niedziela, 16 marca 2014

biel, dżins i złoto + gość pudelek :)

Witajcie!

Moja noga wreszcie wraca do normy, mogę już chodzić. Szkoda tylko, że pogoda się popsuła i weekend był deszczowy. 

Dziś mam dla Was strój dnia. Typowo wiosenny, połączenie bieli ze złotem i dżinsami.
Bluza jest przepiękna i wiele z Was pytało pod ostatnią notką skąd jest, możecie ją kupić tutaj. Świetnie komponuje się z dość dużym, złotym łańcuchem i dżinsami. Buty również kolorystycznie pasują, dodatkowo są wygodne i teraz tylko w nie moja stopa jest w stanie się zmieścić ;) 

bluza tu
łańcuch tu
spodnie only
torba h&m
kurtka zara
buty no name
okulary no name
chusta no name


bluza jest asymetryczna, ma ciekawą fakturę i złote suwaki po bokach.









w weekend miałam u siebie takiego pięknego gościa :)





dziś słońce walczyło z pochmurnym niebem, pięknie to wyglądało :)


dzisiejszy księżyc <3



buziaki :*
Gosia






49 komentarzy:

  1. Fantastycznie wyglądasz ;) boska bluza ;)
    Pastelowe i jasne kolory są dla Ciebie stworzone :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mega! nieco luzu ale i elegancji :)
    ostatnie zdjęcie....aż mnie ciary przeszły

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz ;)))
    strasznie podobają mi się Twoje okulary muszę gdzieś takie upolować :):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie słodkie stylizacje ! Świetny kolor szminki ! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna bluza, szkoda że taka krótka , jakby była dłuższa byłaby idealna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauwazylam ze ty wszystkie bluzy masz za krotkie.... zawsze wystaje spod spodu jakis top...

      Usuń
  6. Ostatnie zdjęcie ♥
    U mnie też taki piękny! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku wyglądasz prześlicznie! Jakbym miała taką figurę na pewno bym ściągnęła tą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bluza i piesek! ;-) W zarze na dziale dziecięcym jest teraz podobna bluza za chyba około 70 zł ;-) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobaja mi sie takie okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. od ciebie bije mega pozytywna energia;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. super look :) a piesio przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nóżki jak patyczki , zazdroszczę ci :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. haha śpią świetnie! najfajniesze zdjecie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zarówno bluza jak i naszyjnik są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. idealny zestaw:) świetna bluza i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  16. super wyglądzasz , a może kupicie sobie pieska :))

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjna stylizacja, wow:)

    zapraszam na moje groszkowo-motylkowe candy - idealne dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz. Bardzo podoba mi się torba i uwielbiam takie rozmyte kolory.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna stylizacja,choć uważam że bluza powinna być dłuższa. Wygląda troszkę jakby była za mała.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluza przepiękna! zresztą jak i cała stylizacja :)))
    Pozdrawiam, swiatcharlotty

    OdpowiedzUsuń
  21. Boskie masz okulary! Poluje na takie niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podobają Twoje stylizacje!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny strój a bluza rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. chcialabym bardzo taka bluze i naszyjnik ! cudnee! a kolor bialy kocham ! ile mniej wiecej kosztuje ta bluza i naszyjnik. szkoda ze nie ma ich na polskich stronach . bo na takich zamawiac nie umiem ;/ Gosiu czy bylaby taka mozliwosc zebym wyslala Ci pieniadze a Ty zamowiłabyś mi tę bluze i naszyjnik? lub chociazby pomogła zamówić mi na tej stronie? buzka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niesamowite to zdjęcie z księżycem!

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajna bluza
    a szal uroczy
    całość bardzo mi się podoba :)


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny zestaw! bosko wyglądasz:) okularki fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gonia ,już teraz tak letnie looki, to co będzie w lecie.A kurtka niśmiertelna . pozdrawoam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, myślę, że to nie jest letni look :) w minionym tygodniu było nawet 19 stopni więc można było pozwolić sobie na takie ciuchy :)

      Usuń
  29. piesio cudny,a co z Twoim pupilem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. został w domu, nie przeprowadził się z nami :)

      Usuń
  30. Tobie we wszystkim jest dobrze i w spódniczkach i w spodniach. :)
    Chciałabym nie mieć problemów z ubraniem się - niestety nie mogę nosić spodni, bo wszystkie są za małe w pupie :( niestety :(

    http://favorisdemavie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej dziekuję :* ja miałam kiedyś taki problem, że nie lubiłam się w spodniach, było to jakieś 10 kg temu... schudłam i nadal nie czuję się dobrze, widzę swoje niedoskonałości..

      Usuń
    2. Gosia, a tak z ciekawości spytam w jakim czasie udało Ci się zrzucić te 10 kg?

      Usuń
  31. ojej dziekuję :* ja miałam kiedyś taki problem, że nie lubiłam się w spodniach, było to jakieś 10 kg temu... schudłam i nadal nie czuję się dobrze, widzę swoje niedoskonałości..

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej Gosiu wyglądasz cudownie.



    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=7720344

    OdpowiedzUsuń
  33. super stylizacja taka na luzie:) buty robia szał:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pudelek <3 zawsze uśmiechnięta :P
    PS. Uwielbiam Twoje baby hair.


    http://aliszka-space.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. wyglądasz genialnie !:) bardzo lubie takie zestawy !

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz piękną figurę ;O
    a co do stylizacji to w pastelach Ci do twarzy i piękna bluza.

    OdpowiedzUsuń
  37. A mi się podoba i bluza ( i wcale nie jest za krótka) i cała reszta ;) Pozdrawiam

    http://mankutkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Najlepsza stylizacja! Wszystko to świetnie ze sobą współgra :) No i pozazdrościć urody

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *