piątek, 14 marca 2014

I love pink lips. Pomadko-błyszczyk LEMAX

Hej Kochane!



Korzystając z okazji, że jestem uwięziona w domu, mam chorą nogę i nie mogę chodzić, postanowiłam napisać kilka notek na bloga. Mam nadzieje, że w końcu noga się przestanie buntować i będę mogła wyjść na dwór. 
Dziś post o kolejnym produkcie do ust. Ostatnio na stoisku z kosmetykami dorwałam pomadkę w płynie z Lemax. Jest to coś w stylu tych z Miyo (o którym pisałam tu) i MySecret. 
Zupełnie nie wiem dlaczego w nazwie jest nazwana matową, ponieważ na ustach daje mokry efekt, który muszę przyznać podoba mi się. Kolor jaki wybrałam w 100% odzwierciedla moje upodobania kolorystyczne. Róż, to właśnie w takim kolorze na ustach dobrze się czuję!
Nie nazwała bym go pomadką, według mnie to pomadko-błyszczyk. Z pomadki zdecydowanie ma świetne krycie ale wykończenie jest typowe dla błyszczyków :) 

+ kolor (było jeszcze kilka innych)
+ krycie
+ wygodna aplikacja
+ wygląd
+ cena (zapłaciłam 8 zł)
+ trwałość - jak na produkt takiej formuły trzyma się dość długo

- słaba dostępność, nie dostaniemy tego produktu w sieciowych drogeriach, a szkoda


dajcie znać jakie są Wasze ulubione produkty do ust :)
zapraszam Was na mojego FB by być na bieżąco!




















buziaki,
Gosia

71 komentarzy:

  1. Przepiękna jest i idealnie do Ciebie pasuje ;)
    Pozdrawiam :*
    Pozytywna28

    OdpowiedzUsuń
  2. Goniu! Przepięknie wyglądasz! Makijaż idealny, jakiego podkładu używasz? oraz tuszu do rzęs?
    Poproszę o notkę krok po kroku z Twojego makijazu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj uzyłam rimmel stay matte natomiast tusz to oriflame, nazwy w tej chwili nie pamiętam ale będzie o nim oddzielny post :)

      Usuń
  3. za pewne gdzieś pisałaś, ale nie mam za bardzo czasu na szukanie odpowiedzi. Jakiego tuszu używasz?

    Wiola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tej chwili uzywam nowego tuszu o którym będzie niedługo notka, teraz nie pamiętam jego nazwy :*

      Usuń
  4. prezentuje się przepięknie, muszę się za nimi gdzieś rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochaaaaam roz!<3!!!a twoje wpisy sledze bardzo uwaznie! dziekuje zaa cudne wskazowki!
    Ps zmartwila mnie dostepnosc tego pieknego blyszczyka!; ]

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę, bo nie każdemu (w tym mi) do twarzy w takim odcieniu różu. Jest bardzo wymagający, pięknie go połączyłaś z okiem. Ah!

    OdpowiedzUsuń
  7. skąd masz taką cudowną bluzkę/sweter? <3 jest magiczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ladny kolorek,trzeba poszukac te blyszczyki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie jak zawsze :) Zdrówka nóżce!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna laleczka!!
    błyszczyk cudownie wygląda na takich pięknych ustkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu,mam nietypowe pytanie- sama regulujesz brwi czy chodzisz do kosmetyczki- super ksztalt! jestes sliczna:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gosia skonczyla kometologie wiec pewnie sama robi:) tez mi sie bardzo podobaja.
      Chcialabym wpis o Twoim makijazu... podklad roz tusz:)

      Usuń
    2. tak, sama sobie reguluję brwi :)

      będzie aktualizacja makijażu :)

      Usuń
  12. Masz świetne rzęst. Są przedłużone czy tusz daje taki efekt? Jezeli tusz to proszę o jego nazwę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tusz z oriflame, teraz nie pamiętam jego nazwy ale będzie o nim osobny post ;)

      Usuń
    2. Wonder lash:)moj ulubiony

      Usuń
  13. Ile masz lat? Twòj chłopak jest od Ciebie młodsz? Wygląda jak by był ma chyba dobre geny

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny kolor :) uwielbiam połączenie bieli, złota i różu, wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Cię Gosiu:D Kocham lakiery z Lemaxa, ale błyszczyków jeszcze nie widziałam w moim mieście, a szkoda:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy mozesz napisac gdzie w Warszawie mozna dostac to cudo do ust?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest stoisko z kosmetykami przy metrze wilanowska :)

      Usuń
    2. tam gdzie są lakiery Golden Rose?

      Usuń
  17. jest naprawde cudny takiego czegos szukalam !!
    zapraszamndo mnie na rozdanie ze staff by maff
    http://www.berystyle.blogspot.com/2014/03/staff-by-maffwygraj-skarpetki-na-wiosne.html

    OdpowiedzUsuń
  18. jest stoisko z kosmetykami przy metrze wilanowska :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz- jakby to moja mama powiedziała "promieniejesz";-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja z tej firmy mam szminke w numerze 159. Piękny, mocno napigmentowany cukierkowy roz. Za 4zl :) tanie a dobre

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie ma jak różowe usta:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedy będzie post o tuszu do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gosiu zrobiłas sobie straszne plamy tym bronzerem....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie tak konturuje się twarz...

      Usuń
    2. tak się nie konturuje twarzy! Gosia powinna obejrzeć filmik maxineczki o największych błędach w makijażu bo sama jest chodzącym tego przykładem, twarz zdeformowana bronzerem i różem, efekt +10 lat...

      Usuń
  24. Ślicznie wyglądasz:) I zazdroszczę że tak ładnie umiesz konturować twarz ja się chyba nigdy tego nie nauczę:(:(

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz:)I zazdroszczę, że tak ładnie konturujesz twarz ja się chyba nigdy tego nie nauczę:(

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładnie :) a na sobie masz bluzkę z H&M? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie wykonturowałaś buzię, a kolor ust idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny kolor! Muszę znaleźć coś takiego w pomadce, bo od jakiegoś czasu nie lubię błyszczyków.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny kolor, jak i Ty cała :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sliczny ma kolor ale wolalabym matowa bo zle sie czuje w blyszczykach.
    Sliczne masz oczy i te rzesy<3

    OdpowiedzUsuń
  31. zaraziłam się tym Twoim upodobaniem do różowego koloru na ustach ! ;) piękny błyszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  32. Na policzkach masz Wibo czy W7? Na policzku w miejscu różu, masz takie strupki. Ja też takie mam. Od czego mogą być, od rózu ?

    OdpowiedzUsuń
  33. ładny nowy wygląd, ale przyznam że bardzo lubiłam to Twoje zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny kolor i śliczna kobieta. Zazdroszczę! Mazur z http://to-i-owo-urodowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. zdecydowanie róż jest dla Ciebie i podkład rewelka sama nad nim się zastanawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowny zimny odcień, bardzo do Ciebie pasuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. mogłabyś zrobić filmik jak malujesz kreske ? śliczna jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest pełno takich filmików, ja nic szczególnego nie robię ;)

      Usuń
  38. Ostatnie zdjęcie jest super :D tusz bomba !

    OdpowiedzUsuń
  39. Gosiu, czy Ty musisz być taka śliczna :):)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też ostatnio zaszalałam z różem :) To chyba wpływ zbliżającej się wiosny :).

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczny kolorek, pasuje do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *