poniedziałek, 10 marca 2014

cetaphil - najlepszy nawilżacz dla cer problematycznych

Witajcie!



Dziś kilka słów o Cetaphilu. Kupiłam go ponieważ mam cerę problemową, z niedoskonałościami a taką trzeba szczególnie pielęgnować i nawilżać. Naczytałam się pozytywnych opinii na wizażu i zostałam zachęcona. Towarzyszy mi już od 3 lat, oczywiście zdradzałam go z innymi, ale zawsze wracałam do niego z 'podkulonym ogonem', zużyłam 4 opakowania i bardzo się polubiliśmy.

Jego pełna nazwa to Cetaphil MD dermoprotektor. Balsam do twarzy i ciała.

Co mogę o nim powiedzieć po tak długiej znajomości ? 
Używam go jako kremu na noc, świetnie się do tego sprawdza, jest lekki, nie klei się, można go z powodzeniem nakładać pod makijaż, co prawda nie zawiera filtrów. 
Jest w wielkiej 250 ml butli, która starcza na długo. Ja używam go tylko i wyłącznie na twarz - szkoda mi marnować go na ciało ponieważ mam inne produkty do tego. 
Mała ilość wystarczy by rozsmarować go na twarz, wystarczy naprawdę malutka ilość kosmetyku. 
Myślę, że świetnie nada się do każdego typu cery, od bardzo suchej, atopowej po tłustą, trądzikową.
Producent sugeruje, że Cetaphil jest świetnym kosmetykiem podczas kuracji kwasami, retinoidami i innymi kuracjami, które mogą wysuszyć naszą skórę. Jest bezzapachowy i niekomedogenny, czyli nie zapycha porów. Dodatkowo  wygładza skórę i chroni jej naturalny płaszcz lipidowy. 




Według mnie nie jest to zwykły krem a specjalistyczny preparat, który naprawdę działa!
W tej chwili używam punktowo acnedermu, który bardzo lubi wysuszać, Cetaphil jest świetnym dopełnieniem tej kuracji, ponieważ świetnie nawilża i łagodzi moją skórę twarzy.

Jego cena waha się od 30 do ponad 40 zł za 250 ml.
Ja często kupuję go na promocjach. 
Do nabycia w aptekach :)









A jaki jest Wasz ulubiony krem?

buziaki,
Gosia

23 komentarze:

  1. Nie miałam nigdy, ale na szczęście nie mam szczególnie problematycznej cery. Mam normalną z tendencją do zmian w strefie T i małych naczynek. Generalnie polecam krem AA wrażliwa natura nawilżający. Myślę, że na noc spokojnie nada się też dla problematycznej cery, bo seria wrażliwa natura jest dla wrazliwcow. Wiem, że Effaclar duo jest polecany przez dziewczyny mające podobną cerę do Twojej, kupilam nawet sama, aby nakładać na wypryski. Ale akurat mi ni pomógł i chyba go sprzedam, bo jest prawie cały, a po co ma się marnować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie rozglądam się za kremem nawilżającym! Dzięki Tobie zdecydowałam się na Cetaphil, ale w innej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go stosowałam dosyć długo-z tym, że poza cerą problemową jestem atopowcem i poleciła mi go dermatolog. Nasz romans trwał ok 2 lat, potem wypróbowałam krem AA (który po ok 2 mies zaczął mnie uczulać...), a teraz romansuje z ziają dla atopowców i mogę ją z czystym sumieniem polecić-świetnie nawilża (porównywalnie do cetaphilu o ile nie lepiej!), jest bezzapachowa, świetna pod makijaż, zdecydowanie tańsza i bardzo wydajna (tubka starcza mi na ok 4 miesiące), dodatkowo od kiedy ją stosuje nie mam ataków :) Jedyny minus to dostępność-bardzo trudno znaleźć ją w aptekach, ale z łatwością na stoisku ziaji :)
    Wygląda tak:http://wizaz.pl/kosmetyki/foto/59454_500.jpg
    Także jeśli polubiłaś się z cetaphilem to z tym kremem też powinnaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo czytałam o tym balsamie jak i o żelu do mycia buźki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A dla mnie aktualnie najlepszym kremem do mojej cery problemowej jest Mizonowy ślimaczek. Od kiedy go używam mam mniejsze problemy z cerą, tylko nawilżenie daje średnie, więc co jakiś czas używam maseczek albo innego kremu na noc.

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam go, niestety przez silikony w składzie zapycha... a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie już po raz któryś z kolei spotykam się z opinia że niestety zapycha,a przecież producent deklaruje coś całkiem odwrotnego.Sama nie uzywalam.Jako bardzo dobry krem do cery że skłonnością do przesuszen i innych niespodzianek polecam krem ziaja z bio olejkiem arganowym.

      Sylwia

      Usuń
    2. Z tego, co ja doczytałam silikony w składzie nie mają działania komedogennego. Ja z lubością używam go pod makijaż, i w tej roli sprawdza się świetnie - nawilża, utrwala podkład, nie przechodzi w błysk :)

      Usuń
    3. ja mam go ponad rok i skończyć nie mogę, zapycha a do ciała za małe nawilżenie ,mąż też od czadu do czasu używa. jestem na nie...

      Usuń
  7. Ja natomiast stosowałam emulsje myjącą do twarzy z Cetaphilu która spokojnie można zmyć makijaż, także ten oczu - poleciała Pani dermatolog podczas kuracji. Rewelacja! Co do kremu, na noc używam kemu z Pharmaceris z 10% kwasem migdałowym. Na dzień nie znalazłam jeszcze swojego ideału :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie próbowałam jeszcze, chociaż parę lat temu się do tego zabierałam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja mam na niego uczulenie,i jeszcze atopie mi pogłębia :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę, czytałam o nim tak sprzeczne opinie, że sama nie wiem czy chcę go wypróbować. A sądząc po opisie mógłby przypasować mojej skórze :) Może jeszcze będzie nam dane się spotkać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi po jego stosowaniu pojawiły się na czole podskórne gródki, więc go odstawiłam. Fakt bardzo dobrze nawilżał :)

    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam problematyczną cerę i mi pomaga krem Iwostin :) zdjęcie u mnie na blogu ;) rewelacja jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do oczyszczania buzi.polecam Ci żel micelarny z cetapila nie podraznia, uzywalam też.kremu i jest lekki;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje pytanie bedzie bardzo glupie, ale licze na odp. Gosiu czy moglabys zmierzyc swoj obwod ramion/ barkow? Juz tlumacze. Jestem twojego wzrostu a ostatnio mam kompleks szerokich ramion i chce porownac z innymi osobami czy powinnam miec ten kompleks czy jestem glupia. Prosze nie smiej sie ze mnie :p

    OdpowiedzUsuń
  15. To także i mój ulubieniec, ale dziwi mnie ta promocja... Ja kupuję go w aptekach w cenie regularnej (nie pamietam dokładnie) ale płace nie wiecej niż 30-35zł już od lat.. koniecznie zwroc uwagę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedyś dostałam go od dermatologa to taki wysyp dostałam że aż dermatolog był w szoku

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedyś może wypróbuje tylko cena trochę odstrasza chyba, że w promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosiu a kiedy będzie jakaś notka o acnederm, czekam na to ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciągle widziałam mnóstwo reklam tego produktu i byłam ciekawa opinii na jego temat. To chyba pierwszy blog, na którym czytam jego recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosiu, mogłabyś polecić mi jakiś dobry krem do twarzy oraz puder matujący? Ponieważ moja twarz bardzo szybko się przetłuszcza.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *