środa, 5 marca 2014

Karmelowa kawa DOUWE EGBERTS


Witajcie!

Jak mogliście zauważyć od jakiegoś czasu mój blog jest typowo lifestylowym, piszę Wam o wszystkim, oczywiście kosmetyki i ciuchy będą nadal tematem przewodnim. 
Tak czy siak cieszę się, że mogę się z Wami podzielić wszystkim na tym blogu. 
Ostatnio zrobiło się bardzo głośno na temat smakowych kaw z Douwe Egberts. Początkowo w ogóle nie byłam zainteresowana nimi, chyba były wtedy w Biedronce za jakieś 11 zł, co było dobrą ceną. Zaczął się wtedy wysyp opinii na temat tych kaw, jakie to one pyszne i w ogóle oh i ah.
Cieszę się bo dostałam jedną z tych kaw od mojego Kamila. 
Ogólnie jestem uzależniona od kawy, moją ulubioną jest Nescafe Classic i Sensazione Creme.

Co sądzę o smakowej kawie Douwe Egberts ?
Według mnie szału nie robi. 
Jest droga jak za taką pojemność (95g) ponieważ jej cena waha się od 16 do nawet 19 zł, za taką cenę możemy mieć dwa razy większe opakowanie innej kawy.
Jeśli chodzi o smak.. dla mnie za mało wyraźny jest ten karmel.. skład to 95% kawy i 5% aromatu, może troszkę za mało ?
Mi chyba w zupełności wystarczy zwykła kawa ze smakowym syropem.

Tak czy siak kawa jest dobra ale nie ma efektu ŁAŁ.

Są dostępne również inne smaki oprócz karmelu : wanilia, czekolada i orzech laskowy.

Czekam na odpowiedź innych firm, aż wypuszczą podobne produkty.

Piłyście? Lubicie?
A może macie jakąś dobrą kawę do polecenia?

buziaki, 
Gosia



35 komentarzy:

  1. ja totalnie uzależniłam się od waniliowej + do tego mleko do picia smakowe muller pistacjowe dostępne w kauflandzie, tesco i wychodzi kawa idealna ;) polecam te mleka do kawy, niezwykle zmieniają smak, nawet tej zwykłej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem tak.... tej kawy nie piłam.... prawdziwej kawy nie lubię... jeśli już piję to kawę rozpuszczalną i koniecznie z mlekiem, ona mi w zupełności wystarcza.... nie szukam udziwnień.... ważne, żeby była z mlekiem i osłodzona :) a jeśli już miałabym skusić się na taką smakową, to wybrałabym orzech :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja polecam syrop piernikowy do kawy, można zrobić samemu w domu :
    * 300 ml wody
    * 200 g cukru
    * 2 łyżki przyprawy do piernika - wszystko pogotować, przelać do ładnej butelki i gotowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też najbardziej lubię Sensazione Creme :) A z Douwe Egberts próbowałam tylko czekoladowej i jak dla mnie szału nie ma. Nie warta swojej ceny (chyba, że jest właśnie na promocji)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już Prima wypuściła swoje wersje ;) Jak dla mnie DE wanilia i karmel są przepyszne, gorzej z wersją czekoladową :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo słyszałam na ten temat, ale sama nie miałam możliwości spróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie to nie kawa:) tylko chemiczny odpowniednik:) Kawa to musi byc kawa, prawdziwa w ziarnach albo mielona, ale kawa;) Rozpuszczalna kawa - hmm nie ma czegos takiego powinno sie nazywac jakos inaczej to co niz kawa ;)

    Ale jak kto lubi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też głównie dominuje Nescafe, zarówno w wersji Classic, jak i Sensazione Creme (gdzie ta druga jakoś bardziej mi podchodzi). Lubię jednak udać się czasem do kawiarni, również do sieciówek (uwielbiam Coffe Heaven) na jakieś latte lub kawę smakową - np caramel macchiatto. W moim rodzinnym mieście jest kilka małych, przytulnych kawiarenek gdzie można dostać różne kawy smakowe. Podobnie jak Ty wolę wariant kawy z dodatkiem syropu smakowego. Kawa rozpuszczalna - szczególnie smakowa - ma do siebie do, że niestety jest w niej dużo chemii ;/ Co jakiś czas staram się przerzucić na kawę ziarnistą, którą sama mielę w młynku do kawy. Jednak mój organizm jest tak uzalezniony od kawy rozpuszczalnej, od tej chemii dla smaku, że jednak po jakimś czasie wracam do niej i dominuje ona wśród moich wyborów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam waniliową, mojemu mężowi smakowała, ale mnie nie przekonała, tym bardziej, że zapłaciłam za nią 19zł. Mój mąż lubi słabe kawy, a ja nie, wolę mocniejszą, więc na kubek wsypywałam jakieś 2 czubate łyżeczki i wypiłam ją w niespełna 2 tygodnie. Pozdrawiam Cię Gosiu <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie kuszą mnie te kawy, nie lubię słodkich kaw, a obawiam sie, że takie mogą być. Wolę zwykłą kawę z mleko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piłam orzechową, czekoladową i waniliową. Najbardziej do gustu przypadła mi orzechowa i towarzyszy mi każdego dnia, gdy tylko nie idę do pracy (bo tam z kolei piję kawę z ekspresu). Lubię kawę, zawsze piję z mlekiem skondensowanym light i lubię zmieniać smak kawy. Dlatego DE bardzo przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie ostatnio częstowali w Auchan i skusiłam się jednak przy kasie odłożyłam bo stwierdziłam, że cena jest naprawdę wysoka biorąc pod uwagę, że 2 łyżeczki używamy za każdym razem. Gdyby cena była o połowę mniejsza to może bym się zdecydowała. Aczkolwiek kupowałam kawę smakową w ziarnach i była o niebo lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piłam karmelową i polubiłam, niestety waniliowa na którą robiłam sobie lepsze nadzieje okazała się niewypałem ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. kupiłam karmelową jakiś czas temu jak własnie była strasznie zachwalana, dla mnie jest beznadziejna wypiłam może ze 2 razy i stoi...

    OdpowiedzUsuń
  15. http://www.vinted.pl/kobiety/bluzy/2346583-bluza-blogerska-flam-local-heroes-aloha-mr-gugu-msbhv
    jak zobaczyłam od razu skojarzyło mi się z Tobą.;)

    OdpowiedzUsuń
  16. karmelowa jest pyszna ale o wiele bardziej smakuje mi orzechowa :D

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedy będzie filmik o tym jak nakładasz swój podkład z rimmela ? też go mam i dla mnie nie jest rewelacyjny chciałabym zobaczyć gdzie robię błąd, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja sama sobie mielę kawę, a później zaparzam w french press. Taka kawa chyba smakuje najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie dziewczyny blogerki jakie znam i które miały okazję wypróbować tę kawę uważają, że jest super. Ja generalnie w domu kawy nie piję, wolę zdecydowanie na mieście. Czasem jak mam ostrą chcicę to zrobię sobie kawę w domu, ale akurat mamy ekspres, wiec chyba jednak ta kawa z Biedry nie jest mi potrzebna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest biedronkowa kawa :)

      Usuń
    2. Ale to chyba ona jest taka popularna i dziewczyny szukaly jej w Biedronce. Chyba, ze cos pomylilam :)

      Usuń
    3. To dlatego, że w Biedronce swojego czasu kosztowała niecałe 10zł... A w innych sklepach od 16 do 20 ... :)

      Usuń
  20. Mi smakuje ta kawa, właśnie ją wykończyłam, teraz biorę się za czekoladową. W promocji kupiłam ją za niecałe 9 zł więc warto było ale jednak można kupić zwykłą i syropy i napewno taniej by nas to wyniosło a smak byłby bardziej wyrazisty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie ją dorwałaś za tyle ;)?

      Usuń
    2. Czekoladowa jest naprawdę pyszna, ja obecnie jestem już po całej paczce i kupuję kolejną!

      Usuń
  21. Ja mam wszystkie kawy (4) i najpyszniejsza jest orzechowa później waniliowa , czekoladowa i na samym końcu smakuje mi karmelowa . Na pewno kupie orzechową jeszcze, polecam ci spróbować ją. Zajrzyj do kauflanda tam są za jakieś 11 zł jeśli się nie mylę. Pozdrawiam Papittaaaa

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jej nie piłam, ale po reklamie się oczywiście napaliłam jak szczerbaty na suchary. Całe szczęście poczytałam trochę opinii o niej i wyszło, że bez szału. Wolę jednak kawę z aromatem dolewanym samodzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kompletnie nie rozumiem fenomenu tej kawy... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piłam orzechową i waniliową - szału nie ma niestety jak dla mnie ;) a jeśli chodzi o kawy godne polecenia - Jacobs momente cappucino specials o smaku oreo ♥ - http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/37/66/70/61/3766706179 :) niestety z tego co się orientuję w PL można zamówić ją na allegro :( bądź załatwić sobie dostawę z niemiec :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja polecam kawę z Lidla Green Eclipse. Wiem, że tak naprawdę chyba ma niewiele wspólnego z prawdziwą kawą, jednak dla mnie jest najlepsza ze wszystkich, jakie do tej pory próbowałam. A i cena jest całkiem spoko bo 12 zł z groszami za sporą pojemność.

    Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  26. musisz więc spróbować czekoladowej. jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Goniu może moja propozycja przypadnie Ci do gustu? http://anzistyle.blogspot.com/2014/03/marcowy-ulubieniec-kawowy.html :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham tą kawę. Najlepsza jest ( w mojej kolejności od naj )
    Karmelowa
    Czekoladowa
    Waniliowa
    Orzechowa
    Zapraszam do siebie, to nie reklama tylko zaproszenie
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię tę kawę, chociaż nie piję jej za często :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *