sobota, 1 marca 2014

podsumowanie lutego na zdjęciach - baaaardzo dużo zdjęć

Witajcie Kochani!

Kolejny miesiąc już za Nami, bardzo szybko zleciał mi luty. Dziś post z serii 'miesiąc na zdjęciach'.
Uwielbiam uwieczniać chwile na fotografiach. Jako, że mój aparat jest wielki i dość ciężki nie noszę go codziennie ze sobą, fotki cykam więc telefonem. W tej chwili jest to Samsung galaxy s3 mini.
Na bieżąco rzucam zdjęcia na insta, gdzie jest Was co raz więcej, ponad 2700(!) liczby nie kłamią :)

Tak więc zapraszam do oglądania ;)

mój ukochany wie co lubię! Kawa karmelowa!

winko śliwkowe, niestety nie posmakowało mi..

bananowy jogurt z biedry, oczekiwałam czegoś bardziej bananowego. szału nie ma..

wiosenny ootd

nowe ulubione spodnie

cacuszka
 uśmiech!
red lips
 piękny fiacik !
 romantyczna kolacja <3
focia w lustrze musi być ;)


pasteLOVE
 dopadła mnie choroba, całe szczęście katar nie trzymał się mnie długo..
zestawy dla pań w pepco :D

kawusia na dobry początek dnia

 świeży sok z pomarańczy, uwielbiam!
 uzależnienie od herbaty
 pasteLOVE
 w pracy
 na zimne wieczory idealna
 szkolę się
 śniadanko, uwielbiam kanapki z bieluchem i papryką konserwową 
 foteczka
 śniadanko
 mniaaaami!
 grzeszę 

 niezadowolenie z pogody
 księżniczka
 flakon z róż :)
 piękności w home&you
 luźna czytanka
 mniami
 moja miłość
 gdy jeszcze było zimno..brrr
 idealne leniwe popołudnie
 nasze maleńkie cudeńko! GoPro <3
 kwiatuszki
 uwielbiam jajówę!
 okulary już są niezbędne


 uśmiech!
 miss sporty & my secret 
 kokos, mniaam
 wschód słońca
 łosoś. uwielbiam w każdej postaci <3
 razi słonko
 kawusia
 uwielbiam motyw kwiatów
 zakupki
 zima i słońce <3
 omomomomom
 masło orzechowe
 uzależnienie
 uwielbiam świeczki
 najlepsi <3
 piękna filiżanka z reala - kosztowała ok. 40 zł
 serduszkowy sweterek

 szpinaaak, omomom


 mała Gonia
 się coś robi
 gwiazdkowa herbatka
 kaloszki
 ciepło w uszy musi być


 tęsknię!
 <3


 walentynki w pracy, ale taka praca to nie praca ;)
 słonecznie!
 flamingi w Zarze ;)
 mniaami
 <3


buziaki, 
Goś

65 komentarzy:

  1. Jakaś Ty piękna Gosiu :) <3
    Noś częściej czerwone szmineczki, bo bardzo Ci pasują

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje zdjęcia, tyle ciepła z nich bije :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekamy na notke u Ciebie :)

      Usuń
  3. nic fajnego kawusia... i pastele

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co można pokazać na instagramowym podsumowaniu? To, co nasz otacza, a Gonia właśnie to pokazała... Anonimie, chyba jesteś zbyt frustrowany(a), idź lepiej napij się drina na rozluźnienie i zajmij własnym życiem ;)

      Usuń
  4. hej Gosiu czy może wiesz coś o obnizkach cen (typu minus 40 %)np w Rosmanie na dzień kobiet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nic nie wiem... nie pracowałam ostatnio w ross więc nie mam takich informacji:( ale to może być całkiem możliwe ;)

      Usuń
  5. Twoja praca związana jest z piłką nożną?:) Uwielbiam wszystko co pastelowe więc dla mnie zdjęcia super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobiece zestawy z pepco słodkie, zdjęciami jedzenia tylko narobiłaś smaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie z czerwoną pomadką najbardziej utkwiło mi w pamięci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie posty, aż się buzia uśmiecha kiedy widzi się szczęście innych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez uwielbiam łososia w kazdej postaci!!:D łosoś jest przepycha ♥
    Twoja księżniczka wygrywa internety ♥ *.* :D Cudowności :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu gdzie kupiłaś wyciskarkę do owoców? Bardzo fajna takiej właśnie szukam :D Pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam Magda :)

      Usuń
  11. Uwielbiam te Twoje posty podsumowujace mimo ze wiekszosc zdjec znam z Instagrama:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile cudownych zdjęć :) Masz pięknie urządzone mieszkanie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. a ten sweterek w kwiatki skąd jest? Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne są te zdjęcia:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. No nie wszystko idealnie!:)
    ps. pięknie Ci w czerwonej szmince ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jaka piękna księżniczkaaa!!!! <333
    gwiazdkowa herbatka również mnie urzekła, a łososia uwielbiam równie mocno.

    OdpowiedzUsuń
  17. czerwone usta - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę napatrzeć się na Ciebie! Jesteś prześliczna! ;-) Marta

    OdpowiedzUsuń
  19. Te jeansy z only z dziurami są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej podoba mi się kubeczek i filiżanka! Uwielbiam pić kawę/herbatę w ładnej oprawie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. rzeczywiście duuużo zdjęć, ale bardzo miło się oglądało ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajne fotki, ciekawa jestem co to za niebieski koktajl :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna Gosia:)

    OdpowiedzUsuń
  24. miło się oglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale macie miejsca na "romantyczne kolacje" :D W przyszłym miesiącu pójdziecie o krok dalej i Cię facet zaprosi do "maka" ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nie wzięłaś na serio tego podpisu ?

      Usuń
  26. Co to jest dokładnie to w miętowym kolorze ? Mus ? Mogłabyś podać przepis ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest koktajl bezalkoholowy na bazie lodów pistacjowych . przepis zna mój Kamil więc nie jestem w stanie Ci go teraz podać .

      Usuń
    2. to musi być pyszne! Gosiu jakbyś znała przepis od Kamila to może zrobiłabyś notkę o nim?

      Usuń
  27. Witaj, skąd te piękne trampki ? ;) uwielbiam przeglądać twojego bloga :* Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tych trampkach jest poprzednia cała notka ;)

      Usuń
  28. Twoja figura mnie zadziwia! :) Trzymasz sie ściśle zrowego żywienia czy czasami pozwalasz sobie na cos kalorycznego? ja jestem uzalezniona od kinder bueno, musze zjesc codziennie :( :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Widziałam już chyba każde z tych zdjęć na Insta ale i tak lubię je oglądać ponownie :)

    Zaciekawiło mnie tylko winko... bo kiedyś pisałaś, że nie pijesz alkoholu.
    Więc jak to jest z Tobą Gosiu? ;p

    PS. Zapraszam na mojego bloga w wolnej chwili :)
    http://wilandras-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od jakiegoś czasu popijam sobie winko co jakiś czas ;)
      jednakże mocniejszego alkoholu nie tykam

      Usuń
    2. winko raz na jakiś czas jest nawet zdrowe. Ja też lubię czasem do kolacji jeden kieliszek :-)

      Usuń
  30. Ile u Ciebie kolorków i pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  31. to jest koktajl bezalkoholowy na bazie lodów pistacjowych . przepis zna mój Kamil więc nie jestem w stanie Ci go teraz podać .

    OdpowiedzUsuń
  32. nie liczę kalorii ani węglowodanów, jem z głową, niczego sobie nie odmawiam, po prostu nie lubię słodyczy i słonych przekąsek.

    OdpowiedzUsuń
  33. chyba nie wzięłaś na serio tego podpisu ?

    OdpowiedzUsuń
  34. sporo zdjęć...masz czas na robienie fotek? hehe długo przesiadujesz w pracy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej bo Wy wszystkie takie zapracowane, że nawet pierdnąć nie macie czasu... a co dopiero już cyknąć zdjęcie... ojej

      Usuń
  35. Ja nie przepadam za winem, ale ostatnio sprobowalam wina z granatu i jest bardzo bardzo dobre, w sklepie szybko znika. ak cie zobaczylam w tej czapie to stwierdzam ze bylabys sliczna policjantka! A dzieki za pepco, jutro tam lece :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie traktuj tego jako obrazanie Twojej osoby, bo bardzo lubie twojego bloga i szkoda ze nie nagrywasz tyle filmikow co kiedys, ale lepiej by ci było w zgaszonych rozach i bezach na ustach, a nie w razacych i cukierkowych baby pink ustach, tym bardziej, ze nie masz zbyt jasnych zębów. I masz strasznie zniszczone włosy nie powinnas ich niszczyć prostownica, bo nic z nich nie zostanie niedlugo, moja kumpla tez tak robiła na sile zmieniała włosy i teraz płacze. Masz ładny naturalny skręt wystarczy db pianka do wlosow lub pasta wygladzajaca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. dawno kupiłaś te okulary w tesco?

    OdpowiedzUsuń
  38. Ile razy można wrzucać te same fotki? Znowu robisz wszystko na siłę.

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana bardzo przyjemnie oglada mi sie tego typu posty :) Twoje sa takie naturalne i przyjemne w odbiorze :) dziekuje, jestes inspiracja , chyba zaczne publikowac podobne u siebie :) pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Genialnie ujęłaś ten miesiąc na zdjęciach, Uwielbiam Twoje wpisy. Oby więcej takich :) Pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gosiu, a ten różowy lakier z miss sporty jaki ma numerek? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Gonia proponuje zeby Twoj Kamil od czasu do czasu zamieszczal jakieś fajne przepisy na drinki! ;-) w koncu jest barmanem a ten bezalkoholowy pistacjowy wyglada oblednie! ;-) Marta

    OdpowiedzUsuń
  43. Gonia,super blog.Taki optymistyczny i inspirujacy.Lubie takie tematy.Troche o modzie,urodzie,domu.Nie martw sie zlosliwymi komentarzami.Ludzie sazazdrosni i tyle.A naprawde maja o co byc zazdrosni.Jestes mloda,piekna i zaradna.Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  44. skąd spodnie ?? piękna ! wszędzie takich szukam ....

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna z Ciebie dziewczyna! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak to jest, że w poprzednich postach pisałaś, że nie pijesz żadnego alkoholu, a wklejasz zdjęcia wina z dopiskiem, że nie bardzo Ci smakowało? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pije alkoholu od 4 lat, od miesiąca czy od dwóch czasem piję wino. co w tym dziwnego ? bo nie rozumiem.

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *