czwartek, 27 marca 2014

Rimmel 660 in love with ginger

Witajcie!


Jak przystało na miłośniczkę kolorowych ust dziś znowu pokażę Wam szminkę.
Tym razem szminka, którą dostałam od Rimmela, wspominałam Wam ostatnio w notce z nowościami. Wstawiłam na insta i na fejsa zdjęcie z pomalowanymi ustami właśnie z tą szminką i wiecie co ? Nie spodziewałam się tak miłych słów! Nigdy nie zebrałam tyle lajków, cieszę się, że Wam się spodobała, dlatego też powstaje ta notka bym mogła coś więcej napisać o tym kosmetyku.

Szminka z serii moisture renew 660 in love with ginger

Kolor - piękna czerwień. Niestety jak wiecie, nie lubię błyszczącego wykończenia pomadek, lubię mat na ustach. Ale używając tej szminki raz na jakiś czas, nie przeszkadza mi to tak bardzo bo przez to szminka wygląda bardzo ładnie.
Jak z trwałością ? Nie polecałabym jeść czegokolwiek z nią na ustach bo połowa zostałaby zjedzona, druga połowa byłaby na widelcu. Natomiast po wytarciu jej, schodzi pierwsza warstwa, kolor zostaje, szminka wpija się w usta przez co jak schodzi, nie mamy placków na ustach. Plusem jest również to, że szminka absolutnie nie wysusza ust.

Na pewno nie przekonam się do takiego koloru do noszenia na co dzień ale od święta, na większe wyjścia będą jej używać.












65 komentarzy:

  1. Piękny kolor ale do mnie raczej by nie pasował.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpiękniejsza!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna czerwień z delikatna nutą pomarańczy :) Pasuje Ci

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kolor <3 stworzony dla Ciebie ;)
    Ja wolę bardziej chłodne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie inna kobietka! Pięknie Gosiu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie to samo pomyślałam, jak zobaczyłam zdjęcia! :) Goniu, ślicznie wyglądasz :*

      Usuń
  6. Wyglądasz PRZEPIĘKNIE w tym kolorze, niesamowicie ożywia Twoją twarz. Ale na co dzień ja też wolę matowe pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie- mocny i odważny kolor, ale przepięknie wygląda na ustach. Idealna na wieczorne, większe wyjścia : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nigdy jeszcze nie komentowałam ale tym razem muszę powiedzieć że wyglądasz niesamowicie kobieco i bardzo ładnie! Bardziej mi się podobają te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor czerwieni, pasuje Ci ;) a zdjęcie z instagrama jest rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny odcień. Ja cieszę się, że idzie wiosna :) Zawsze wtedy mam większą odwagę aby malować usta na czerwono lub różowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gonia nie pokazuj swoich fotek z profilu.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gonia nie pokazuj fotek z profilu

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny kolor :)

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny, z Bourjois też są piękne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny kolor ale nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pieknie wygladasz, pasuje ci ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju, Gosiu, na tych zdjęciach wyglądasz jak z reklamy :)!

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ladny kolor!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. nieeeeeeeee bardzo ci pasuje ten kolor zdecydowanie lepiej w różu wyglądasz tak świeżo .

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie POZNAŁAM!!!!!Jesteś podobna do Joanny Trzepiecińskej-jak była młoda.

    OdpowiedzUsuń
  22. Do twarzy Ci w każdym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pierwsze zdjęcie - przepiękne!!! :)

    pozdrawiam Cię Gosiu :)

    AnusiaPn(mon_soleil)/wizaż.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam wrażenie, że na Twoich ustach każdy kolor wygląda dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pierwszym zdjęciu wyglądasz fenomenalnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale żaróóóóóóóówa;))

    OdpowiedzUsuń
  27. ładny kolor ale wolę Cię w różu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szminka, szminką, ale jakie masz piękne włoski Gosiu! Super wuglądasz:)
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepszy komentarz w moim życiu!!!!! :) poszukaj sobie wiadomości ode mnie na swoim koncie, pozdro

      Usuń
  30. piękny kolor :) Gosiu co to za bluzeczka ?:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz w takim odcieniu szminki, choć nie ukrywam że róż też bardzo Ci pasuje. Oglądałam początki Twojego bloga- bardzo się zmieniłaś :) Super blog! będę na pewno tutaj zaglądać. Zapraszam również do mnie

    OdpowiedzUsuń
  32. kolor idealnie do Ciebie pasuje. bardziej podobasz mi się w czerwieniach, ale w różu też ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zostaw tą różową szminkę w czerwonej wyglądasz bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny , kobiecy kolorek bardzo ci pasuje . A ja mam pytanko , gdzie kupiłaś te kolczyki ?

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie Ci w czerwonych ustach ;))

    OdpowiedzUsuń
  36. nos jak czarownica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaleee mi pojechałaś :) ja lubię swój nosek :)

      Usuń
  37. Na pierwszym zdjeciu wygladasz bosko :) na Twoim miejscu przekonalabym sie do takich kolorkow bo wygladasz w nich o niebo lepiej :) bardziej podobasz mi sie w takiej czerwieni niz rozach...

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwsze zdjęcie - wow! :)Trochę tu nie zaglądałam i nie byłam pewna czy dobrze widzę :P Muszę nadrobić zaległości na blogspocie ;) A i zmiana wizualna na blogu bardzo na plus, jest tak czysto i przejrzyście, lepiej się czyta i miło zagląda :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. pierwsze zdjęcie i przed ostatnie rewelacja! Świetnie pasuje ci taki kolor pomadki i wygląda zdecydowanie lepiej niż rózowy.

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczna!:) uwielbiam je!:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. wyglądasz pięknie na pierwszym zdjęciu w ciemniejszym kolorze włosów ( to pewnie przez światło) ale mega luksusowo i glamour!!

    OdpowiedzUsuń
  42. kochana jaka farbą malujesz wlosy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszcze ! sliczny kolor ; >

      Usuń
  43. jaki masz ròz na policzkach? bardzo ładny naturalny;)

    OdpowiedzUsuń
  44. jak masz ròz na policzkach? jest swietny!

    OdpowiedzUsuń
  45. Takiego koloru właśnie szukałam . Piękny. Znudziły mi się już beże i róże. Tobie też do twarzy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *