poniedziałek, 24 marca 2014

Nowości kosmetyczne w mojej toaletce

Witajcie!

Dziś post z nowościami kosmetycznymi w mojej toaletce. Możecie spodziewać się za jakiś czas recenzji, dajcie znać jaki produkt Was zainteresował :)


Dostałam miły prezent od firmy Rimmel, paczuszkę z kosmetykami i genialnym kubkiem, w którym codziennie piję poranną kawę.

lakier Rimmel Salon PRO
702 simply sizzling - piękny różowy kolor, nigdy nie miałam lakierów z tej serii, jestem bardzo ciekawa jego trwałości ponieważ wiele dobrego słyszałam na ich temat, czaję się na taki w kolorze mięty.


Nowa maskara SCANDALEYES Rockin' Curves
Ten tusz poczeka na swoją kolej, ponieważ nie lubię mieć kilku maskar otwartych w jednym czasie :)


liner Skandaleyes w pisaku.
próbowałam na dłoni - ekstra czarny kolor ale nie wiem czy będę umiała zrobić nim kreski na oku, jestem przyzwyczajona do linera z aplikatorem pędzelkiem.



cienie do powiek 002 Smokey Brun



Szminka, którą miałam ją na ustach i na 100% będzie post o niej, ciekawy odcień czerwieni przełamany lekko pomarańczem. 
seria moisture renew 660 in love with ginger


i przecudowny kubek o którym pisałam :)


kolejne rzeczy to zakupy z Sephory, praca źle na mnie działa, jestem konsultanką Diora, pracując w perfumerii wiele kosmetyków się do mnie uśmiecha i mówi 'kup mnie' ehhh.
aktualnie w Sephorze jest promocja. Jak przyniesiecie jakiś zużyty kosmetyk kolorowy albo zepsuty pędzel to możecie wybrać 5 rzeczy z kolorówki Sephory oraz pędzli za -40% ceny. Myślę, że super okazja na przetestowanie ich kosmetyków.

Ja skusiłam się na 3 rzeczy, puder w kamieniu, którego latem będę używała solo, teraz służy mi jako puder matujący, który prześwietnie kryje, skusiłam się również na korektor pod oczy i lakier do paznokci. 
Kosmetyki, które wybrałam mają bardzo dobre opinie na wizażu dlatego też zdecydowałam się na nie.

cena bez promocji : podkład 59 zł, korektor 59 zł, lakier 19 zł.






lakier numer 06 gold fever


od chyba 3 tygodni testuję produkty do włosów Joanna z serii Volume.
Jestem bardzo zadowolona z tych kosmetyków, szczególnie z odżywki w sprayu, która rzeczywiście działa!


od jednej z Was na początku marca dostałam paczkę z kosmetykami Oriflame w której znalazłam : 
perełki rozświetlające Giordani Gold






maskara WONDER lash o której pisałam tutaj : http://goniaroniaa.blogspot.com/2014/03/moj-hit-wonder-lash-mascara-efekt-przed.html


błyszczyk thill me

oraz dwa cienie



W Rossmannie zaopatrzyłam się w szampon do włosów z serii Isana hair.
Bardzo lubię ich produkty.


To by było na tyle. Dajcie znać co Was zaciekawiło i na czego recenzje czekacie :)

Buziaki,
Gosia

29 komentarzy:

  1. pookaz na oczach cienie z rimmel, kolory sa przepiekne !

    OdpowiedzUsuń
  2. mozesz pokazac na rece lub policzkach jak wyglada ten puder w kulkach z Oriflame? tez sie zastanawiam nad nim:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie była jego recenzja... szału nie robi jak dla mnie.

      Usuń
  3. lubie tusze z rimmela i slyszalam że świetną trwałość mają te lakiery pro

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dostałam kubeczek Rimmela <3

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej mnie zaciekawil korektor i cienie Rimmel))) a tak swietne zakupy, niech dobrze Ci sluza!

    OdpowiedzUsuń
  6. lakier z Rimmel'a ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier wygląda w buteleczce przepięknie, ciekawa jestem jak prezentować się bedzie na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny prezencik od Rimmela. Zwłaszcza lakier i pomadka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dopiero niedawno zaczęłam stosować szampon z Isany, zakupiłam do włosów brązowych. Ale jeszcze za wczas na jakąkolwiek opinię na jego temat ;)
    izoldowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. oj te kuleczki będą boskie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety dziś użyłam i nic nie widać :(

      Usuń
  11. Co to za piękna miętka na paznokciach tutaj? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A czy mogłabyś podać szczegóły tej promocji w Sephorze? Też czaiłam się na ten puder a teraz byłaby to idealna okazja :) Czy jeśli przyniosę puste opakowanie po np. tuszu do rzęs l'oreala, bo akurat takie mam :D otrzymam zniżkę? nie korzystałam nigdy z takich promocji, dlatego trudno mi uwierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, mozesz przyniesc puste opakowanie byle jakiego produktu z kolorówki z obojetnie jakiej firmy :)

      Usuń
  13. Również testowałam tą serię Joanny. Pachnie wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez chcialabym zobaczyc cienie, mialam kiedyś podobne ale zgubilam, wiec jak te sie okaza dobre to na pewno takie kupie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne nowości :) - czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  16. super kosmetyki :) wiem coś o takiej pracy :) niestety pracuję w sieci sklepów z ciuchami i akcesoriami do domu i nie działa to dobrze na mój portfel hehe :)
    czekam na opinie pomadki !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Seria lakierów Rimmel'a jest ekstra! Mam kilka kolorów, a moim ulubionym jest Coctail passion. Natomiast jeśli chodzi o liner w pisaku, to niestety wiele dziewczyn pisało, że szybko wysycha ;/ Fajnie, że udało Ci się zdobyć pracę w Sephorze! Jesteś tylko od Diora czy doradzasz odnośnie wszystkich kosmetyków jak większość dziewczyn tam pracujących?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te paczuszki z kosmetykami dostajesz za darmo czy doplacasz cos? Fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  19. W mojej toaletce, zabrzmiało jak w kibelku ;) Chyba lepiej by było na ;)
    Uprzedzając atak na mnie, że jak śmiem coś wytykać, to nie złośliwośc z mojej strony, to zabawne i wywołało u mnie szeroki usmiech jak sobie wyobraziłam te nowości pływające w toaletce hihi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele dziewczyn tak mówi, one leżą w toaletce a nie na :)
      poza tym nie słyszałam, żeby ktoś kiedyś powiedział na łazienke/kibel toaletka, toaleta ok, ale nie toaletka :) toaletka to jest określenie mebla kobiety przy którym się maluje.

      Usuń
  20. Kupiłam sobie podobny kolor lakieru, ale z OPI.

    http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Te paczuszki z kosmetykami dostajesz za darmo czy doplacasz cos? Fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Do kiedy trwa ta promocja z kosmetykami?

    OdpowiedzUsuń
  23. super nowości :) czekam na recenzje , a potem znajac zycie wyladuje na zakupach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *