piątek, 7 marca 2014

wiosenne inspiracje i must have na ciepłe dni


Witacje!

Postanowiłam dziś zrobić post o wiosennych inspiracjach, które znalazłam w internecie. Takie zdjęcia/obrazki cieszą moje oko i często ustawiam je sobie jako tapetę na telefonie.
Pokażę Wam również kilka rzeczy, które są według mnie niezbędne wiosną.

uwielbiam kwiaty i to właśnie one kojarzą mi się z wiosną. Uwielbiam zapach świeżych kwiatów w domu. Coś pięknego.
Jeśli chodzi o moje ulubione cięte kwiaty to białe albo jasnoróżowe tulipany.










wiosna kojarzy mi się również z podróżami. 
Nie lubię podróżować zimą, zawsze czekam na pierwsze cieplejsze dni aby wyrwać się z domu.
Tej wiosny co prawda nie wybieramy się do Paryża ani Nowego Jorku ale pierwszym miastem jaki odwiedzimy tej wiosny będzie Wrocław. 





wiosna i cieplejsze dni również zachęcają do uprawiania sportu. 
Ja muszę odświeżyć swój rower, który jest moim głównym środkiem transportu w ciepłe dni.



szaleństwa na paznokciach są również dla mnie symbolem cieplejszych dni :)






a jeśli chodzi o must have na wiosne to według mnie są to :

sportowe, wygodne buty, które można połączyć nawet z marynarką. 


\

jasna marynarka

cieplejszy sweterek na chłodne wieczory


spodnie boyfriendy.
ja swoje idealne już znalazłam :)



trencz 



jasna torba

H&M





Kors



torba O Bag
okulary lustrzanki, sama mam niebieskie i różowe




idealny zapach na wiosnę to według mnie Daisy


inspiracje na zdjęciach : 



















nie jem takich słodkości ale uwielbiam takie zdjęcia :)






























wszystkie zdjęcia wyszukałam w grafice google.pl


buziaki,
Gosia


19 komentarzy:

  1. Jakie piękne te inspiracje ! aż sobie parę zapisałam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje, z klimatem.
    Wrocław to moje ukochane miasto, w ogóle bardzo lubię Dolny Śląsk <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię takie inspiracje. Na początku każdego miesiąca publikuję post o takiej tematyce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak powinna wyglądać wiosna- pełna barw i kolorów :))
    Pozdrawiam, swiatcharlotty

    OdpowiedzUsuń
  5. Te zdjęcia są piękne! A lustrzanki aviatorki wręcz kocham. Ostatnio kupiłam sobie zwykłe srebrne lustrzane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia (w większości) ściągnięte z internetu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahhh wiosno!:) Czekam z niecierpliwością na Ciebie~! Moje nowe buty z Zary też:P

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ladne zdjecia. takie slodkie i cieple))) prawdziwa wiosna)))

    OdpowiedzUsuń
  9. raj dla moich oczu kocham pastele ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne fotki :) uwielbiam takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosia proszę powiedz mi jakie kroki powinnam podjąć żeby pracować tj Ty:)? co an początek:)?

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu ten rower z jakiej jest firmy:)?
    Pozdrawiam Marcelina:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosiu z jakie firmy jest ten rower?:)
    Pozdrawiam Marcelina:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż się rozmarzyłam oglądając te wszystkie wspaniałości <3 Taką marynarkę i białe trampki/adidasy muszę również sobie sprawić tej wiosny :D

    PS. Zapraszam do mnie na nowy post
    http://wilandras-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie to wszystko piękne *_* uwielbiam wiosnę , chociaż mamy dopiero sierpień z nie mogę się doczekać następnego roku :)
    liiszyss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *