czwartek, 20 marca 2014

Inglot - Matte Collection Lip Pencil (Ołówek do ust)

Witajcie!

Dziś mam dla Was recenzję ołówka do ust z Inglota. Kompletna jego nazwa to Matte Collection Lip Pencil.
Kupiłam ten produkt już jakieś 2 lata temu w Outlecie w Fashion House w Piasecznie. 
Jego cena regularna to o ile się nie mylę 20 zł, ja zapłaciłam 10.
Mam w posiadaniu 2 kolory 27 i 29. W tej notce zaprezentuję Wam ten pierwszy, mniej lubiany przeze mnie.

Zacznę od tego, że jest to kredka w ołówku (można tak powiedzieć?). Jest to matowy produkt, na całe usta. W kolekcji jest kilka bardzo ładnych kolorów. Wszystko było by cudownie gdyby ten kosmetyk nie właził w każde załamanie ust od razu po aplikacji, co go kompletnie dyskwalifikuje. Fakt, można użyć na to błyszczyk, ale nie po to kupuję matowy kosmetyk by nałożyć na niego błyszczącą warstwę. 
Nałożony solo daje niezbyt miłe uczucie ściągniętych ust i na dłuższą metę może wysuszać. 

No niestety, nie lubię jak szminka na ustach wygląda nieestetycznie :(

kolor to typowy zgaszony róż












34 komentarze:

  1. Kolor wygląda ładnie na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny, delikatny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jest źle :) w ogole lepiej Ci moim zdaniem w takich jasniejszych rozach :) bardzo lubie odwiedzac Twojego bloga i oby jak nawiecej recenzji kosmetycznych ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. one teraz kosztuja 22-23 zl, maja nowy dizajn ( sa wykrecane i maja w zakretce temperowke), do Twojego modelu, trzeba dokupic gruba temperowke z podwojnym ostrzem ; -)

    OdpowiedzUsuń
  5. W każdym kolorze wyglądasz uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny naszyjnik !;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem ten kolor jest wprost stworzony dla Ciebie! W tym kolorze pomadki jest ci zdecydowanie najkorzystniej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest, naprawdę. I matowe są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki masz kolor włosów teraz? chodzi o ten na górze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak można używać takich starych kosmetyków?! nie dziwię się że masz opryszczkę. jako kosmetyczka z tytułem licencjata powinnaś wiedzieć że kosmetyki po otwarciu można używać nie dłyżej niż 12 miesięcy. żenada.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak można używać takich starych kosmetyków?! nie dziwię się że masz opryszczkę. jako kosmetyczka z tytułem licencjata powinnaś wiedzieć że kosmetyki po otwarciu można używać nie dłyżej niż 12 miesięcy. żenada.

    OdpowiedzUsuń
  12. jak można używać takich starych kosmetyków?! nie dziwię się że masz opryszczkę. jako kosmetyczka z tytułem licencjata powinnaś wiedzieć że kosmetyki po otwarciu można używać nie dłużej niż 12 miesięcy. żenada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha co to w ogole za komentarz?
      1. chcesz udawac mądrą to się musisz troszkę podszkolić
      2. na tym kosmetyku jest napisane, że nie 12 a 18 a to też różnica
      3. data przydatności kosmetyku to tylko gwarancja producenta
      4. dopóki kosmetyk nie zmienił swojego wyglądu, konsystencji, właściwości można go używać, oczywiście z głową :)

      pozdro mądralinko:)

      Usuń
  13. Gosiu a ja mam pytanie z innej beczki.. Mam zamiar się wyprowadzić z domu rodzinnego, ale nie wiem czy wynająć, czy wykupić mieszkanie... Co prawda wykup wiąże się z kredytem, ale chyba lepiej spłacać kredyt niż komuś odstępne... A jak Ty uważasz, może napiszesz notkę o tym, jak w młodym wieku pójść na swoje, bo w końcu już sama się utrzymujesz itp. Nie chcę, abyś odebrała to jako wścibstwo, jestem po prostu ciekawa. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    Pozdrawiam,
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie ja również jestem ciekawa.Planujemy z nmoim TŻ się usamodzielnić

      Usuń
    2. p oradzcie się rodzicó, tak najprościej.

      Usuń
  14. Jakiego podkładu używasz? Ślicznie Ci w taki kolorze na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ta sama, mnie tez denerwuje ze podkresla wszystko co sie da:)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam tę Twoją miłość do różowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wg mnie kolor idealnie u Ciebie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękny kolor

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale na zdjęciach wygląda super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny efekt daje. Uważam, że takie matowe wykończenie świetnie wygląda w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny ten kolorek :) mam jeden taki ołówek ale nie jestem z niego zbytnio zadowolona bo strasznie wysusza usta :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że ładnie wygląda tylko z daleka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gosiu, widziałam na insta zdjęcie twojego telefonu. Mogłabyś napisać jaki to Samsung? Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *