wtorek, 18 marca 2014

mój hit : Wonder Lash Mascara, efekt przed i po

Witajcie Kochane!

Dziś mam dla Was recenzję tuszu.
Tydzień temu dostałam paczkę z kilkoma kosmetykami Oriflame od jednej z Was. Znalazł się w niej między innymi tusz Wonder Lash. O reszcie kosmetyków napiszę w oddzielnej notce jak wyrobię sobie o nich zdanie. W maskarze już się zakochałam! Podeszłam do niej dość sceptycznie, ponieważ nigdy nie miałam tuszu z silikonową szczoteczką, byłam przekonana, że tusze z Essence, które mają wielką szczotę są najlepsze. A tu taka niespodzianka! Szczoteczka ma nieregularny kształt, ma kilka rządków dłuższych 'włosków' i kilka krótszych. Przepięknie rozczesuje rzęsy przez co wyglądają jakby było ich 5 razy więcej! Mało tego, rzęsy są mega wydłużone i podkręcone. 
Muszę przyznać, że jest to najlepszy tusz jakiego używałam i zostanę przy nim. 


Z tego co widziałam po wrzuceniu zdjęcia na insta ten tusz jest również ulubieńcem wielu z Was!

Co ja tam będę Wam pisać, same zobaczcie : 























dla porównania moje rzęsy bez tuszu. 











zapomniałabym, przecież muszę Wam pokazać jak wygląda sam produkt :)









a jaki jest Was ulubiony tusz ? 

Polecam Wam przystąpienie do klubu Oriflame, nie dość, że same macie kosmetyki o 23% tańsze to jeszcze możecie na tym zarobić :) 
buziaki,
Gosia

43 komentarze:

  1. Efekt rzeczywiście fajny i zauważalny :-)
    Ja taki sam a nawet lepszy osiągam swoim odkryciem ;-)
    Tego z Oriflame nie próbowałam i nie zanosi się abym spróbowała,bo już znalazłam swój ideał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu z tego co dobrze pamietam w promocji kosztuje 17,90 a ja kupuje na allegro po 14..A jednak przekonalas sie co do tego tuszu;)Jest rewelacyjny.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim odkryciem jest Curling Pump Up Mascara z Lovely <3 Koniecznie wyprobuj!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny daje efekt, miałam ją kiedyś... kilka dni temu kupiłam tusz eveline i poki co z niego obecnie korzystam.... dziś mam dostać od znajomej jakiś nowy tusz do testu... ale nie wiem jaki.... wyczekuję niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana napisz proszę jaki podkład i puder używasz bo twoja cera wygląda nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podkład rimme stay matte a puder ryżowy :)

      Usuń
    2. Witam :) ja również mam pytanie co do Twojego makijażu. Uzywasz pudru ryżowego z jakiejś konkretnej firmy? Uzywam tego fluidu co Ty i pewnie zauwazylas ze on sam z siebie dość mocno kryje a w połączeniu z pudrem wibo którego uzywalam efekt makijażu jest zbyt mocny dlatego szukam czegoś co tylko utrwali makijaż. Pisalas gdzieś może cos więcej na ten temat? W necie jest co prawda dużo opinii ale wole kogoś bezpośrednio zapytać :) pozdrawiam ;*
      Ps. Pięknie wygladasz :)

      Usuń
  6. troche za malo tych zdjec...walnij jeszcze ze 150...bedzie w sam raz wtedy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, to samo chciałam napisać ;)

      Usuń
  7. jeju ale Ty jesteś piękna :) idealna cera, idealne oczy ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz ale chyba Ty klamiesz :D haha :* zgadzam się z przedmowczynia :)

      Usuń
  8. miałam i miło wspominam, zapewne jeszcze do niego wrócę

    OdpowiedzUsuń
  9. używam go od zawsze i jest moją miłością ! : )

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ladny efekt, trzeba jakos sprobowac ten tusz)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt jest rzeczywiście super, ale i Ty masz piękne, gęste rzęsy Gosiu :). Ja też mam z essence i efekt jest super, następnym razem skusze się na oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny szablon bloga:) trochę się pozmieniało:)
    Co do tuszu to jestem zdania, że najlepsze są te które są świeże, czasem zdarza się kupić w drogeriach tusze dobrych, drogich firm, z kończącą się datą przydatności, mimo że nie otwierane, to już są wysuszone. Polujcie na świeże produkty, nie polecam kupowania tuszy na wyprzedażach, lub po obniżonych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  13. no efekt naprawdę zdumiewający, robi wrażenie, szczególnie że nie masz wybitnie długich swoich rzęs :))

    OdpowiedzUsuń
  14. perfekcyjny makijaż, ale najbardziej mi się spodobał odcień szminki :-)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnie Twoje zdjecie jest cudowne:) Ja zawsze sie zachwycalam Twoimi rzesami i moim zdaniem tusze daja podobny efekt i wszystko zalezy od rzes i od aplikacji. U mnie zawsze tak jest. I mimo ze wiem ze nie masz idealnej cery, co zreszta widac, bardzo podoba mi sie Twoja skora. Zawsze mi sie podobala, w makijazu wyglada oblednie. ;**

    OdpowiedzUsuń

  16. Witaj,
    mozesz powiedziec czego uzywasz do brwi :)?

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudnie wyglądasz :) Lubię ten tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ten tusz ma opakowanie czarne czy takie pod fioletowe/granatowe? bo widzialam w katalogu wlasnie o tym drugim kolorze

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wygląda na Twoich rzęsach :)
    Kiedyś była to moja ukochana mascara :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wonder jest najlepszy! Slicznie sie nim umalowalas. Poczekaj tak z tydzien, dwa az troche go zuzyjesz to wtedy jeszcze lepiej sie nim maluje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też nie byłam przekonana do silikonowych szczoteczek, ale kiedy zaczęłam używać GOSH Catchy Eyes przepadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. gosia mam pytanie.. jak uzywasz te korektory z wibo? na podklad czy najpierw korektor a pozniej podklad ?

    OdpowiedzUsuń
  23. nie pokazuj lepiej zebow ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej, co to za produkt do kresek i z jakiej firmy??

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny naszyjnik <3 zdradzisz gdzie go zdobyłaś? :))

    OdpowiedzUsuń
  26. co to za pomadka kochana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się że to lemax o której jest notka na tym blogu :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *