki, czyli sztuka malowania na kubkach - to trend, który dzięki marce Starbucks  dotarł właśnie do Polski. Na facebooku możecie obejrzeć galerię z kubkami innych osób. 

Szczerze mówiąc, długo myślałam jak przyozdobić mój kubek, pożyczyłam do tego nawet pastele od siostry Kamila :) Ale jako, że nie jestem zbytnio uzdolniona artystycznie to ozdobiłam kubek w inny sposób. 
Od początku wiedziałam, kubek musi odzwierciedlać mnie - musi być pastelowy!
Stwierdziłam, że wykorzystam do tego po prostu materiały jakie mam w domu, koronkę i korale, czyli to co lubię!
Nie chciałam by mój kubek był pstrokaty i postawiłam na minimalizm dlatego jest skromny ale za to jestem z niego bardzo zadowolona! Ja chętnie piłabym z takiego kubka i nie obraziłabym się gdybym otrzymała kiedyś kubek z takim właśnie nadrukiem. Dajcie znać jak Wam się podoba moje małe dzieło!


a teraz konkurs : 
1. Musicie pójść do najbliższego Starbucksa i poprosić o czysty kubek 
2. Dajcie się ponieść fantazji i stwórzcie coś swojego (technika dowolna, proszę jednak nie ingerować w logo Starbucksa)
3. Wyślijcie do mnie na maila zdjęcie kubka ( goniaroniaa.blog@gmail.com )
4. Na Wasze zgłoszenia czekam do 11 kwietnia
5. Spośród zgłoszeń wyłonię 5 zwycięzców, którzy otrzymają kawę VIA + kubek ceramiczny Starbucks.








 
Miłej zabawy!

Gosia

7 komentarzy:

  1. no to sie wysililas po pieronie !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te perełki dookoła mogą trochę przeszkadzać w piciu, ale czego się nie robi, żeby mieć taki ładny kubek. Można się pomęczyć :)

    Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  3. A taki czysty kubek ile kosztuje? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. minimalizm przede wszystkim :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. skromnie ale z klasą :)

    elegancki i uroczy kubek Gosiu!

    pzdr.

    AnusiaPn(mon_soleil)/wizaż.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *