wtorek, 25 marca 2014

DIY : świecznik ze słoika, wazon z butelki

Witajcie!

Wczoraj wpadłam na pomysł, że sama wolę coś stworzyć, niż wydawać w sklepie pieniążki na kolejny gadżet.

Wzięłam biały sznurek, średniej długości i zaczęłam nawijać go na długą, pustą butelkę, tak powstał wazon w którym mogę trzymać kwiatki. 
Postanowiłam również wykorzystać słoiki, które zawalały naszą kuchnię, użyłam wstążek jakie miałam w domu a dziś odwiedziłam pasmanterię by zaopatrzyć się w koraliki i koronki. W taki sposób można samemu zrobić świecznik, ozdobny słoik na herbatę, kawę, cukier. W jeden ze słoików włożyłam lampki choinkowe, tak powstała dość oryginalna lampka :)

oto efekty :

























Co sądzicie o takich pomysłach ? 

buziaki,
Gosia

24 komentarze:

  1. Jakie fajne rzeczy wyczarowałaś:)

    http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie przez cały ubiegły miesiąc za podstawkę do tealightów służył delikatnie 'podrasowany' kieliszek od Gorzkiej Żołądkowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana są takie światełka bezprzewodowe na baterie co by kabelek nie wisiał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądają te koronki na słoikach i pomysł z lampka genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł a ten wazon genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam też take ale nie pale w nich świeczek i teraz myśle z czasem że miejsce mi zajmują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi sie bardzo wazonik spodobal, no i swietna dekoracja z gwiazdka i koralikami))))

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne są te słoiki z lampkami choinkowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi bardzo podoba się pomysł słoikowej lampki
    w której włożyłaś lampeczki ...natomiast nie bardzo podoba mi się pomysł tych wielkich słoików z małymi świeczkami lepiej by to wyglądało gdybyś tą pustą przestrzeń czymś wypełniła -ozdobnymi kamieniami czy piaskiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. wazonik - według mnie rewelacja, fajny pomysł :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie mam nerw i cierpliwości na takie zabawy... wolę gotowce...

    OdpowiedzUsuń
  12. Lampka i wazon skradły moje serducho ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam za cierpliwość podczas robienia wazoniku ;D efekt końcowy - genialny.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Straszne!!!!!!!!!!! Kicz i tandeta jak wszystko czym się otaczasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ohohooh to po co tracisz swój cenny czas na moim blogu ? :)

      Usuń
  15. Kicz i tandeta to takie komentarze zakompleksionych i zazdrosnych ludzi...
    Wazonik rewelacja! Tez sobie taki zrobie tylko znajde wloczke ombre <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *