sobota, 22 marca 2014

Clarisonic - mój nowy różowy gadżet. Gdzie zakupić taniej Clarisonic?

Witajcie!



Dziś post o moim nowym, różowym cacuszku, sonicznej szczoteczce do czyszczenia twarzy Clarisonic. Do jej zakupu zbierałam się ohohohooh, długo za nim weszły stacjonarnie do Polski. Przyznam, cena odstraszała. Ale okazało się, że nie trzeba dawać zarobić Perfumerii (w Sephorze te szczotki są za 639zł, paranoja). Ja swoją kupiłam za uwaga, 300 zł. I ta cena mnie właśnie przekonała do jej zakupu.
W zestawie mamy oczywiście ładowarkę(ja mam akurat ładowarkę amerykańską i niezbędna jest tutaj przejściówka ale to są groszowe sprawy), pudełko podróżne i jedną głowicę.
Widziałam na allegro, że można dostać te szczotki właśnie za taką samą cenę jak ja zakupiłam. Nie wiem natomiast jak jest wtedy z gwarancją i oryginalnością produktu.
Głowica w Sephorze kosztuje 105 zł, na allegro można taką samą dostać za 33 zł :)
Jedną głowicę producent zaleca używać przez 3 miesiące, po tym okresie powinno się wymienić końcówkę.
Końcówki można dobrać pod potrzeby naszej skóry. W zestawie otrzymujemy Sensitive, która podobno jest najlepsza.

Ja mam problemy z cerą, potrzebne mi porządne oczyszczenie twarzy, dlatego twierdzę, że ten produkt jest dla mnie. Myślę, że dla osób z bezproblemową skórą będzie to tylko zwykły gadżet.

Naczytałam się naprawdę bardzo dużo opinii na temat tej szczotki, wychwalana jest pod niebiosa.
Więcej napiszę Wam w osobnej notce jak wyrobię sobie zdanie na jej temat.

Model który ja wybrałam to Clarisonic Mia 2, oczywiście bladoróżową.

na samym wstępie wkurzyło mnie to, że pierwsze ładowanie musi trwać 24h przez co nie mogłam jej do razu użyć, a niestety jestem w gorącej wodzie kąpana.

Producent zaleca używanie szczoteczki 2 razy dziennie, rano i wieczorem, tak też zamierzam robić. 
Urządzenie ma dwie prędkości, bateria starcza na 2 tygodnie, po czym trzeba ją ładować kilka godzin. Plus za to, że jest wodoszczelna i można jej używać w wannie/pod prysznicem. Jest mała i poręczna. Po minucie Clarisonic się wyłącza ponieważ taki czas powinien starczyć na oczyszczenie całej twarzy. 

na blogach poruszane są kwestie czy szczoteczka kupiona online tak tanio jest na pewno produktem oryginalnym. Przyznam, że przez chwilę miałam wątpliwości ale nie różni się ona niczym od oryginału i bez problemu zarejestrowałam ją na amerykańskiej stronie Clarisonic.

Dam Wam znać za kilka dni jak się spisuje to moje małe cacuszko :)
Mam nadzieje, że będą to dobrze wydane pieniążki.












buziaki,
Gosia


40 komentarzy:

  1. Ja kupiłam w sephorze, wolę mieć pewnosc co do jej oryginalonosci i miec gwarancję na szczoteczkę- tylko cos sie z nia stanie,zanosze do sephory i od reki dostaje nową.
    Duzo sie naczytalam o podrobkach za 300 zl.nawet w Usa ten model kosztuje 150$,więc nikomu sprowadzac i sprzedawać taniej by się nie opłacało.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam opinię Kamili. Szczoteczka kupiona w Polsce w autoryzowanym punkcie sprzedaży daje nie tylko pewność oryginalności, ale również bezproblemowo uznawaną gwarancję.

      Usuń
    2. Zgadzam się!
      Ja czekam na kolejną promocję w Sephorze na wszystko i wtedy upoluję ją z 20% rabatem a co!

      Usuń
    3. Mi się wydaje że goniaronia kupiła niestety podróbkę. Macie racje, taka cena jest niemożliwa. Najtaniej oryginalną można dostać w USA, po ok 150 dolarów, nawet z jakimiś rabatami nikomu by sie nie opłacało sprowadzać jej i sprzedawać po 300 zł. Nikt chyba nie prowadzi akcji charytatywnych i nie dokłada do interesu z własnej kieszeni :D
      goniaronia - a może to szczoteczka ze słynnego grupona na którym ostatnio można było kupić podróbki wlasnie za ok 300 zł ?? czytałam ze mnóstwo ludzi kupiło i sie nabrało, niestety wiekszosc nawet nie jest świadoma ze to podróby :(

      Usuń
    4. Nie ma żadnej różnicy między tą za 300, a za 600 zł. Wszystkie są z jednej fabryki. A w USA one są bardzo często na duuuużej promocji i dlatego są tańsze.. Chyba słyszałyście o słynnych mega rabatach Amerykańskich?? A poza tym rozumiem że jak Wasi rodzice zarabiają mnóstwo kasy i macie na to żeby sobie kupić jakąś głupią szczoteczke za 600zł no to tylko pozazdrościć. Ja bym wolała kupić za 300 zł a za drugie 300 co innego albo nawet oddać na chore dzieci. Pozdrawiam Marta

      Usuń
    5. Mieszkam w Ameryce,wiec sie wypowiem.
      Gosiu,mozliwe ze kupilas podorobke,ale to nie jest przesadzone, sprawdz u producenta, porownaj z ta ze sklepu,kiedys chyba xbebe robila porownanie oryginalu I podrobki.
      Droga Anonimko-Marto, jezeli cos kosztuje 300zl a cos 600,to wlasnie dlatego,ze nie jest produkowane w tej samej fabryce. Szczoteczki Carisonic stacjonarnie mozna dostac 150plus podatek, nie ma taniej, I zapomnij o mega znizkach w tym temacie,na ten product akurat promocje I kupony nie istneja,no chyba ze jestes pracownikiem np. Sephory czy Ulty to dotaniesz jakis swiateczny bonus I masz znizke pracownicza na wybrane produkty,ale na wiecej nie licz.
      Druga sprawa sa "wypadki z tira czyii po prostu kradzieze. Nie robcie wielkich oczu, tak tu tez jest to na swietle dziennym- jezeli ktos skubnal to sprzedac cos za 100$ bardzo sie oplaca.
      Osobiscie mam ta szczoteczke, kupilam na ebayu, za 80$, dziala bez zarzutu, skora jest po niej genialna, sprawdzilam dokladnie z ta sklepowa, bez roznicy. Po co przeplacac?
      Pracowalam kiedys w sklepe kosmetycznym, kupuja kosmetyki za grosze aby poukladac ladnie na poleczce z 3 krotna przebitka.

      Usuń
    6. ups, rposze o wykasowanie adnotacji do Ciebie Gosiu, nie przeczytalamz,e juz ja zajerestowalas I okazala sie originalna, super, gratuluje:)))

      Usuń
    7. Pracuję w Sephorze więc wiem dokładnie jak wygląda oryginał,, wszystko jest z nią ok.

      Usuń
  2. A czy ona nie podraznia buzi? cena obledna :O ale moze warto:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją podrażniła, oddałam ją z powrotem do sklepu :/

      Usuń
  3. Podasz link do sklepu?

    OdpowiedzUsuń
  4. No niestety, raczej nie ma możliwości kupienia oryginału za 3 stówki. Podaj źródło zakupu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie szkoda, że nie chcesz podzielić się źródłem zakupu, żeby inne osoby też miały możliwość skorzystania :-) Chyba, że kupiłaś ją w Sephorze (czytałam, że tam pracujesz) ze zniżką pracowniczą ;-) I stąd taka tajemnica. Ale piszesz, że on-line, więc... ?

      Usuń
    2. wkradł się błąd, chodziło mi o to ,że szczoteczkę można kupić online a nie, że ja w taki sposób ją zakupiłam.

      Ze zniżką pracowniczą sephory nie ma aż takiego rabatu.
      Jak się ma rodzinę w stanach też można mieć ją o wiele wiele taniej :)

      Usuń
  5. Hej, masz gwarancję do szczoteczki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepiej sprawdź na stronie producenta (na stronie usa, bo na pl chyba tego nie ma), czy numerki ze szczotki da się zarejestrować, bo jeżeli nie, to niestety, ale trafiła Ci się podróbka, a jakby nie było, 300zł za nieoryginalną szczotę, to nie za przyjemna sprawa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja jest oryginalna, pisałam w poście że ją zarejestrowałam

      Usuń
  7. Ja widziałam nawet cenę 839 zł! Masakra z tymi szczoteczkami.

    OdpowiedzUsuń
  8. No to gdzie w końcu można kupić taniej tę szczotkę, bo z tej notki nie wiadomo :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam takiej szczotki do mycie twarzy, ale przyznaję, że ładny gadżet, cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa czy się sprawdzi :) czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkcja takiej szczotki i tak jest dużo tańsza niż 300zł, wg. mnie głupotą jest wydać na nią 639 zł.. Tutaj płaci się głównie za firmę, tak samo jak np. w przypadku szczoteczek elektrycznych do zębów, jest mnóstwo tanich zamienników działających identycznie jak szczoteczki droższych firm..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, natomiast całe szczęście moja szczoteczka nie jest zamiennikiem a oryginałem :) mam szczoteczkę do zębów oral b i kupuję zamienniki na allegro bo są 20 razy tańsze a działają tak samo.

      Usuń
  12. Trochę nie trafny tytuł posta, piszesz 'gdzie zakupić clarisonic taniej' ale w tekście nie ma odpowiedzi...

    OdpowiedzUsuń
  13. Może zużyta (po 3 miesiącach) szczotka nada się do peelingo wania ciała :) Będziesz miała 2 w 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że szczotka okaże się tak dobra, jak o niej piszą;) Czekam na opinię jak działa u Ciebie, bo mam podobny typ cery, może zacznę na nią odkładać:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam używam szczoteczki BeBeauty i też jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosiu, nie napisałaś gdzie ją kupiłaś.Proszę, podziel się tą informacją. Też chętnie bym kupiła :) Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swoją kupiłam od dziewczyny która miała jedną szczoteczkę dlatego nie mam po co podawać Wam na nią namiarów bo miała ją tylko jedną.

      na allegro są dostępne te szczoteczki, piszą, że podróby, ja słyszałam, że są oryginalne ale kradzione.

      Usuń
    2. a wcześniej pisałaś, że masz od rodziny ze stanów...ściema za ściemą.

      Usuń
    3. błagam czytaj ze zrozumieniem, napisałam, że można załatwić sobie taniej jak ma się rodzinę w stanach.

      Usuń
  17. no to gdzie zakupić taniej za 300zł? nie dałaś odpowiedzi, nie rozumiem, po co ten chwytliwy tytuł posta skoro nie daje odpowiedzi??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są dostępne online, wystarczy poszukać na allegro..

      Usuń
  18. Nie wiem czy wydałabym 300zl na takie urządzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. witam, mam pytanko, jak sprawdzić czy kod na urządzeniu clarisonic mia 2 jest autentyczny? mój kod to MT13238A - czy każde urządzenie ma swój kod unikalny czy może każdy kolor ma swój kod, czy tam rodzaj - proszę o odpowiedź, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. witam, mam pytanko, jak sprawdzić czy kod na urządzeniu clarisonic mia 2 jest autentyczny? mój kod to MT13238A - czy każde urządzenie ma swój kod unikalny czy może każdy kolor ma swój kod, czy tam rodzaj - proszę o odpowiedź, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *