sobota, 29 marca 2014

Śniadanie Blogerów

Witajcie!

Dziś po raz kolejny miałam przyjemność w uczestniczeniu w Śniadaniu blogerów poprzedzającym Warsaw Fashion Weekend. Zostaliśmy mile ugoszczeni w BoConcept - miejscu gdzie można kupić przepiękne Duńskie meble i dodatki.

Spotkanie przebiegło miło i przyjemnie, mieliśmy warsztaty makijażowe z firmą FM oraz konkurs na stylizację z ubraniami i dodatkami PROMOD. 

Cieszę się, że mogłam poznać tyle nowych osób, które robią to samo co ja, to niesamowite jak blogosfera się rozrasta!

a tutaj mała relacja foto:
























 szejker w którym się zakochałam ! 





























buziaki!

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajna inicjatywa ;)
    izoldowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiało być ekstra! Zazdroszczę i mam cichą nadzieję, że kiedyś i nam uda się spotkać na jakimś blogerskim evencie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko wygląda świetnie. Pyszności najbardziej cieszą moje oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super fotki :) zazdroszczę spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O co kaman z tymi nogami ? :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia. Widać, że dzień był bardzo pozytywny i pełen wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno spotkanie byo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. torcik wedlowski <3
    super śniadanie aż zazdrość zżera :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę,że ktoś docenił moją i Pauli stylizację na manekinie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. oo nawet mój manekin się na zdjęciu znalazł :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *